Geçmişle ilgili spoiler

256 10 1
                                    

Sabah kalkıp yine herzaman ki gibi hayatı sorguladım acaba ben niye hep yanlızdım ki? Neden ne suçun vardı ki?
Neden bir adam için beni satabildiler ki? Onlardan nefret edemiyorum lanet olsun ki edemiyorum,gözümden bir damla yaş elime damladığında cenin pozisyonuna geçerek hıçkırarak ağlamaya başladım bugün tatil günümdü sonuçta istediğim kadar ağlayabilirdim ama o kötü ve gereksiz insanlar yüzünden kendimi yormamalıydım.

Ayağa kalkıp banyoya girip günlük yaptığım rutinimi yapıp çıktım komidinden telefonumu alıp odamdan çıktım.mutfağa gelip yemek yapmaya başladım aslında aşçılık okumak istemiştim ama sözde "ailem" yüzünden okuyamamış tım çünkü onalar göre "Ne olacaksın aşçı olup evde kocana yaparsın ancak hem kızlar okurmuymuş ne işlerine yarıyacak okusalar" diyorlardı ama ben onları dinlemeyip ankara fen lisesi kazanmıştım onlardan gizli kaçıp ankaraya gittim okudum park time işler yaparak küçük bir ev satın aldım ama malesef ki sözde "ailem" kayıp ilanı verip beni bulmuştu sonrada evlenmeye zorlamışlardı istanbula kaçtım bende ailem istanbula gelmiyorlardı çünkü eskiden istanbulda yaşıyorduk ozamanlar babam alkolik ve kumar bağımlısıydı.

İstanbulda bir kumarhaneye borç yapmış bu borçta az buz birşey değil tam 2 trilyon dolar bunu nasıl yapabildi anlamadım ama bunun borçlandığı kumarhanenin sahibi mafyaymış babam bunu duyunca götüne vura vura kaçtı e bu yüzden bizde izmire taşındık.Bundan istanbula geldim ülkemden dışarı çıkmak istemiyordum büyük ihtimalle istanbulda olduğumu biliyorlardı ama göt korkuları daha ağır basıyordu bundan yararlanmak işime geliyordu.

*****
Evde boş boş oturmaktan sıkıldığım için en iyi arkadaşım mine'yi aradım.
M:mine
D:defne
----------------
D:Alo aşkım napıyorsun?
M:Ya iyi işte aşkım ya boş boş oturuyorum işsizlikten çok sıkıldım.
D:bende çok sıkıldım sende yapılacak şeyler listesi var değilmi?
M:Olmaz mı kankam sence dur bakayım!
M:Defnem hepsini yapmışız ama biri hariç ama onu kabul edeceğini sanmıyorum.
D:neymiş o?
M:Bar.
D:Ne!
M:Ya nolur defne bu listeyi bitiricez diye yemin ettik hadi amâ
D:olmaz ya yanlış birşey yaparsak.
M:alkol almayız ozaman sadece. eğlenmek için hem ünlü bir bar duydum oraya gideriz lüks bir yermiş.
D:off hadi tamam hazırlan kaçta gidiyoruz.
M:akşam 19.00 seni alırım aşkım.
D:Tamam,seni seviyorum aşkım.
M:Tamam aşkım bende seni seviyorum.

*arama sonlandı*

(Mine sevgilisinin yanında sevgili okuyucular.)
----------------------------☆-----------------------------
Eren demir Aksoy
Evet şuan sinirden kuduruyorum çünkü miniğimin birine aşkım dediğini duydum ya bir adamsa!?Asla onu kimseye vermem o bana ait sikicem böyle işi nasıl bara gider o adamla!hangi bara giderse gitsin barı satın alıp o adamı içeri almam ama bu fırsatı kaçırmamam gerek defneme kavuşabilirim.Telefonumu alıp emre yi aradım.

- Alo efendim abi
-Emre çabuk bana yengenin nereye gideceğini ve kimle gideceğini kiminle konuştuğunu araştır 3 dakikan var hızlı ol!

*arama sonlandı*

3 dakika sonra....
--------------------------
Telefon sesiyle kafamı incelediğim dosyadan kaldırıp arayan kişiye baktım.

*Emre gürpaslı...*

-Abi buldum.Aksoy bar.Mine yılmaz ve yine Mine yılmaz yani aşkım dediği kişide mine yılmaz birbirlerine öyle hitap ediyorlar.
-Bizim bar demek bugün bizim barı erkek kadın diye ayırın kimsenin defneme dokunmasını istemiyorum
- Tamam abi ben hallediyorum
-Bütün adamları toplayın akşam bardan sonra defnemi alacağım
- Tamam abi toplarım ben saat 8'de herkes barın etrafını sarar yenge kaçamaz
-Defnemi hafife almayın 2 kat arttırın korumaları
- Tamam abi
-Kapat akşam görüşürüz emre
-Görüşürüz abi.

*arama sonlandı*

Bugün kesin defneyi alacağım öksüzlük beni bitiriyor onsuz ne yapacağım bilemiyorum.Kokusunu herşeyini özledim...

*****
Defne yaren öz

Saat 18.38'di minenin gelmesine az kaldığı için hazırlanmaya başlamalıydım.Bugün biraz süslü olmak istiyordum sonuçta lüks bir yer zaten alkol almayacağız yoksa bizde kafa yapıyor kendimi birdaha bir adamın kollarında çıplak bulmak istemiyorum..
*Büyük spoiler*
Neyse ne ya ben giyinmeye bakıcam sonuçta dünyanın sonu değil değil mi?
♡♡♡

Hafif bir makyaj yapıp çantamın içine telefonumu anahtarımı,cüzdanımı ve bir gloss attım.Telefonumu alıp mineye hazır olduğunda ilgili bir mesaj çektim.
Ayakkabılarımı giyip mineyi beklemeye başladım.

En fazla iki dakika bekledikten sonra zil çaldı kapıyı kilitleyip aşşağı indim.
Mine arabanın önünde durmuş telefonuna bakıp tebessüm ediyordu acaba kimle konuşuyor bu manyak karı?

********
Sevgilin okuyucular kitabın konusunu değistirsemmi yani tanışmalarını saçma bulduğum için sizden cevap bekliyorumm

Avukat HanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin