...
Bir süre yere düşen göz yaşlarımı izledim. Islanmış yere bakarken önüme bir çift ayakkabı geldi kafamı kaldırıp baktığımda Minho'nun kızgın suratı ile karşılaştım.
Korkunç görünüyordu. Sanki her an beni öldürecekmiş gibi sanki o gün gelen ölüm meleği gibi görünüyordu.
Elini uzatığında bana vuracağını sandım bu yüzden geri çekildim fakat o sadece beni kaldırmak için elini uzatmıştı. Ellerini tuttuğumda kanatlarım acımaya başladı.
Ağrıyan kanatlarımı umursamadan kalktım.Minho kızgın çıkan sesiyle"iyi misin?" Diye sorduğunda onu bekletmeden kafamı olumlu anlamada hızlıca salladım.
"Üzgünüm... değişmesi için denedim ama olmadı bu senin için çok zor olucaktır." Dedi Minho
Daha sonra konuşmaya devam etti "kağıtını kaybetme kimi öldüreceğin kişi orda yazacak" gözümden tekrar yaşlar akıyordu ağrıyordum ve bunu kanıtlayan tek şey düşen göz yaşlarımdı.Minho yere düşen başımı ufak bir el hareketiyle kaldırmıştı. Dokunduğu yer yandı ama içe huzur veren bir sıcaklıkta sanki tüm yaralarımı iğleştirmişti küçük bir dokunuş.
Kısa bir bakışmadan sonra ayrıldık. Felix bana çıkan görev için beni teselli ediyordu bense kağıtta yazacak ismi cok merak etiğim için onu düşünüyordum fakat açmayada cesaret edemiyordum.
Felix bunu fark ettiğinde kağıtı elimden aldı ve baktı. Çok geçmeden dehşet içerisinde bana geri döndü ve kağıtı da alarak hızla uzaklaştı.
Görevi zaten yapmak istemediğim için pek umursamadım. Aslında onun peşinden gidip bu kadar şaşırmasına neden olan kişiyi öğrenmek isterdim, fakat bunun için ne güçlüydüm nede cesurdum.
Kalktığım merdivenlere geri oturdum ve ayaklarımı izlerken jay "böyle kara kara neyi düşünüyorsun?" Demişti kafamı kaldırıp ona umursamaz bir şekilde baktım nihayetinde o bana yanlış şekilde yaklaşan bir arkadaştı. O gece gerçekten beni öpücekti, onun yerine Minho'nun beni öpmesini tercih ederim. Bu sözümden sonra tıpkı Minho'nun bana dokunduğunda hissetiğim ateşi kalbimde hissettim.
Ne yani ona aşık filan mı oldum?
Böyle dememle kalbimdeki sızı artınca onu düsünmeyi bırakıp jay'a cevap verdim "görevimi düşünüyordum" dedim hemen cevap verdi "görev demişken o görevi bir sonraki derse kadar bitirmen gerektiğini biliyor musun?" Demesiyle kafamı ümitsiz bir şekilde sallayıp yine aynı ümitsizlikle "hayır" demiştim
ARKADAŞLAR KUSURUMA BAKMAYIN HIC IYI DEGILIM SIZI BIRAZ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATIYORUM AMA YAPACAK BIRSEY YOK SU ARALAR COK KOTUYUM AMA NASIPSE YAZIN BITICEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın Tüyü
Fanfictionyeryüzünde insanların az olduğu daha çok melek ve şeytanlarının olduğu zamanlar, şeytan ve melekler gökyüzünde uçar, tüy dökerdi bu tüyerden birisine yakalanırsan ölene kadar öyle kalırsın. Ve diğer türün tüyleri senden kaçar. Eğer şanslıysan belki...