15. bölüm

7 2 1
                                    

Uzun süren günün ardından hem ders programımı hemde derslerin çoğunun nasıl olduğunu öğrendim.

Gün boyu yaptığım gibi yine dersten sonra dışarı çıktım aslında tek istediğim Minho'yu görmekti fakat tüm gün boyunca hiç karşılaşmamıştık.

Yine zil çaldı ve içreri girdiğimde herkesin eşyalarını topladıklarını gördüm Felix'sin yanına gidip "niye toplanıyorsun?"

Bana doğru hızlı bir bakış attî ve toparlanmaya devam etti "günde iki ortak dersimiz olur, ilk dersimizde tüm sınıflardan melekler olucak ikincisinde ise şeytanlanlar ve melekler yani kısacası tüm okulun olacağı bir ortak ders olucak" dedi bende kafa salladım ve eşyalarımı topladım.

Aslında Felix benim arkadaşım olduğu için -yani en azından ben onu arkadaşım olarak görüyorum- ona Minho ve jay ile yaşadıklarımı anlatmak istedim biraz düsündüm ve konuşmaya başladım.

"Felix sana bir şey anlatacağım."

Felix dinliyorum anlamında kafasını salladı ve bende çantama son eşyamı koyup fermanı çektim.
Çantamı tek koluma attım ve yurümeye başladım.

"Ben bir kaç olay yaşadım ve onlar okulun sanırım 'ünlü' kişileri ileydi"

Sanki konu felix'sin ilgisini çekmeye başlamıştı ben konuyu anlatana kadar hiç bir şey demeden pür dikkatle dinledi
Ve sonunda

"Aslında bunu ilk gelen herkese yaparlar ama sana biraz abartılı olmuş belki Jay gerçekten aşık ama Minho'nun aşık olacağını hiç düşünmüyorum. Çünkü herkese aynı yavşamadığı kimse kalmadı nerdeyse."

Söyledikleri biraz kırılmama neden oldu ama mantıklı bir cünleydi kos koca şeytan bir insan doğumlu birine mi bakacaktı? Muhtemelen hayır. Fakat benden azda olsa hoşlanmasını isterdim.

Neyse fazla kafaya takmadım ve Felix'i takip etmeye devam ettim.
Bizi okulun arkadına götürmüştü

Statyum gibi olan bir yere girdik.  kocamandı ve ortası tabiki hir saha kadar büyük değildi ama üstünde kocaman bir ekrana benzeyen bir yer vardı.

Bizi boyum kadar hatta boyumdan daha kısa olan tellerin yanına sürüklüyordu.

"Felix şuruya otursak olmaz mı orası cok uzak"  dedim

Felix bana dönüp hafifçe gülmsedi "eğer elimde olsaydı Hyunjin'in yanına otururdum. Fakat burdaki sıralarımız oda numaramıza göre"

Dedi sonlara doğru dudak büzerek tellerin yanına gittiğimizde "bu teller neden var?" Diye sordum

"Burda şeytanlar ders görüyor ardından ikinci derse buralar-ortadaki kısmı gösterdi- birleşiyor  ve bu tellerde kalkıyor" dedi.

Felix bana beni küçümser gibi baktı ama daha çok şaka anlamında kücümsüyor gibiydi "şeytanlarla iyi eğlenceler ben burda oturuyorum"dedi ve  tellerin yanındaki ikinci sıraya oturdu.

"Yaaa hayır lütfen yer değiştirelim kimse anlamaz lütfen ben yapamamm~" dedim ve Felix konuşmaya tekrar başladı.

"Burdaki hocalar bunufark eder ve zaten değiştirme olsaydı hem düzen olmazdı hemde zaten değiştirmesdim ki seninle bana ne sen uğraş şeytanlarla ben yeterince uğraştım zaten" drdi ve kafasını tripli bir şekilde ortaya -dersin anlatalacağı tarafa- çevirdi.

Çok geçmeden yanımizda ki şeytanlar geldi -teki Minho'ydu- gün boyu onu göremedim ama şimdi onun ger gün yanımda oturacağını ya da görüş alanımda olacağını bildiğim için mutluydum Minho oflayarak yanıma oturdu ve onun yanında da bir kız vardı.

Şeytan'ın TüyüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin