Merhaba!
Biraz önce başıma 2 yıl önce gelen olayın aynısı az daha başıma tekrar geliyordu.. Korkudan ölmek üzereydim.
Bundan tam 6 yıl önce kitapları sevmediğim ve seven insanları anlamadığım bir dönemde çok sevdiğim bir arkadaşımın isteği üzere bu platformu indirmiştim -ki kendisiyle şuan küsüz ve birbirimizden haberimiz bile yok, farklı şehirlerdeyiz-..
O zamandan bu zamana kadar burda, bu uygulamada güzeli ile çirkini ile binlerce anım oldu.. Kitap sevmeyi, insanları anlamayı, aşkın gerçekten filimlerdeki ve kitaplardaki gibi olması gerektiğini ve aşkın aslında çok güzel olduğunu, psikolojik yönden olsun, kitap karakterlerinin hissettiği duyguları okumakla alakalı olduğunu düşünüyorum ki empati yeteneğim gelişti, gerçek hayatta aslında olması gereken şeylerin olmadığı gibi pek çok yönden bana bu uygulama bir çok şeyi öğretti ve bu kadar çok şey öğrendiğim uygulamadaki ana hesabım 2 yıl önce bir felakette pat diye elimden kaydı gitti.
Ben sadece wattpadi Güncelliycekken bir anda hesabım askıya alındı ve bir daha giremedim, eski e-postalarımla girmeye çalıştım, e-postam bile çalınmıştı sanırsam çünkü şifre değiştirmek istediğimde başkasının hesabını gösteriyordu..hackerlera başvurdum, telefoncularla konuştum, çünkü bu hesabım benim için çok önemliydi, çok fazlaca düzenlediğim kitap listelerim, yazdığım kitaplarım, konuştuğum arkadaşlarım'a kadar herşeyim o hesabımda kaldı.. Bunun için günlerce ağladığımı ve anneme hesabımı bir şekilde almak için yalvardığımı hatırlıyorum.
Biraz önce acaba o hesabıma tekrar girebilirmiyim diye düşündüm, çünkü nerdeyse o hesabımı kaybedeli 2 yıla aşkın oluyordu ve bir umut eski e-potsası bende olduğu için girebileceğimi düşündüm ve bu hesabımdaki oturumu kapattım.. AH SALAK KAFAM.
az daha hesabım kapanıyordu, e-postam ve googl girişim hata verdi, şifremi ve kullanıcı adımı biliyorum fakat oturum açamadım bian telefonum eror verdi ve elimde kendiliğinden kapandı, o zamanlar benim için değerli olan hesabımı kaybettiğim gibi bu hesabımıda kaybedeceğimi zannettim, çok kötü oldum, içime bi hüzün çöktü, hayat reçetesini bir daha nasıl yazarım? diye
düşündüm ve o an aklıma bunun gibi binlerce düşünce geldi, aradan 2 saat geçmesi sonucunda googla tekrar e-postamla oturum açarak burda da tekrar oturum açtım.. Ama keşke bi şekilde o hesabım hala benimle olsaydı.. Neyse işte biraz önce böyle bir kaza atlattım.Ve arkadaşlar biliyosunuzdur ki wattpad türkiye erişimi malesef ki kendini bilmez insanlar yüzünden şuanlık kapalı fakat bazı kesim wattpadin play store'dan ve googl dan tamamen kalktığını ve güncellemeniz durumunda Telefonunuzdan da kalkacağını söylüyo bi yüzden sizde dikkat edin lütfen.
İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT REÇETESİ | DOKTOR
Short StoryHer şey serbest iken, kimseyi kısıtlayamazsınız bayım, ben sizin köleniz değil, hayaline ulaşmak isteyen genç bir kızım. Doktor olmak isteyen kızın kötü zamanlarına hoşgeldiniz sayın okur... -𝓰𝓮𝓷𝓮𝓵 𝓬𝓮𝓻𝓻𝓪𝓱𝓲 𝓓𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓪𝓴𝓬̧𝓪. 𝙎𝙚𝙯𝙚...