°1- Yakalanan Deniz Adamı °

317 53 115
                                    

Sonunda yeni bölümü yazabildim..

İyi okumalar dilerim 💋

•••••

Puslu ve sisli denizde, sakin dalgaların arasında ilerleyen büyük mürettebat gemisinde her zamanki gibi bir sakinlik mevcuttu. Tarihler 7 temmuz 2020 yi gösterirken saatler gece vaktiydi.

Denize açılmalarının 3.günü Avustralya'ya komşu olan denize varmışlardı.

Christopher Bang, kaptanın odasında bir radar araştırması yapıyordu.

Öte yandan genç adam kendi kamarasında oturmuş elindeki günlüğe deniz yolculuğu ile ilgili anılarını yazıyordu.

Şimdiye kadar, daha önce de olduğu gibi, deniz kızının nerede olduğuna dair hala hiçbir iz yoktu. Deniz kızının bu kadar soğuk sularda hayatta kalıp kalamayacağı konusunda çok şüpheliydi sarışın, ama Chris geçen yıl burada bir kez deniz kızı izleri bulduğu konusunda fazlasıyla ısrarcıydı.

Bilinen kayıtlara göre deniz kızları tropikal canlılar sınıfına giriyordu ama yinede sarışın olan akıl hocasının ona sunduğu bu küçük umudu da kaybetmek istemediğinden elinden geldiğince inanmaya zorluyordu kendini.

Lee Felix, gerçek bir deniz kızı görmek için çok hevesliydi

Küçük ve tatlı bedeninin yanı sıra zehir gibi olan aklı ve daha 20 yaşında bir öğrenci olmasına karşın üstün başarıları ile bilinen sarışın genç, en büyük biyologların bile yapamadığı şeyi başarıp deniz kızının varlığını kanıtlamak istiyordu.

Eğer bunu yapabilseydi tarihe geçer ve kim bilir belki onlar gibi takma bir ad bile alabilirdi.

Aklına gelen bu düşünceleri günlüğüne yazmaya devam ederken beklenmedik bir şekilde teknenin küçük yuvarlak kamara penceresinden dışarı baktı. Sanki hayal edemeyecek bazı şeyler olmasını bekliyormuş gibiydi.

Dışarısı kasvetli ve karanlıktı. Sadece lambanın penceredeki yansımasını ve yansımadaki kendi bedeninin ince hatlarını görebiliyordu. Sarı saçlar, siyah gözler ve insani tek bir bakışta bile kendine bağlayabilecek gibi görünen güzel bir yüz, mükemmel vücut oranları ve küçücük bir beden...

Bunlar Lee Felix'in sahip olduğu dış görünüşünden parçalardı. Bu parçalar bütün halinde bir büyü gibi ilgi çekici gözüküyordu.

Gülümsedi ve elindeki günlüğüne tamda yeni bir şeyler yazıyordu ki kaleminin ucu birdenbire kağıdı derinden kesti. O sırada Lee Felix'in içini bir anlık huzursuzluk kaplarken buna paralel olarak dışarıdan bir şaşkınlık çığlığı duyuldu.

"Felix benim küçük araştırmacım! Çabuk dışarı çık suyun altında bir şey var" diye bağıran Chris'in sesini duymasıyla eli şiddetle titrerken vücudu aklından daha hızlı tepki vererek, büyük adımlarla dışarı koşup gemi güvertesine çıktığında Chris'in heyecanla koşarak kendisine yaklaştığını ve elindeki sinyal cihazını gösterdiğini gördü.

Kendisi gibi heyecanlı olan Chris, "Felix bak burada Deniz halkı var dedim, bana inanmalıydın" demişti nefes nefese

Sarışının gözleri ekrandaki hareket eden gölgeye odaklandığında bir anda nefesi kesildi.

Bu köpek balıkları frekanslarından belirgin bir farklılık gösteren bir silüetti. Üst gövdesinin her iki yanında yüzgeç yoktu ancak bir çift açık ve sıradan insan benzeri uzuvları vardı

Bu gerçekten bir deniz kızı olabilir miydi?

Aklına gelen düşünceyle Felix, tıpkı Chris gibi heyecanlanarak "Çabuk, çabuk fileyi fırlat Chris. Hâlâ neyi bekliyorsun?" diye bağırdı

MERMAN "hyunlix"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin