Sevgili okurlarım söz verdiģim gibi iki bölüm attım ama belki bir bölüm daha atabilirim!
Lütfen oylamayı ve bölümle ilgili yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz😻💍
_________________________________________
Tokat attım.
Ben ona vurmuş muydum?
Bir anda bir ağrı hissettim tam kalbimin üzerinde yine birinin canını mı yakmıştım dudaklarım,bacaklarım kollarım zangır zangır titriyordu bir anda hızla ona sarıldım ve ağlamaya başladım.D:Lütfen beni affet sana vurmak istememiştim özür
dilerim.Kafamı ondan ayırdığım zaman vurduğun yeri defalarca öptüm göz yaşlarım yüzünden yüzü ıslanmıştı kıyafetimle hızla sildim.
Yüzünü ellerim arasına aldım ve dudaklarına yapıştım ilk başta karşılık vermemişti ama sonra açlıkla dudaklarımı emmeye başladı.
Zar zor ondan ayrıldım ve mineye döndüm.D:Git buradan şehirden ayrıl git mine git!
Yanına yaklaştım kulağına fısıldadım.
D:Önden git her şeyini değiştir sonra bende geleceğim ama bu adamdan kurtulabilirsem gelirim eğer 1 yıl içinde dönmezsem ya bu adama aşık olmuşumdur yanında kalmak istemişimdir yada.. derin bir nefes aldım.
Kaçmaya kalkıştığım için ölmüşümdür.
Mine bir anda göz yaşlarına boğuldu ve bütün vücudumu sardı.M:Gitme ne olur gitme sensiz yapamam gitme defne boşa o adamı o adam seni aldatmış!
Erene döndüm.
D:O konuya gelicek olursak seni boşayacağım Eren Demir Aksoy!
E:beni anca rüyanda boşarsın Defne Yaren AKSOY!
Sonda soy adımı vurgulamıştı yani şimdiki soy adımı.Ona doğru ilerledim ve baş parmağımı göğsünün üzerine koydum.
D:Sen beni aldattın o kızla o kız buradaydı şimdi çekil önümden boşanacağım kanıtlarım var unutma ki ben bir avukatım!SENINLE ZORLA EVLENDIM! "Seni sevmiyorum!.."
Eren bunu duymaktan hoşlanmamış gibiydi bir anda beni sırtına attı üstümdeki ceket düştü ve her yerim ortadaydı.
E:arkadaki kızı öldürün.
D:Eğer bunu yaparsan bir daha yüzümü göstermem görüceksin senden gitmemi istemiyorsan başka birine ait olmamı istemiyorsan ona dokunma!
E:Bana ait olduğunu kabul et!
D:Hayır.
E:onu öldürürüm!
D:Allah belanı versin senin pislik!
D:Nasıl kabul edeceğim?
Beni yere indirdi bir sözleşmeyi önüme itti okumaya başladım.
Şartlar:
-Eren demir aksoyun karısıyım bana istediği gibi dokunabilir.
-beni alıkoyabilir.
-ona aitim boşansak bile başka bir adamla evlenemem ilişkim olamaz.
-Onu aldatamam.İmza:
D:sırayla iznim olup olmadığını söyliyeceğim.
1-olarak bana istediģin gibi dokunabilirsin fazla ileri gitmeden.
2-Beni alı KOYAMAZSIN!E:Kızı öldüreyimmi
D:Ozaman kabul etmiyorum kızı alıp def olup gidiyorum.
Ayağa hızlıca kalkıp koşarak içeri girdim herkes başını yere eğmişti işime geldi çantamdan silahımı çıkarıp hepsini vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
Chick-Lit"Bunu ödeyeceksin avukat Hanım benim karşımda böyle davranabilen ilk kişisin" Dedi tıslayarak "İlkleri severim" dedim iğneliyici bir şekilde "Bu aldığım ilk tehtit değil" dedim "aldığın son tehtit olacak avukat Hanım..,"