Sınır 30 oy 100 yorum
İyi bayramlar aşklarım, bu da benden size bayram şekeri
🍬🍬🍬🍬🍬
•••••
Eşyalarını topladıktan sonra hızla alt bölmeden özel kamarasına döndü ve Chris ona yetişmeden önce her şeyi yatağın altına fırlattı. Kıyafetleri sırılsıklam olduğu için ise hemen banyoya koşup sıcak suyu açarak üstünü çıkardı
Bu sayede Chris geldiğinde ona banyo yaptığını ve onu duymadığını söyleyebilirdi. Bu her ne kadar olanaksız olsa da en azından bir bahaneydi.
Sıcak suyun altına girmeden önce odanın kapısının açılıp açılmadığını dinledi, kimsenin gelemdiğine emin olduktan sonra ise sıcak suyun altına girerek hızla kendisini duruladı ama bir türlü sakinleşemiyordu
Vücudunu ne kadar suyun altında tutsa da deniz adamının tuhaf kokusu sanki temizlenmiyor, kokladıkça da baş döndürücü bir mayhoşlüğa neden oluyordu. Üstelik sanki duvara yaslanıp aşağıya bakmasına sebep olan hayal bile edilemeyecek müstehcen bir yan etkisi vardı.
Bacaklarının arasındaki şey ne zaman kalkmıştı bilmiyordu, üstelik çok da sertleşmişti
Az önce olanları hatırlayamadan bunun yanlış bir zamanda kalktığını düşündü.
Çaresizce kaşlarını çatarken uzanıp aşağıdaki huzursuz sertliğini kavradı. Hafif ve sık bir şekilde çekip ovalamadan önce duvara yaslanıp rahat bir pozisyona geçti sarışın.
Sorunun kaynağını bilmiyordu ama bu sorunu halletmesi lazımdı
O her zaman cinsel ihtiyaçlarını duşta giderirdi, ki bu 20 yaşında bir erkek için normaldi. Ancak bu sefer arzu çok daha yoğun görünüyordu. O bilmese bile Hyunjin'in kokusu onun üstüne sindiği için yaptığı her küçük dokunuşta zevkten bunaldığını hissediyordu. Boğazından aşağılayıcı inlemeler çıkarken dudaklarını ısırarak kendini dizginlemeye çalıştı
Artan zevk çok geçmeden beynimi ele geçirdi. Zihni yeniden bulanıklaşıp bilinci o farkında olmadan yavaş yavaş kaybolmaya başladığında başını kaldırdı ve suyun yüzüne akmasına izin verdi. Sanki bilinci havaya ve sonra denize doğru yükselen buharı takip ediyor gibiydi.
Kendisini birden hayal aleminde ışığın ulaşamayacağı derin denizin derinliklerine batarken buldu. Önündeki koyu mavi su derin ve sığdı.
Sonra o denizin içindeyken arkasında karanlık girintilerden uzun ve ince bir siluet belirdi, ona yaklaştıkça suyun akışını ayırdı ve silüetin hatları netleşti.
Karşısındaki kişi Merman'dı! Onun bu hayalde ne işi vardı?
Merman elini nazikçe onun sırtına yerleştirilip bacaklarının etrafına kuyruğunu doladı. Bu bir hayaldi çünkü hayalinde ikisi de denizin derinliklerinde hareketsiz duruyorlardı.
Merman sivri dişlerini göstererek gülümseyip onu sırtından destekleyerek kendi göğsüne yasladı ardından ise sıcak nefesini dibindeki kulaklara üfleyerek "A...ga... res" diye fısıldadı.
Agares...
Bu fonetik semboller dizisi hangi dilden geliyordu ve ne anlama geliyordu? diye düşündü Felix, bunu daha önce duymuş gibiydi ama zihni çok bulanıktı.
Daha birkaç saat önce duysa da hiçbir şey hatırlamıyordu. Zihni bir video kaseti gibiydi ve sanki videonun bir kısmı kesilmişti. Ne kadar zorlarsa zorlasın o kısımları hatırlayamıyordu ama üstündeki etksi hâlâ canlı ve netti o anların.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERMAN "hyunlix"
Fantasíaderin ve gizemli bir okyanusun içine çekilen genç bir araştırmacı ile kusursuz ama tehlikeli bir aşka sahip dünyanın en ilgi çekici yaratığı... °+20 °+500 yaş farkı °Çok fazla rahatsız edici özellik °Gıcık bir yazar °Şiddet, taciz ve ülkeler arası...