(2.30 yıl önce
Sabah 05.30'ta kalktım.yatağımda oturur pozisyona gelip hayatı sorguladım bu benim günlük rutinimdir hayatı sorgulamazsam olmuyor günüm güzel geçmiyor.Neyse dedim olmadıysa olmadı banane diyip ayaģı kalktım bugün duruşma var ve çoğu kişi vazgeçmemi istedi nedeni ise o adam çok tehlikeliymiş hah kim olursa olsun adalet diye birşey var ve devletin avukatına birşey yapamazlar zaten onları bir posta ben döverim bu mesleği istediğimden beri kavga işlerini nasıl yapabilirim diye düşünüp uzun bir süre dövüş alanlarına gittim gittiğim heryerde ilk üçe girmeyi hep denedim.Neyse diyip banyoya girip rutin işlerimi halledip çıktım kıyafet seçmem gerektiği için dolabını açıp fazla süslü olmayan bir etek takımı giydim(yani bir bilgim yok kıyafet konusunda hatalarım olabilir kusuruma bakmayin)Saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yaptım.hızla odadan çıktım ve en son çalışma odamda biraktıģım dosyalara ilerledim.son kontrolleri yapıyordum kanıtlar deliller hazır herşey tamamdı.herseyin kopyasını çokça yedeklerdim ve yaptımda bu davayı kazanmak için çok yerde kopyası var bu davayı kazanacağımıza inanıyorum çünkü 5 aydır bu dava üzerinde çok çalıştım heryeri samanlıkta iğne ararcasına kanıt aradım ve büyük kanıtlar buldum.hepsini çantama koyduktan sonra telefonumu ve cüzdanını ev anahtarımı çantama atıp araba anahtarımı alıp evden çıkıp kapıyı kilitledim.evde mine yoktu çünkü dün gececiydi ve sabah 10 da gelecekti ama saat daha 07:12'ydi.
Koşarak arabama bindim ve müvekkilim hamza beyi aradım.
-Hamza bey duruşma 08:30 ta hızlı olun isterseniz herşey hazır- Tamam avukat hanım ne desem bilemiyorum nasıl bu kadar cesaretlisiniz?kimse ona karşı gelmek istemez.?
- Bu umrumda mı sanıyorsunuz hayır değil ben adaletten yanayım size işkence ettiğinin farkındasınızdır umarım.
-Biliyorum.Çok sağolun avukat hanım ben yola çıkıyorum şimdi orada görüşmek üzere
-Görüşmek üzere hamza bey.
Müvekkilim hamza beye işkence uygulamışlardı hamza bey onlardan izinsiz bir şekilde birini işe aldığı için işkence görmüştü!?Bu adam deli galiba hamza beyle ortak olduğu halde nasıl böyle birşey yapabilir cani adam neyse o pis adamı düşünmek istemiyorum zaten görücem davada adamı bir kere bile görmedim merak ettimde acaba yakışıklımıdır?.Aaaa ne diyorum ben yakışıklıysa yakışıklı BANANE bee
Ya yakışıklıysa napicaksiniz defne hanım
Sus cimcime sinirlerim bozuk git başımdan birde senle uğraşamam
Gitmicem sanane Göt lalesi
DEFOLLL
of iyi tamam ya ne kızıyon deli
Git artık ya başım ağrıdı beİç sesimden kurtulduktan sonra zaten büroya gelmiştim.arabamdan inip kapıyı kilitleyip çıktım.ve büroya koşturmaya başladım ayaklarındaki topuklu botların sesi çok güzel çıkıyor hastayım bu sese.büroya girip odama koştururken bir anda izlendiğini fark ettim ve etrafıma baktım kimse yoktu acaba neden böyle hissettim bilmiyorum.
Müvekkilim geldiğinde son kontrolleri yapıp duruşma salonuna ilerledik ve içeri girdik
*****
EVETTT ÇOK MUTLUYUMM.neden mii?
Çünkü bir insanı daha mutlu ettim evet kazandık davayı biz kazandık.ama korkmadım deģil adam bana öldürecek miş gibi bakıyordu neyse aman sanki korkuyorum.yanıma biri geldi ve kolumdan tutup beni odama çekti içeri soktu kapıyı kilitledi ben ise o sırada eteģimi düzeltmeye çalışıyordum.
Adam seni gözleriyle yedi bitirdi defneğ
Haklısın aslındaAdamın yüzüne baktığımda o hayla bacaklarıma bakıyordu kedimi zor tuttum 'ne bakiyon lan' dememek için adama baktıģımda yavaşça dudakları kıvrıldı sonra gözlerini gözlerime değdirdi Allahım düşman olmasa taş taş he
Bana sapık diyene bak
Sus cimcime haklıyım adam taş
Haklısın kaçırma
Neyse ben taş gibi kocamla bakışmaya devam etmem gerek
Ne ara kocan oldu be hani sonsuza kadar bekar kalıcaktık?
Boşver sen bekar kalmayı sus gari git de anı bozma aptalKaşlarımı çatıp adama bakıp yüksek bir sesle konuşmaya başladım
- Neye bakıyorsunuz Beyefendi bacaklarımdan gözlerinizi çekin
-neyse konumuza dönelimBunu ödeyeceksin avukat Hanım benim karşımda böyle davranabilen ilk kişisin"Dedi tıslayarak
"İlkleri severim" dedim iğneliyici bir şekilde"Bu aldığım ilk tehtit değil"dedim "aldığın son tehtit olacak avukat Hanım..,"dedi pardon nedenmiş o "Ne diyorsunuz ne alaka herzaman aldığım tehditlerden biri bu beni korkutmuyor şimdi odamdan defolun yoksa burnunuzu kırmak zorunda kalacagım" küçük bir kahkaha attı ve benim boyuma gelmek için eğildi "küçücuk boyunuzla benim burnumu kıramazsınız avukat hanım boyunuz yetmez malesef" dediģiniz kaşlarımı çattım demek beni hafife alıyor görürsün sen elimi yumruk yapıp "o güzel burnuna yazık olacak"dedim anlamadığı belliydi ona şuanda vurursam birşey yapamaz şuan tedbirsiz hemen burnuna bir tane geçirdim geçirdiģim gibi çıt diye bir ses gelmedi galiba gerçekten burnunu kıramadım bu adam yerine başka biri olsa kesin burun kemiģi kayardı bu adam herhalde demirden ya da çelikten falanNeyse banane ya hak etti bir anda burnuna baktığımda burnu kanıyordu sadece ama tepkisizdi bu adam iyimi çelik galiba. Adama baktığımda burnuna elini götürdü kanı görünce dudağı yukarı kıvrıldı.
Bu adam iyimi acaba ya. Adamın burnu kötüye gitmeye başladı şuan içimdeki merhamet duygusuna su serpti pis koca kafalı antilop adam.
Adamın kolunda tutup sandalyeme oturttum hemen çekmeceleri karıştırıp ilk yardım çantasını aldım ve bir peçeteyle burnunu sildim ama adam sadece bana bakıyordu iyi deģil galiba gerçekten neyse burnunu temizledikten sonra onu kaldırıp kolundan tutup odanın dışına bıraktım ve kapıyı kapattım.çalısmaya başladım başka önemli davalarım vardı.
*****
2.30 yıl sonra
Eren Demir Aksoydan:
Bu kadın benim aklımdan neden çıkmıyor bilmiyorum hayatımda hiç hissetmediğim bir duyguydu o kadın çok garipti hayır hayır hayır.ben ona aşık mı oluyorum?!galiba evet bilmiyorum sağ kolum aynı zaman da çocukluk arkadaşım emreden o kız hakkında bilgi istedim herseyini bilmek istiyorum evet o bana ait olsun istiyorum evet o artık benim onu istiyorum şuana kadar çok huzursuzum ona ihtiyacım var onun kokusunu ezberledim onu istiyorum.yarın adamlarımdan onu getirmelerini istedim.
Bilgileri açtım okumaya başladımDefne yaren öz
23 yaşında
Ailesi var ama onu zorla evlendirmek ve okumasını istemedikleri için onlardan kaçtı
Kendini korumak için kick boks,tekvando,boks gibi dövüş alanlarında usta.İstemsizce dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı
En yakın arkadaşı mina yılmazla yaşıyor mine yılmaz doktor ve Demir hastanesinde çalışıyor
Bu mine denilen kız benim hastanelerimden birinde çalışıyor demek beraber yaşadıklarına göre o kadının maaşına zam vermeliyim benim miniğimin yanında ve onunla paralarını paylaşıyorlar. Telefonumu alıp sağ kolumu aradım
- Alo emre
-efendim abi
-Demir hastanesinde mine yılmazın maaşına 5 katı zam verin
- tamam abi*arama sonlandı*
Meleğim benim olmasına sadece 8 saat kaldı bu süre zarfında sadece onun fotoğraflarına bakmakla yetineceğim.
*****
Evet şimdik biraz karışmış olabilir eren den olan o davanı üzerinden 2. Buçuk yıl geçti yani ilk tanıştıkları yer.Biraz saçma olabilir kusuruma bakmayın uzun yazmaya çalıştım ve güzel oldumu bilmiyorum biraz karışık oldu galiba neyse yb yarın yazacağım umarım kitabım beğenilir
Oylamayı unutmayın☁️💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
Romanzi rosa / ChickLit"Bunu ödeyeceksin avukat Hanım benim karşımda böyle davranabilen ilk kişisin" Dedi tıslayarak "İlkleri severim" dedim iğneliyici bir şekilde "Bu aldığım ilk tehtit değil" dedim "aldığın son tehtit olacak avukat Hanım..,"