Kabul etmek zorunda kalmak..

171 9 6
                                    

Sevgili okurlarım uzun süre boyunca bölüm atmadığım için özür dilerim sınav haftamdaydım affedin lütfen.
Bölüm biraz kısa öldü okurlarım özür dilerim pek vakit bulamıyorum bu yüzden bölüm atamıyorum💓😭

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mineyle arabayla hızlıca ilerliyorduk.
Mine hayla o olayı konuşuyordu.
-M:Nasıl olur nasıl istediği gibi alır seni alı koymak olmaz kızım!
-D:Biliyorum hiç bir ceza almaz ne yapacağız peki!(?)
-M:Boşanma davası aç aşkım
-D:Daha adamın adını bile bilmiyorum aşkım nasıl boşanıcam.
Hem adamın istediği bir şey değil gibi yoksa niye şantajla benimle evlenirdi ki bir şey var beni kaçırmaya çalışmaları bunlar tesadüf olamaz.?
-M:Ya bu adam sana platonik falan mı acaba?..
-D:Allah aşkına mine açlık kafana vurdu galiba aşkım o adam beni nereden görücek te aşık olucak?
-M:Sanırım açlık başıma vurdu.

Arabayı hızlıca durdurdum ve mineye döndüm.
-D:Mine benim gidip adamla konuşmam lazım! Derdini öğrenmem lazım.
-M:defne bu tehlikeli olabilir.
-D:Boşver yanımda silah var.
-M:Bilmiyorum ama içime kötü bir his girdi..

Arabayı geri o bara sürdüm.
Benimde içimde kötü bir his vardı ama yapmalıydım. O adamı ikna edip boşanmalıydım.

(*15 dakika sonra*)
İçimdeki his beni içimi yiyip duruyordu ama yapmalıydım.
Arabadan indim ve etrafa baktığımda o arabayı gördüm hayla gitmemişlerdi.
Oraya doğru ilerliyordum ki mine nin çığlığını duydum. Bir refleksle arkamı döndüm ...
Minenin kafasına dayanmış bir silah diz çöktürülmüş elleri ayakları bağlı duruyordu ve bana beni kurtarma git buradan diyordu biliyordum ama onu kurtarmalıydım

(A:Adam)
(D:Defne)
-----------------
D:Ne yapıyorsunuz siz!
A:Defne hanım teslim olup bizimle gelmezseniz bu hanımefendi ölür.

Küçük çaplı bir şok geçirmiştim ama aklımda yüzlerce şey vardı.

D:Nerden bilebilirim belki 30 kere tecavüz edip gelinlik giydirip bir dereye atmıyacağınızı!(?)
A:Bize güvenin sizi kocanıza götüreceğiz
D:İyi git bana kocamı çağır ozaman Allah Allah!
A:sizi götürsem?
D:Başlatma ağzını yüzünü dağıtmama ramak kaldı git çabuk!
A:Tamam.

Adam hızla uzaklaştı bende mineye koşup sarıldım ağlamaya başladım.
Ellerindekileri çözerken daha çok ağlamaya başlamıştım Herşey benim yüzümdendi..
Ellerini ve ayaklarını çözdükten sonra köşeye geçip cenin pozisyonunda ağlamaya başladım.
Mine yanıma gelip bana sarıldı.

M:Defnem ağlama gidicez buradan gerekirse ölürüm!
D:Git buradan kurtar kendini mine işimdende istifa ettiğimi söyle belkide öldürücekler hiç bir fikrim yok benim yerime birini bulmaları lazım olucak.

(Eren geldi ama sesini çıkartmadan onları dinlemeye başladı.)
Kafamı kaldırdım ve minenin ağlamaklı yüzünü görünce içim parçalandı.
Biz bir söz vermiştik değil mi hiç ağlamıyacaktık?..
Sözümüzü tutamadık.
Mineye döndüm.

D:hadi mine git buradan birine birşey olması gerekiyorsa o benim suçlu benim senin hayatını mahvedemem senin bir sevgilin var bir işin var git onlara mine unut beni yeni bir arkadaş bul kendine benim yerimi dolduracak biri ve..
Sevgilinden ayrıl mine o adam sapık s-sen gittiğinde benim üzerime gelip bana d-do..kunu..yor...

Ve bir anda ağlamam daha arttı o adam bana dokunmuştu ama izin vermemiştim sadece ellemekle öpmekle kalmıştı.

M:O PİÇ KURUSUNU ÖLDÜRECEĞIM OROSPU ÇOCUĞU!
D:Birşey yapma sana da yapmasına izin veremem hayır.
mine birşey yapıcaksan şimdi gitmen belki kocamla anlaşırım seninle görüşmeme izin verir ha?
M:Sen kabullendin mi o adamın kocan olduğuna?
D:Evet yapmam gereken bu yapmak zorunda olduģum şeyde bu seninle görüşmeme izin vermezse zaten yalvarmaktan başka birşey kalmaz..
M:Ben korkuyorum defne.
D:Korkma ben seni koruyacağım.
Gerekirse o adama karılık ederim ama yine seni korurum!Benim herşeyimsin çocukluğumsun sen benim Mine bana herzaman sahip çıkan sendin değil mi şimdi şıra bende git çabuk!

Ayağa kalktım ve elimi mineye uzattım arabanın anahtarını ona verdim ve arkamı dönüp o adamların olduğu yere gitmeye başladım ne varki ağlamalı dindiremiyordum bu yüzden kafamı eğmiştim.
Adamların birine sordum.

D:O k-o...cam ola-cak p-atro..nu..nuz n-erde..?
A:Bilmiyorum Bayan Aksoy.
D:Hı?Benim soyadım Aksoy mu?

Adam tırşmıs bir şekilde arkama bir yere bakıyordu bana hıhı diyip hızla uzaklaştı önün baktığı yere bakmak için arkama döndüğümde Anlım bir göğüse çarptı. Anlımı ovuşturarak kafa mı kaldırdım.
Vay anasını sikim bu ne böyle maşşallah sahibine bağışlasın bu adamlarından biriydi galiba şahsen ben yaşlı biriyle evlendiğimi düşünüyorum.
Gerçektende çok yakışıklı bir adamdı ama diğerleri gibi yumuşak değil sert bakıyordu.
Bir anda ayaklarım yerden kesildi anın şokuyla o adamın boynuna sarıldım ve kafamı boynuna gömdüm. Adamda sanki kimseye vermek istemezcesine sıkıca sardı bedenimi kollarıyla. Kafamı gömdüğüm yerden kaldırıp yüzüne bakmaya başladım.
L
(E:Eren)
(D:Defne)

D:pışt sen kimsin kocam olucak adam yaşlı mı çünkü yaşlılar tarafından sahip olunmak istemiyorum.
E:Hayır kocan yaşlı değil.
D:Hım. Peki sen kimsin sen o kocaman adamlardansa kocamansın seni neyle beslediler bende çocuğumu besliyim böyle büyüsün korusun kardeşini.
E:Kaç çocuk istiyorsun?
D:2 tane yeter 1 erkek 1 kız kız küçük olursa olabilir abisi korur onu!
Sen çocukları sever misin?
E:Sevmem ama sevdiğim kadın için severim.
D:Hm anladım sen evlisin.Senin karın olsaydım misal diyorum evliyim ben kocam var!seni döverdim çocuklarını sevmiyorsun diye!
Sadece hafif bir şekilde güldü

D:Ne zaman gidicez artık ya en az 10 dakikadır yürüyorsun hemde kucağındayım.

Anında kafam dank etti adamın karısı var benim kocam olmaz ayıp!

D:İndir beni senin karın var benim kocam doğru değil indir beni!
Gene kıkırdadı.
D:Sence kocam mineyle görüşmeme izin verir mi?
E:Verir.
D:Gerçekten mi!Tamam ben bu adama karılık ediyorum!
D:Ama bak indir beni evlisin be adam bende evliyim kusura bakma ama daha görmediğim kocamı ilk dakikadan aldatmak istemiyorum.
E:Senin kocan benim.
D:Ne?

Olmadı ki böyle abi rezil rüsva oldum adama kaç çocuk istediğimi bile söyledim bu kesin hergün beni bam bam yapar. Adam bana bakıp sırıtıyordu ben utandıģım için daha sıkı sarılıp kafa mı boynuna gömdüm.

*Yazarın anlatımıyla*
E:Utandın mı benim küçük karım.?
Defne kafasını salladı.
E:Utanmana gerke yok küçük karım beni benle aldatmadığın için mutluyum.
Dedi zevkle Eren.
E:istersen eve gittiğimizde erkek çocuğumuz için çalışabiliriz.
D:Kabul ama bir şartım var ondan sonraki gün mineye giderim.?
E:Sadece mine erkek istemiyorum.

Defne daha çok sarılıp adamın dudaklarına hızlıca küçük bir öpücük bıraktı.Eren şaşırmıştı.Eve gidince karısına dokunmama kararı verdi kıyamazdı şimdilik o işi erteledi.
Arabaya geldiklerinde kucağında karısıyla oturdu ve şöförü gitmesi için komut verdi o sırada kafasını karısına bakmak için eğdi küçük karısını uyur vaziyette buldu.Karısı çok küçüktü ufak tefek bir şeydi tek koluyla kaldırılabilecek kiloya sahipti karısı 41 kiloydu çok azdı kendisi 202 boyunda ve 92 kiloydu aralarındaki fark biraz fazlaydı ama engel değildi.

------------------------------♡---------------------------
Bölüm biraz kısa oldu özür dilerim okurlarım♡.
Sevgili okurlarım cumartesi günü telafi olarak 2 bölüm ard arda atmayı planlıyorum umarım atabilirim💌
Ve okuyupta oylamayan kişilere sesleniyorum lütfen hikayeyi oylayın!💍

Avukat HanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin