Vajon létezik hogy beleszeretünk egy hírességbe?
Azt mondják nem! Azt mondják ez csak rajongás.
A rajongás átmehet megszálottságba.
Vajon megszállott vagyok?
Mi van hacsak kialakítok a fejembe róla egy fantázia képet,és valójában nem is szeretem?
Én már lassan másfél éve odavagyok A Milánért !
Az elmélet azt mondja hogy ha 4 hónap után már nem tetszik az illető akkor az csak egy fellángolás volt! Hát nálam az már rég lejárt!
De miért gondolok rá 0-24?
Miért képzelek el vele dolgokat?
Miért örülök ha azt az értesítést kapom hogy ,,milo_valmar folytatta a történetét" vagy bejegyzést tett közé?
Ha meglátom a tv-ben vagy az interneten vagy a koncerteken fülig ér a szám!
Miért megy el az életkedvem ha más lánnyal látom?
Miért akarom mindenáron megölelni és sírni a vállán ha valami fáj?
Mi ez? Szerelem? Rajongás? Megszállottság?Ezek a kérdések merültek fel bennem reggel a teraszon a kilátást nézve kávéval a kezemben.
Már hazaértünk tegnap este Budapestre.
Már 5 napja volt a koncerti incidens, hazudnék ha azt mondanám nem gondolok rá... főleg hogy a tiktokom ezzel van elárasztva!
,,jaj de bátor"
,,pfhuu nagyon merész"
,,jajj dejo neki"
,,mekkora ribanc"
,,legközelebb én kapom le"
,, én a Petit fogom lekapni"
,,tudni ki ez a lány?
Ilyen és ehhez hasonló kommentek árasztották el a videókat.
Az szerencsére nem derült ki ki vagyok szóval nem kaptam névreszolóan szitkozódó üzeneteket!
Bezártam az alkalmazásokat és úgy döntöttem elmegyek egyet sétálni.Éppen a Margit szigeten sétáltam mikor egy ismerős alak jött velem szembe, egy ideig néztem a távolból majd kirajzolódott...
A Milán volt az..ajaj most mit csináljak?
Vajon felismer?
Egyre csak közeledett, én pedig a szívemet a torkomban éreztem.
Mikor már egymással szembe sétáltunk a szemkontaktust felvéve, megállított.-Héj! Nem te vagy az a lány aki lekapott koncert után?-kérdezte.
-khmm de én vagyok...és bocsi mégegyszer
- Nem gond, máskor én is figyelek nehogy megtörténjen ez eset után többször is...
- Most mit fogsz tenni? Ki magyarázod magad? Vagy rakjak fel én egy bocsánatkérő videót?-ajánlottam fel.
- Figyelj..a barátnőm nem szakított velem hisz ő is látta a jelenetet és nem volt olyan komoly csók szóval annyira nem kell túlgondolni..jobb ha nem tudják ki vagy, nehogy ítélkezzenek.. de azért köszi!
- moslyodott el. Imádom a mosolyát.
-Hát jólvan... Ritkán szokott az lenni hogy te szólítasz le lányokat mi?
- Hááát igen ez fordítva történik meg mostmár!-nevetett.A nagy beszélgetésben hallottunk a közelből egy hangot,amit a fényképezőgép ad mikor fotóz.
-Ez meg mi volt? -Nézett körbe Milán
- Öhmm..nem tudom de lehet nem kéne nekünk így együtt nyilvánosan beszélgetni, hisz még félreértik a dolgot...
-Baszki igazad van! Azért a nevedet megmondod?-kérdezte és már vette elő a telefonját.
-Horváth Anna
-Okés! És megvagy! Bekövettelek!
Abban a pillanatban jött egy értesítés hogy
,,milo_valmar követni kezdett téged."
Najoo azthittem elájulok!
-Okés...akkor szia! Ne kerülj miattam bajba!
- Megoldom ha úgy adódna;) na sziaaEzután hazáig mosolyogtam mint egy idióta.
Felhívtam Bencét hogy elmeséljem a történteket. Sokkba volt ő is! Már a ship nevünkön gondolkozott:)
YOU ARE READING
Bátorságból szerelem (Valkusz Milán ff.)
FanfictionA 20 éves Annának érettségi után nyáron egy felejthetetlen Valmar koncerten fenekestül felfordul az élete..és olyan botrányban lesz része aminek ő az okozója....