UYARI:Bu bölüm azıcık ucundan cinsellik içerir.
Sınır 30 oy 100 yorum
•••••
Başını Felix'in bacağına yaslamış, onun gözlerinin içine bakarak sırıtan yaratık tam anlamıyla; Şeytani bir avcıydı.
Bu fikir sarışının aklına geldiği anda deniz adamı başını onun alt karnına doğru eğdi ve Felix'in daha önceki mücadelesi nedeniyle gerginleşen gömleğinin açıkta bıraktığı çıplak karnına gözlerini dikti.
Deniz adamı onun açıkta kalan teniyle fazlasıyla ilgileniyormuş gibi görünuyordu.
Felix'in tenine bakarken dudakları bir yay çizdi ve dudakları arasından firar eden dili sanki lezzetli bir yemeğe bakarmış gibi onları yaladı.
Deniz adamının kafasını onun pantolonunun dikişine yaklaştırıp derin bir nefes almasını şaşkınlıkla izledi Felix.
"Hey hey, ne yapıyorsun" derken sesi çok az da olsa tedirgin çıkmıştı.
Canavar şu anda tamda onun bacakları arasında duruyor ve kafasını onun kasık bölgesine doğru eğmiş orada soluklanıyordu. Felix'in ne dediği ile ilgilenmiyor gibiydi
Merman gözlerini kapatıp kokusunu daha çok içine çekti. Sanki Felix'in bedeni baştan çıkarıcı bir şarap kadehiymiş gibi sarhoş görünüyordu. Eğer bu ifadeyi yapan güzel bir deniz kızı olsaydı muhtemelen bu Felix için aşırı erotik bir sahne olurdu
Ama gerçek şuydu ki o bir erkekti ve her an saldırabilecek, tehlikeli amaçlara sahip esrarengiz bir yaratık gibi duruyordu.
Hissettiği tek şey korkuydu sarışının.
Vücudunu hareket ettiremezken deniz adamının onu her iki taraftan da tutabilmek için ellerini bacaklarından çekip onun belini kavramasını izledi sarışın. Deniz adamının başı her geçen saniye aşağıya doğru eğilirken Felix'in belindeki uzun ve güçlü kollarını kullanarak hareketlerini kısıtlamak için bir pranga oluşturdu.
Tırnakları uzun ve keskin olup, parmaklarının arasında yarı şeffaf perdeler bulunmaktaydı. Ama bunlar şu anda Felix için sadece korkutucu pençelerdi.
Bu deniz adamı derin deniz dünyasında korkunç bir avcı olmalıydı. Artık karada da eskisi gibi doğal bir katildi.
Felix buraya onu evcilleştirmek için gelmişti ama şimdilik bundan bahsetmek bile istemiyordu. Kendisini bu korkutucu pençelerden kurtarmak şu anda çok daha önemliydi.
Deniz adamının amacının ne olduğunu bilmiyordu ama umuyordu ki bu yaratık şu anda ona cinsel bir arzuyla bakmıyor olsundu.
Kaşları bu düşünce ile hızla havaya kalktı. Bunu düşünmek bile korkunçtu.
Deniz adamı başını eğdi ama göz kapakları yukarı doğru kalkmıştı, yoğun bakışları ve yüzündeki uğursuz ifadeyle sarışının gözlerine baktı. O anda Felix, Bay Asahi'nin onu uyardığı Kabus Şeytanı'nın tuhaf doğuştan gelen gücünün gerçek olup olmadığını bilmiyordu ama hareket edemeyecek durumda olduğu ve bir yere çivilendiği için bir çeşit lanet altında olduğunu hissedebiliyordu
Bu deniz adamının mistik güçlerinden biri olmalıydı. Bakışları ile insanları hareketsiz kılıyordu.
"Hey sana dur dedim, ben bir deniz kızı değilim"
Deniz adamının jilet gibi keskin bir gülümsemeyle çekilen ince dudaklarının hafifçe açılmasını ve dilinin kırmızı ucunun ortaya çıkmasına izin vermesini, kalın, dağınık saçlarının arasından çaresizce bu cümleyi kurarken izledi Felix..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERMAN "hyunlix"
Fantasyderin ve gizemli bir okyanusun içine çekilen genç bir araştırmacı ile kusursuz ama tehlikeli bir aşka sahip dünyanın en ilgi çekici yaratığı... °+20 °+500 yaş farkı °Çok fazla rahatsız edici özellik °Gıcık bir yazar °Şiddet, taciz ve ülkeler arası...