Kolay olmayacak elbette üzüleceğim

45 9 29
                                    

|•Nefes alan her insan yaşamıyor doktor.

*****

İstediğine kavuşmak zordur.

'İsteyen yapar' lafı tamamen yalandır.

bir şeyler sadece istemekle olmaz.

yada olması için yardım gerekir, birinin sana elini uzatması gerekir, kimine yardım edilir, kimine ise çoğu zaman edilmez, küçük kıza ise o yardım hiç bir zaman gelmeyecekti.

Umarım gelirdi.

Saat gecenin bilmem kaçıydı bilinmez, kışın ayaz soğun'da dolaşıyordu küçük kız, kafasının içindeki olan koca düşünceler ile soğuk olan koskoca mahallede,
Sakin ve hafif ormanlık alan gibi olan bu mahalle gece olunca daha karanlık daha bir ıssız oluyordu.

üstü başı kan içinde, canı yanan kız canının yanmasından soğu hissedemiyor, soğu hissedemediği için rahat bir şekilde yürüdüğünü zannediyor'du.

Korkuyormuydu peki bu acıdan, yada bu soğuktan, verdiği bu savaştan?

Belki evet, belki hayır.

Gece yürüyen bu küçük kız yani; Dilde akça..

16 yaşında küçük bir kız çocuğu olan Dilde, annesinin fuhuş evinde herhangi bir adamdan yaptığı, daha babası bile belli olmayan bir kızdı.

annesi Dildeyi fuhuş evinde doğurmuştu, orda doğurmak zorunda kalmıştı.

Annesi Dildeyi doğurunca annesi ve babasının azabın'dan kurtulmak için ona gelen para teklifi ile tanımadığı bir adam ile evlenince Dilde doğduktan sonra birde küçük erkek çocukları olmuştu.

aralarındaki evlilik aşkı bırak mantık evliliği bile olmayan bu iğrenç oyun yada kadının sığınmak için evlendiği bu adam kadına sığnak, Dildeye ise felaket olmuştu.

Anne ise Dildeyi asla sevmemiş hatta sevmiş gibi bile yapmamıştı, sürekli üzerine dert yükletilen her defasında tacize,dayağa marus bırakılan zavalllı bu küçük kız hayaline ulaşmak için evden kaçmıştı.

Evden gene dayak yediği için kaçmıştı elbette,dayanamazdı artık,gidecek bir arkadaşımolmadığı için dolaşıyordu öylesine avare avare.

Babası sürekli döverdi Dildeyi, kemerle, kırbaçla, camlarla, tahtalarla,
aklınıza gelebilecek herşeyi üstünde denerdi yani sebebi....

Sebebi ise Dildenin doktor olmak istemesine baslayan cahil zihniyetli bu adam hergün içip geldiğinde sinirini kızdan çıkarıyordu.

Dilde her defasında kendine yapılan bu acı eziyet leri kadıramadığı için evden kaçmış ve çoktan okul okuma hayellerine kapılmıştı bile.

'Kızlar okumaz'

Neye göreydi?, kime göreydi?, neden kızlar okuyamazdı?, dışarda o kadar kız okurken Dildenin onlardan eksiği neydi ki?, onların parasımı çoktu?.

Sadece ilk okulu ve orta okulu okuyan genç kız, okulu tatile girdiği gibi babası asla istediğini yapamasın diyerek 'sen kızsın okuyamazsın' gibi aşşalamalarla kızı okuldan almış ve eve hapsetmişti.

HAYAT REÇETESİ | DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin