KİRAZ GÜZELİ

29 2 0
                                    

Nefes alışlarımı düzene soktum
Derken ...

"Kiraz güzeli ne bekliyorsun binsene"
Kiraz güzeli mi?
İkinci bir şok geliyor ilk önce hatunum der sonra da kiraz güzeli ..
Birşey demeden arabada arka koltuğa oturdum . Gözlerimi kapattım . Düşünmeye ihtiyacım vardı ani karalar mi veriyordum ..? Yoksa karar mı veremiyordum ?

Annem ... Anneme ne söyleyecektim .

Düşüncelerimi dağıtan Arel oldu .
" İnmeyecekmisin hatun?"
Arabadan indim ve omzuna bir tane indirdim .

" MANYAK GARI"

" Ne ne dedin sen "dedim ve saçından tutup çekmeye başladım . Herkes bize bakıyordu resmen REZİLLİK !

küçük çocuk gibi bağırıyordu fakat çok yüksek olmayan bir sesle.

Onu bırakıp yürümeye başladım .
Tanımıyorum ben bunu
YARDIM EDİN!
AVM ye girmiştik.

arkamı döndüğümde yoktu . Etrafa bakındım ama göremiyordum . Omuzda bir el hissettiğimde arkamı döndüm ve bizim bebeğin aldığı şeye bakıyordum.

Sihirbaz şapkası !

" Bravo çok zekisin Arel "
Kafasından şapkayı çıkarıp bana uzattı . Telefonumun kamerasını açtım . Yakıştı hee ..

Elinde ince beyaz bir çubuk vardı. Eliyle büktü çubuğu .

Bam ! Magicc

Beyaz gül ..
Elindeki beyaz gülü bana uzattığında teşekkür ettim .
Evet romantik birşey olmadı
Teşekkür ettim sadece .

Bu absürt sihirbazlık şeyi bittiğinde mağazalara bakmaya başladım . ben kıyafet bakıyordum . Deli adam ise aynada kendine bakmakla meşguldü .

" Çok bakma aynaya içine düşeceksin "

Umursamadı bile .
Banane bende seni umursamam . Mafya olamayan mayfamsı mafya ama tatlı da olmayan ..

Ne diyorsun kızım Aden .

O kendi halinde takılırken ben birkaç parça kıyafet aldım .
Ve mağazadan çıktım. Gelmesini bekledim fakat gelmeyince kolunu dürtükledim " pişt simdi sırası değil gidelim" kafasını salladı ve çıktık . " Yemek yiyelim çok açım " diye sızlandım ve yemek katına doğru çıktık. İkimizde hamburger söyleyip uygun bir yere oturduk . Arel'in telefonu dıtlamaya başladığında arayan kişi Murattı. " Alerimmm canımmm benim " diye bir ses yükseldiğinde Arel hemen somurttu . " Oğlum çok ciddiyim siktir git tamam mı defol Allahın belası eşekler siksin seni"
Gözlerim büyüdü " ne biçim anlaşıyorsunuz siz " diye atıldım . Arel bana ters bakışlar atıp telefonu yüzüne kapattı. " Murat gel götümde tur at" kendime engel olamadan gülmeye başladım öyle bir güldüm ki Arele vurduğumu yeni fark etmiştim . Fark ettiğim şeyle birlikte daha çok güldüm . Sakinleştiğimde yanaklarım ağrıyordu .

Hamburgerlerin hazır olduğunu gördüğümüzde ikimizde ayaklandık ve yemeklerimizi alıp oturduk . Sessizliği bozan ben oldum ." Sahi neden böylesin" dediğime karşılık anlamsızca bakışlarını yüzümde gezdirdi . " Fazla delisin .. garipsin yani" " öyleyim " deyip otuz iki diş sırıttı. Göz devirip yemeğe gömüldüm . Karşımdaki şahıs kaçak maymun misali gülmeye başlayınca korktum. " Lan cinsin ne senin manyak herif " Aniden ciddileşip yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Nefesi yüzümü yalarken tek baktığım yer gözleriydi . " Böyle bir adamla nasıl konuşman gerektiğini bilmiyor musun aptal kız neler yaptığımı zaten görmedin mi?" Tek kelime dahi edemezken oturdu ve yemeğini yemeye devam etti . Utançtan geberirken yüzüne bile bakamadım . Avm ye girerken şakalaştığımız bu çocuk şuan buz kesmişti .

Ayaklandığında bende elime içeceğimi alıp kalktım . Yanında sessiz sessiz yürüyordum yürüyen merdivenden indik ve arabaya bindik . Arabadada kimsenin ağzı bıçak açmıyordu . Stres yaptığım zamanlar hep elim boynumda olurdu . Araba aynasında göz göze geldik fakat bu bakışlar normal değildi . Ellerimle yüzüme hava yapmaya başladım . Büyük malikaneye varmıştık. İndiğimiz an ayakkabım taşın arasına takıldı ve düştüm . Arel gülmeye başlayınca sinirlendim ve elimi uzattım . Hemen yüz ifadesini değiştirdi ve beni kaldırdı .

İçeri girdiğimizde yüzüne dahi bakmadan kendi odama gitmeye başladım . " Unutmadan" olduğum yerde durdum ve arkamı döndüm " Aklımı kurcalama " ne dediğini anlamaz şekilde ona baktım fakat tepki alamadan gitti . Bende umursamaz bir tavırla elimi havaya savurdum . Yiğidim ne diyisen öyle . Kendi odama yürümeye başladığım zaman Murat ile karşılaştım . Beni görünce adımlarını hızlandırdı .
" Noldu bu Arele ?"  "Bilmem  çok yorgunum şuan buna kafa yoramam " elini havaya savurdu ve asansöre ilerledi . Ben ise merdivenlerden çıkmıştım .

Odama girip kendimi yatağa fırlattım ve telefonumu aldım .
Annem mesaj atmıştı.

     Kızım bir kaç gavur kapımıza dayandı ne yapayım polisi mi arayım .

Yataktan hızlıca doğrulup odadan çıktım. Etrafta koşarken pek bir şey düşünemiyordum. Bir yandan elimdeki telefonu çaldırıyordum fakat cevap yoktu . Telefona bakarak koştuğum için yere düştüm. Hemen toparlayıp Areli aramaya başladım . Tam karşımda belirince hemen ona yöneldim . " Arel .. annem.. kapılarına biri dayanmış ." Ellerimden tutup beni çıkışa sürükledi .   Arabanın anahtarını yandaki korumadan aldı ve yanına oturdum . Hzilica gaz verdi ve sürmeye başladı. Endişeden sırtımda terler akarken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum . Arel farketmiş olacak ki ellerini ellerime kenetledi . " Hatun sakin deli gibi titriyorsun" ellerimi anın utancıyla geri çekmeye çalıştım fakat izin vermedi .

Viraj alırken karşıdan gelen araba öyle bir çarptı ki kafam döndü ve gözlerim kapandı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HARLANAN ATEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin