°7- Açık Hedef°

112 34 110
                                    

Merhaba aşklarım bol bol yorum atarak şu garibanı mutlu edin hepinizi çok seviyorum

Sınır: 30 oy 100 yorum

İyi okumalar dilerim

•••••

Felix duyduğu şeyle bir anda kalakaldı. Dudaklarından küçük bir "Ne?" nisası dökülürken fırtınadan dolayı yanlış duymuş olabileceğini düşündü. Duyduğu şeye inanmak istemedi.. Ne demek bu askeri bir operasyondu?!

Chris'in ondan başından beri bir şeyleri sakladığına emindi ama böyle bir şeyi asla beklemezdi. Güçlü bir komplonun içine düşmüştü

"Ne dedin sen?" diye fısıldadı güçsüz bir sesle. Her geçen saniye olayın şoku daha da varlığını belli ederken içine kötü bir his doğmuştu çünkü Chris'in ifadesine bakarak bile onun yalan söylemediğini anlamak mümkündü.

Hafifçe güçlü, gizli bir komplonun kokusunu aldı sarışın. Chris başından beri ondan bir şeyler saklıyordu ve sakladığı şey bu olabilirdi

Ama o an önemli olan bu değildi, daha sonrasında bunu düşünecek çok zamanı olacaktı ama şu an akıl hocasının o anda deniz adamının yaşamı veya ölümü ile ilgilenmediğini, onu öldürmek istediğini gördü. Buna asla izin vermezdi. Hızlı bir karar alması gerekiyordu

Hemen kendisini deniz adamının önüne atıp "Hayır, bir biyolog olarak deniz adamını vurmana asla izin vermeyeceğim." diye bağırdı. Karşısında duran kişi her ne kadar akıl hocası olsa da o sonuç olarak yalancının tekiydi ve yıllardır aradığı Merman kadar değerli değildi.

Sarışın, Merman'ı korumak için onun önüne atlamış olsa da şu anda en fazla onun beline kadar gelebiliyordu. Merman kuyruğunun üstünde yukarıda durduğu için ondan bi hayli uzundu. Yine de bu bile Chris'in atışlarını önlemeye yetiyordu.

Oluşan girici ve sessiz ortamda fırtınadan dolayı tekne sertçe sallandı. Felix hemen bunu fırsat bilip Deniz adamını kurtarmak için tüm araştırmalarını hiçe sayarak onu denize doğru itmeye çalıştı ama Mermanın güçlü ve sert gövdesi 1 santim bile kımıldamadı.

Yine de Felix pes etmedi. Tekne fırtınadan kaynaklı çok sert sallandığı için deniz adamını tekrar denize itmeye çalıştı ancak tam o anda deniz adamı onu belinden yakalayarak sanki hiç ağır değilmiş gibi zorlanmadan kollarının arasına alıp tekneden atlamak için hazırlandı.

Felix şokla burnunu ve ağzını kapatarak gelecek su darbesini bekledi. Deniz adamı onu da kendisi ile birlikte fırtınalı denize götürmek istiyordu.

Agaras tam da kendini atlamaya hazırlanırken fırtınanın gürültüsünü bile dindiren yüksek bir patlama sesi geldi ve sarışın uyluğuna bıçak gibi saplanan bir ağrı hissetti. Bu hisle birlikte sanki korkunç bir kramp geçiriyormuş gibi bacağını kendine çekmeye çalıştı ama uyluğuna saplanan kurşun yüzünden bu hareketi pek etkili olamadı

Agares de duyduğu bu yüksek sesle atlamak için kazandığı ivme yarıda kaldı ve dengesini korkuyamayarak güverteye doğru kırıldı.

Havaya şimşek gibi yayılan ikinci kurşun sesinin ardından kontrollü bir şekilde omzunun üzerinden başka bir kurşun sesi geçti Felix'in. Çok geçmeden mavi mürekkep benzeri bir sıvı fışkırdı ve deniz adamının kolu daha sonra titredi. Pençeleri sanki sarışın olanı tutmaya çalışıyormuş gibi kıyafetlerine yapıştı ama sonunda titreyen kolu Felix'i bırakmak zorunda kaldı.

Felix anında güverteye düştü ve uyluğundaki ağrı yarıya kadar diz çökmesine sebep oldu. O sırada başka bir kurşun tekrardan, yere yığılan Agaresin kuyruğunu deldi. Felix yüksek bir sesle "Agares! Chris ne yaptın sen?!" diye bağırırken ikisinin de yarasından akan mavi ve kırmızı kan güvertenin zemininde birleşti ve zehir gibi bir renge dönüştü. 

MERMAN "hyunlix"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin