İyi okumalar🔥
Sınır 30 oy 100 yorum
•••••
Demir merdivenden yukarı doğru çıkarken her bir adımında karanlık odayı birbirine değen metal ve plastiğin sesi dolduruyordu. Odada hiç ses yoktu onun nefes sesi hariç, tek ışık kaynağı ise elinde tuttuğu floresan çubuğuydu.
Bu gerici sessizlik ve karanlık eşliğinde silindir şeklindeki tankın tepesine yaklaştı sarışın. Tamda görkemli Deniz adamının bulunduğu yerde durmuştu.
Deniz adamının yanında durduğunda bile, daha önce olduğu gibi silindir tankın cam duvarına sessizce yaslanarak onu gözlemledi. Deniz adamı onun varlığına hiçbir tepki ve yanıt vermedi. Uyuyor gibi görünüyordu.
Felix, dikkatli bir şekilde hızını ve hareketini sürdürerek onun bu sakin halini onu gözlemlemek için bir şans olarak kullandı. Bu an onu izlemek ve düşüncelerini raporlamak için çok uygundu çünkü başka bir zaman bu korkutucu yaratığı böyle sakin bir şekilde görebileceğinden emin değildi.
Bu fırsatı kessinlikle değerlendirecekti. Sonu nasıl biterse bitsin...
Floresan çubuğu bir kenara bırakarak yanında getirdiği kamerayı alıp kameranın gece görüş modunu açtı. Heyecanlıydı ama bu heyecanını bastırıp kendini tankın dış duvarına yapıştırarak deniz adamının kuyruğundan kafasına kadar farklı açılardan fotoğraflarını çekmeye başladı.
Loş su ışığında, deniz adamının uzun aerodinamik kuyruğu tıpkı bir piton yılanı gibi su bitkisi kümesinin etrafına bilinçsizce dolanıyordu. Kanat şeklindeki üç kuyruk yüzgeci, bir grup mürekkepbalığının püskürttüğü siyah mürekkebe benzer şekilde, siyah duman gibi üst üste biniyordu.
Bu deniz adamını izledikçe ve ona baktıkça ne kadar akıl almaz güzellikte bir yaratık olduğuna şaşmadan edemiyordu sarışın.
O deniz adamı çok güzel ve sakin duruyordu ama Felix, bir anlığına onu denizin derinliklerinde, cehennemden gelen bir gölge kadar hayaletimsi ve korkunç bir halde hayal etti.. Birdenbire hayalinde denizin derinliklerinde dalış yaparken onunla karşılaşma düşüncesi geçtiğinde korkmadan edmedi.
Böyle bir olay yaşansa ve bu avcı ile denizin derinliklerinde karşılaşsa bu oldukça korkutucu olurdu
Aklına gelen bu düşünceler ile başını iki yana sallayıp onlardan sıyrıldı. Bu deniz adamı cehhennemden gelen bir yaratıktı profesör Asahi'e göre.
Aslında Mermanın oldukça yakışıklı ve dikkat çekici yüzünün yanı sıra devasa vücudu profesörün dediklerini doğrular nitelikteydi.
Vücudunun alt kısmının uzunluğunu doğru bir şekilde ölçmek imkansızdı resmen. Felix'in tahminine göre yalnızca kuyruğu bile göz kararı yaklaşık 2 metre uzunluğunda görünüyordu. Üst vücut uzunluğu da eklenince yetişkin bir kaplan köpekbalığıyla hemen hemen aynı büyüklükteydi. Yani yaklaşık olarak üç metre olabilirdi ve bu normal bir insan için neredeyse imkansız bir uzunluktu.
Aslında Felix'in dikkatini çeken şey bu yaratığın en az o köpek balıkları kadar saldırgan olabileceğiydi. Böyle bir güç akıl alır gibi değildi.
Sarışın olan kafasında bununla ilgili düşünürken bir yandan da elinde tuttuğu kameranın açısını ayarlıyordu. Deniz adamı hala bile tam karşısında, suyun içinde sakince süzülürken onu bu korkunç canavardan koruyan tek şey tankın cam duvarıydı.
Oldukça güçlü bir cam olduğu için içinden şükretti hiçbir dini olmamasına rağmen.
Daha falza oyalanıp Chris'e yakalanmak istemediğinden hızlı atan kalbini es geçerek deniz adamının kuyruğundan başlayarak çekim yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERMAN "hyunlix"
Fantasyderin ve gizemli bir okyanusun içine çekilen genç bir araştırmacı ile kusursuz ama tehlikeli bir aşka sahip dünyanın en ilgi çekici yaratığı... °+20 °+500 yaş farkı °Çok fazla rahatsız edici özellik °Gıcık bir yazar °Şiddet, taciz ve ülkeler arası...