İyi okumalar dilerim 🥴
•••••
Sabahın ilk ışıkları ile, iskele yönünden Avustralya kıyılarından bir hayli uzaklaşmaya başlamış geminin güvertesinde bir sakinlik mevcuttu. Tüm mürettebat sakin bir şekilde işlerini yaparken gemi olması gerektiği gibi bir hızda yetişmesi gereken yere doğru ilerliyordu.
Sabahın erken saatleriydi. Herkesin üstünde üç gün önce yakaladıkları mermanın heyecanı bulunurken aynı zamanda başarılı oldukları için de mutlulardı.
Chris'in o gece olaya el atması ve Felix'i deniz adamından uzaklaştırması üzerine, deniz adamını incelemeyi şimdilik geçici olarak bırakmıştı sarışın. Ancak sabahın bu erken saatinde bile diğer mürettebatın aksine heyecandan gözüne bir gram uyku girmemiş bir halde odasında oturuyordu.
Tamam belki deniz adamını incelemeye Chris'in onca caydırması üstüne kısa bir süreliğine ara vermiş olabilirdi ama o illaki bir yolunu bulup deniz adamını inceleyecekti.
Mermanı kısa bir süreliğine gözlem altında tutabilmek için hapsetmişlerdi ancak bilinen verilere göre merfolklar da yunuslar gibi yüksek zekaya sahip memelilerdi.
Onlar çok zekiydi ve gerçekten çok dikkatli olunması lazımdı. Özellikle yakaladıkları merman fazlasıyla güçlü duruyordu. Kabus deniz kızı olmasının yanında zekasıyla da insanı büyüleme özelliklerine sahipti
İşin kötü tarafı ise bu canlılar türleri ortaya çıkmasın diye, etkili güvenlik önlemleri alınmadan yakalanıp hapsedildiklerinde, kendilerini güvenceye alma amaçlı direnmek için daha aşırı bir şekilde savaşabilirlerdi.
Tabi bu savaş ve gizliliğin en yaygın kaçış yöntemi intihardı.
Onlar açığa çıktığı zaman kendilerini öldürerek insanların onları incelemesine fırsat vermezlerdi.
Küçük araştırmacının da en çok korktuğu ihtimal buydu. Bu deniz adamı o kadar değerliydi ki hayatının tehdit edilmesine asla izin veremezdi sarışın. Bu, kendi hayatını riske atmak anlamına gelse bile gereken her şeyi yapardı.
Kendi kamarasında oturmuş elindeki Günlüğe, keskin mürekkep izleri kadar sağlam bir kararlılıkla, birkaç gündür yaşanılan her şeyi kaydetti..
Kendisini birşeyler ile meşgul etmeye çalışsa da aklı hala deniz adamının gözbebeklerindeki karanlıkta takılıp kalıyordu.
Yakışıklı deniz adamının karanlık ve derin gözlerinde gördüğü kendi silüeti hâlâ bile aklından silinmiş değildi. Deniz adamının ona olan bakışlarını hatırladıkça sırtından bir ürpertinin geçtiğini hissediyordu.
Neyseki bugün sonunda sarışın deniz adamı için tıpkı yunuslarda yaptıkları gibi bir evcilleştirme planı yapmak istiyordu. Bu da demek oluyordu ki sonunda Felix onu görebilecekti.
Şu âna kadar halen bile deniz adamının IQ'sunun ne kadar yüksek olduğunu belirleyememişlerdi ama Felix yinede deniz adamının ona karşı gardını gevşetebileceğini umarak onunla iletişim kurmayı denemek istiyordu.
O düşüncelere dalmış günlüğünü unutmuşken birden kapısının tıklatılması ve ardından gelen "Felix?" sesiyle kendine geldi
Bu Chris'in sesiydi.
Günlüğü hızla kapattı ve onun tarafından keşfedilmesini önlemek için yatağın açık dikişine tıktı. Bu günlüğün akıl hocası tarafından bulunmasını istemiyordu. Deniz adamini evcilleştirme planını da günlüğe yazmıştı ve eğer Chris bu planı öğrenirse sarışını kesinlikle durduracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERMAN "hyunlix"
Fantasyderin ve gizemli bir okyanusun içine çekilen genç bir araştırmacı ile kusursuz ama tehlikeli bir aşka sahip dünyanın en ilgi çekici yaratığı... °+20 °+500 yaş farkı °Çok fazla rahatsız edici özellik °Gıcık bir yazar °Şiddet, taciz ve ülkeler arası...