Hyunjin kapısının çalınması ile homurdanarak yatakta doğruldu. "Gel!" Gelen babasıydı. "Uyandın mı Hyunjin? Bende sana bir şey diyecektim."
"Ne gibi?"
"Davetiye geldi, iki gün sonra mı ne, Jennie ve Jisoo evleniyormuş, bizde gideceğiz." Hyunjin evleneceklerini biliyordu. Jennie ve Jisoo iki yıldır birliktelerdi ve artık bu işe bir isim koymak gerektiğini düşünüp evlenmeye karar vermişlerdi. Lisa ve Rosé'nin arasında da bir şeyler vardı ama belli etmek istemiyorladı. Hyunjin içinden, 'herkes evleniyor, bir biz hâlâ sapız' diye geçirdi. Felix'i görmeden önce hayatına ne bir kadın, ne de bir erkek almayı düşünmüyordu ama şimdi o vardı, Felix.
"Ben gelmek zorunda mıyım?"
"Ah tabi ki de zorunda değilsin, neyse Felix gelecek ben de onunla takılayım bari." Hyunjin gözlerini kocaman açtı. "Ne? Felix mi? O da mı gelecek?"
"Tabii, ne sandın?" Hyunjin bir kaç dakika düşündükten sonra yataktan kalktı. "Bende geliyorum o zaman."
"İyi tamam akşama kadar kendine uygun bir şeyler bul." Kafasını hızla sallayan Hyunjin heyecandan ölecekti. Bugün Felix'in aklını çelmesi lazımdı yoksa işi çok zorlanacaktı. Dün kurduğu planlar aklına gelince kaşları çatıldı ve aklını çelme planını bozdu. Aklında başka bir şey vardı. "Evet Hyunjin, kesinlikle bu işe yarar."
🤔
Saatlerce aradığı numarayı bulan Hyunjin sevinçten elinde ki telefonu yiyecekti. O kadar mutluydu ki yerinde duramıyordu. "Çok teşekkür ederim Changbin."
"Ne demek dostum, işimiz." Changbin bir hackerdı. İnsanların bilgilerine numaralarına her şeylerine ulaşabilirdi. Hyunjin için ise Felix'in numarasını bulmuştu. Hyunjin yedek telefonundan Felix'e yazacak ve onun aklını telefondan yazan rastgele biri olarak çelecekti. Tek isteği civcivi ile iletişime geçmekti. Hemen numarayı kaydetti ve ilk mesajını yazmaya koyuldu.
Siz: Naber fıstık?
Siz: Baklavan olayım ye beni.
Siz: Hadi ama baksana mesajlarıma.
Siz: Bak da bir konuşalım değil mi? Müstakbel eşin ile bir görüş.
Fıstıkcivciv: Kimsin sen?
Siz: O ne öyle küfür eder gibi? Dedim ya müstakbel eşin.
Fıstıkcivciv: Ben evlenmeyi düşünmüyorum bay.
Siz: Hey, civcivim etme eyleme, seni bulmak için çok uğraştım.
İletilemedi.Siz: Ne engelledin mi? Ne yaptın be civcivim.
İletilemedi.Siz: Göreceksin, sen de beni seveceksin fıstığım.
İletilemedi.Siz: İnsan hiç talibi terk eder mi?
Görüldü.Fıstıkcivciv: Bana bak dallama, git başımdan delirtme beni. Bir de seninle mi uğraşıcam.
Siz: Görüldü, bu beni çok kırdı. Çok kırıcısın fıstığım.
Fıstıkcivciv: Bana bak sen yoksa o dayılardan mısın? Manyak herif bırak yakamı şikayet ederim seni.
Siz: Ne dayısı güzelim? Çiçeği burnunda bir erkeğim ben.
Fıstıkcivciv: Erkeklere ilgim yok beyefendi. İyi günler.
Bu kişi sizi engelledi.
BÖLÜM SONU...
Ehe.
Lan bu bölüm biraz garip oldu. Neyse arkadaşlar Hyunjin'in fıstığım civcivim vb. Bunları takmayın sadece mizah için yazdım. Oyları ve yorumları unutmayın. Hepinizi love love love 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVİZLİ BAKLAVA
Fanfiction"Hyunjin nereye oğlum?" "1 kilo cevizli yeter dimi?" "Fıstıklı al gel." "Onlarda var fıstık gel gel."