Minenin yanına koşturarak gittim acaba kimle konuşuyordu?
Of sende alemsin yaren tabikide sevgilisi barlasla konuşuyordu bir gün ayrıl kanka! Diye haykırıcaktı kendini tutamayıp.
Minenin kolunu cimcikledi mine anın şokuyla yerinden sıçradı defneyse minenin büyük tepkisiyle irkildi mine korkmuş bir sesle
-M:korkuttun kızım ya öyle sinsice yaklaşılır mı?Ödüm koptu kalp krizi geçirecektim az daha!
D:Sende şu sevgilini bırakta azıcık ben le ilgilen!
Sahte bir trip attı defne mineye mine anında yumuşadı sarıldı can kardeşi kendi canını bile verebileceği öz olmasada kardeşim dediği kıza
M:Özür dilerim defnem!Affet beni eşşeklik ettim!
Defne sinsice sırıttı.
D:Ozaman bugün telefonunu kökten kapat!ve barlasla mesajlaşmak yok!
M:Defnem iste sen ben sana dünyayı önüne sererim güzelim!
dedi anlından saçlarından öptü defneyi mineyle defne öz kardeş gibiydiler.
Defne durur mu aynısını mineye yaptı
D:Acaba ben seni hak edecek ne yaptımda rabbim bana böyle güzel kardeş,arkadaş,dost,aile,sırdaş verdi!Sen benim ailemsin minem.
Minenin gözleri dolmuşu ama şimdi ağlıyamazlardı!
M:hadi defne gidelim sonra hasret gideririz!
Sonuçta hep beraber olacağız!
Minenin söyledikleri bir masaldı alıcaklardı defnesini ondan.Defne ve mine yola koyuldular şarkı söyleye,güle,eğlene geldiler o bardan acaba güle eğlene veya iki kişi olarak girip iki kişi olarak çıkabileceklermiydi?
Evet!Onlar pes etmeyecekti!
Başara bilecek miydiler?
Zaman..
----------☆---------
İçeri girmeden önce içimde bir hiss vardı kötü bir his 6 hissim kuvetlidir mine içeri girerken ben oluğun yerde durdum acaba başka bir yere mi gitsek?Mine yeni fark etmiş olcakki oda durdu bana doğru geldi
M:Defnem ne oldu yine 6 hissin mı başladı?
D:E-evet...
Titremişti beni? sesim 18 yıl sonra ilk defa?
Sesim titremişti kesinlikle travmalarım yüzünden kriz geçirecektim minare kriz geçireceğimi anladığı için hızlı davranıp kolumu tuttu.
M:Defne başka bir yere mı gitsek yada doktora?Kriz geçireceksin boş ver eğlenmiyelim.
Ona kafa mı olumsuzca salladım olmaz onu mutlu edicem en az 6 aydır dışarıda bir şey yapmıyorduk.
D:boşver hadi sadece küçük bir kriz.
Mine tatmin olmamış gibi mırıldandı.
Olduğu yerde durdu onu mutlu edecektim kolundan çekiştire çekiştire içeri girdik rezervasyon yaptırmıştı sanırım görevliye gidip sorduk normalde erkek-kadın karışık olurken bugün kadın-erkek ayrı olacakmış
Kadın-erkek karışık olsa bile özel olrak bizim girmemiz yasak mış?
(G:görevli)
D:Neden biz karışık yere giremiyoruz?
G:özel bilgiler paylaşmıyoruz efendim.
D:sadece biz mi giremiyoruz?
G:evet efendim.
D:Ne alaka yani bizim ne eksiğimiz var trans olsak bile girmemiz gerekir ama trans bile değiliz hayvan mıyız biz!?
M:Arkadaşım haklı.
D:Bize mantıklı bir sebep söylemeniz gerekiyor!
G:üzgünüm efendim söyleyemeyiz.
D:Ozaman şu aptal bardaki rezervasyonumuzu iptal et parasıda kalsın istemiyoruz!
G:Peki efendim.
Gerçekten sinirlerim bozulmuştu hayvan mıyız biz?Cidden saçmalıyorlar
Saçmalık!
Aklımdaki düşünceleri bir kenara atıp minenin koluma girmesine izin verdim mekandan çıkarken dışarıda 10-15 adet araba duruyordu acaba aşiret düğünü falan mı var ve her yeri takım elbiseli gözlüklü adamlar vardı mineyi durdurdum.
D:mine burda birşey olucak arka kapıdan çıkalım,birşeyler var.
M:haklısın hadi gidelim.
Hızlıca minenin elini tutup beraber paytak paytak koşturarak arka kapıya geldik ama malesef arka kapının ordada bir sürü adam vardı!Heryeri sarmışlar ne yapıcaktık ki?
Mine beni dürttü dürtmesiyle irkildim kafamı ona çevirdim
M:sessizce yangın merdivenlerinden gidelim ama önce kameraları halletmemiz gerkiyor sen yangın merdivenlerinde kamera varmı diye kontrol et ben halledicem kameraları.
D:tamam dikkatli ol birbirimizden kokmuyoruz konumları aç birimiz kaçırılırsa falan buluruz.
Konumları açtıktan sonra yangın merdivenine indim heryeri iyice aradım ama bir tane bile kamera yoktu tam minenin yanına gidecekken arkamdan bir el ağzıma bir bez koydu sanırım aptaldı bayılmamak için nefesimi tuttum bayılıyormuş gibi yaptım arkamdan bir adım geriye gittiği zaman dirseğimlearkaya hızla döndüm büyük ihtimalle burnunu kırmışım acıyla inledi geriye itip özel bölgesine tekme attım.
Yere düşüp acıyla inledi onun boyuna eğildim (A:adam)
D:Kimsiniz siz ne oluyor anlat çabuk!
A:olmaz söyleyemem
D:çabuk söyle yoksa seni öldürürüm!
A:silahın yok nasıl öldüreceksin veya herhangi bir kesici alet?
D:olmaz olur mu paşam?
Çantamdan silahımı çıkarttım taşımaya iznim vardı davalardan sonra iznim oluyordu çıkartıp kafasına dayadım
D:söyle çabuk!Ne istiyorsunuz kimden istiyorsunuz sadece onları alıp gitsenize benimle ne işin var!
A:Alacağımız kişi sensin.
Diyip sırıttı ne diyordu bu adam!?
D:Ne diyorsun sen be ne istiyorsunuz benden!
A:Biz değil patron seni istiyor çünkü siz ona aitsiniz.
İyice saçmalamaya başladılar bunlar be yeter
D:Mal mıyım ben eşyaya benzer bir yanım var mı!?
A:eşya değil bütün benliğinizle onun karısısınız.
D:Nasıl oluyor ben evli değilim ki?
A:üç gün önce gelen evrağı bakmadan imzaladığınız için bilmiyorsunuz Defne yaren aksoy..
Birde soy adım aksoy muydu!?
D:Ben Defne yaren öz'üm aksoy değil!
A:Kanunlar öyle söylemiyor ama.
İyice sinirlenmeye başladım gözlerimi sinirle yumup açtım
D:boşanma belgesini adres verirseniz göndereceğim şimdi beni rahat bırakın arkadaşımı korumam gerek aptal.
A:üzgünüm. ikinizide alırız ozaman.
Hızlıca yangın merdivenlerinden çıktım etrafta mineyi aradım en sonunda havada buldum onu bir sandalyeye çıkmış kamerayı kırıyordu.
D:mine hadi yürü kaçmamış lazım sana anlatıcaklarım var hızlı ol!
M:tamam geliyorum!
Mine sandalyeden atladı koşarak gelip elimi tuttu onu aldiğım gibi yangın merdivenlerine girdik ordaki adam yoktu silahımı çıkartıp yardımı aldım çantamdaki yedek silahıda mineye verdim.
Aşağı indik ve dışarı çıkmayı başardık
D:Koş arabaya gidelim hızlı arabada anlatırım ben sürücem anahtarı ver.
Mine basını sallayıp anahtarı bana verdi el ele paytak paytak koşup arabanın içine girdik.Iceri girer girmez arabayı kitledim ve sürmeye başladım bir yandanda minenin soru yağmurunu dinliyordum mineye olanları ince ayrıntısına kadar anlattım anlattıkça şoka girdi en çokta evlendiğime...
--------♡--------
Bölüm sonu..Nasıldı bölüm ballarım?
Umarım seversiniz öpüyorum💓🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
Chick-Lit"Bunu ödeyeceksin avukat Hanım benim karşımda böyle davranabilen ilk kişisin" Dedi tıslayarak "İlkleri severim" dedim iğneliyici bir şekilde "Bu aldığım ilk tehtit değil" dedim "aldığın son tehtit olacak avukat Hanım..,"