XX. Kalp Külünden Doğmak

309 22 113
                                    

Canlarım beniiiiiiiiim. 🌸💚🥹

Hoş geldiniiiiiiiz.🥳

Nasılsınız?🫠

An itibariyle TUTULMA 2. kitaba başlamış bulunmaktayız.🥳

Çok fazla vakit kaybettirmeden hemen sizi şöyle bir kitaba alayım.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Bu kitapta ki olayler ve Karekterler tamamen kurgudan ibarettir. Hepsi birer hayal ürünüdür.

Şarkı önerileri:
Hadise - Biz Burdayız
Derya Ulu - Ne Münasebet
(Almira'nın Yiğitle buluştuğu bir sahne var o sahneden itibaren:
Odalarda Işıksızım - Kayhan
Bitti Masal - Çağan Şengül)

Güneş neden bu kadar parlak? Bizi yakıcılığıyla öldürmek için mi? Yoksa ben, herkesi yerle bir etmek için küllerinden yeniden doğan Almira Miroğlu'nun nasıl biri olduğunu herkese ışığıyla göstermek için mi?

Elimde ki dosyalara son kez gözden geçirdikten sonra asistanım Melis'e uzattım.

"Basın toplantısında, söylediğiniz bütün şirketlerin sahipleri ve varisleri bulunacaklar Almira Hanım."

Bulunmama gibi bir ihtimalleri yok.

Kafamı cama doğru döndürdüm. Araba rezidansların önünden bir bir geçtikten sonra ilerde ki büyük kalabalığa doğru ilerledi.

"Dur!"

Benim emrimle beraber şoför arabayı durdurdu.

"Almira Hanım daha..."

"İneceğim."

Melis şoföre işaret etti. Şoför arabadan inip kapımı açtı. Uzattığı elini tutarak arabadan indim.

Şirketin önünde ki kalabalık beni fark edince bana doğru koşmaya başladılar. Beni fark etmemeleri imkansızdı. Bu güne özel bir elbise diktirmiştim. Kırmızının en açık tonu olan elbisem yerlere sürünüyordu. Sol bacağındaki yırtmaç ise saten kumaşa güzel bir hava katıyordu. Askılı üstü ile derin sırt dekoltesi benim isteğim üzere yapılmıştı. Saçımı sıradan bir topuz yaptırmıştım. Makyajım ise abartısız ama bir o kadar da göz kamaştırıcıydı.

Gözümde ki güneş gözlükleriyle birlikte karşımda ki zavallılara bakıyordum.

Gülerek bana doğru yaklaşan magazincilerin yaşayacaklarından habersiz bir şekilde bana doğru gelmeleri acınası bir durumdu.

"Almira Hanım, bu ani toplantının sebebini öğrenebilir miyiz?"

"Almira Hanım, son zamanla da Atabey holdingin bu kadar büyümesi hakkında ne söyleyeceksiniz?"

"Almira Hanım Türkiye'nin en zengin iş adamları sizin davetinizle bu toplantıya geldi. Hepsini getirmeyi nasıl başardınız?"

Hiçbir şey söylemden öylece durdum. Etrafımda ki kalabalık artınca arkada beni korumakla yükümlü olan korumalara döndüm. Beni anlamışlardı. Hemen yanıma gelip bana yolu açtılar. Bütün gazeteciler ve muhabirler bana sorular sorup duruyordu ama ben hiçbirini takmadan ilerliyordum.

"Almira Hanım eşiniz Kuntay Miroğlu gelecek mi acaba? Evlendiğiniz günden sonra sizi hiç yan yana göremedik."

Muhabir sorduğu soruyla duraksadım. O adamın ismini bana duyurmayacaktı.

TUTULMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin