_________________________________________
Selam sevgili okurlarrr💓
Yeni bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazmayı unutmayın sizleri seviyorum!♡
__________________💍____________________
(Defne'den)
----------------------
Gözlerimi açtığımda simsiyah bir odada bulmuştum kendimi. Ayağa kalkıp etrafı incelemeye başladım.
Ben etrafı incelerken banyo olduģum düşündüğüm yerden sadece belinde siyah bir havluyla içeriye kocam olan adam girdi ona neden kocam diyorum biliyormusunuz?EVLI OLDUGUM ADAMIN ADINI BİLMİYORUM!!
Uyandığını fark etmiş olucakki yanıma gelip belimden tutup kucağına aldı o anın şokuyla ellerimi boynuna bacaklarımı beline doladım.
Zaten fazla zayıftım o yüzden beni kolay bir şekilde kaldırması normaldi.D:Yavaş olur musun kocam?
E:olamam küçük karım benim fazla zayıfsın seni taşımak yaprağı taşımaktan farksız benim için.
D:küserim!
E:Tamam peki ama bu senin ufak tefek bir şey olduğun gerçeğini değiştirmiyor.
D:Of tamam kapat şu konuyu sana birşey sorucam.
E:sor bakalım minik.
D:Sen iyi kötü kocamsında ben senin adını bile bilmiyorum?
E:Adım Eren Demir Aksoy Defne Yaren Aksoy.
D:Kaç yaşındasın?
E:26 yaşındayım.Kendi kendime sesli bir şekilde düşünmeye başladım.
D:Kocam yaşlı çıktı ben daha çıtırım. Geçende evlilik teklifi aldığımda eğer kabul etseydim meğersem evliymişim diyecektim rezil rüsva olacaktım!
Eren bunu duyduğu gibi kaşlarını çattı boynundaki ve anlındaki damarlar belirginleşmeye başladı demekki bu kızdığında olan birşeydi bunu bir yere kazıdım.
Bir anda belimi daha da sıkıl kulağıma fısıldadı"Sen bana aitsin. Bazı şeyler,başka şeylere aittir. Mesela tuz denize,kuş gökyüzüne,Sende bana aitsin."
Sonra beni bırakıp odadan çıkıp gitti. erkekler tripte mi atabiliyormuş?
Öğrenmem iyi oldu kocam aşırı kıskanç.
Geç gırgırını yaren geç
Yav sen nerdesin iki gündür de şimdi mi geliyorsun cimcime!Neler yaşadım cimcime bilsen BEN EVLIYMIŞIM!
ABOOO KIZ BUNUN DEDIKODUSUNU YAPMAMIZ LAZIM ACIL!
Şimdi olmaz kocamın gönlünü almam gerekiyor.
Yürü çık dışarı hediye al gecelik falan giy kız koş!
NEY!Vücudumu mu sergilememi istiyorsun cimcime sanki podyum mankeyniyim.
Sen salak mısın kızım git cilve yap salak kız!
Ne anlarım ben cilveden sanki her gün birine cilve yapıyorum.
Of senin gibi cahille uğraşamam ben gidiyorum.
Ay git be git adam akıllı akıl veremiyorsun.
Dolaba gidip birşey var mı diye baktım ve evet bir sürü elbise kıyafet vardı içlerinden beyaz bir elbise aldım söylemismiyimdir bilmiyorum ama beyaz benim rengimdir en güzel taşıdığım renk olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
Chick-Lit"Bunu ödeyeceksin avukat Hanım benim karşımda böyle davranabilen ilk kişisin" Dedi tıslayarak "İlkleri severim" dedim iğneliyici bir şekilde "Bu aldığım ilk tehtit değil" dedim "aldığın son tehtit olacak avukat Hanım..,"