A buli🔞‼️

208 8 0
                                    

Reggel kipihenten ébredtem, reggeliztem gyorsan majd elindultam edzeni. Miután végeztem hazamentem fürödtem, kávéztam, olvastam.
Igazából nagyon gyorsan eltelt a nap és arra eszméltem hogy 19:00 órakkor ott állok kész sminkben, kész hajjal a szekrényem előtt azon töprengve hogy mit vegyek fel a bulira.
A választásom egy kék ruhára esett, amit fehér, kényelmes de elegáns cipővel vettem fel.

 A választásom egy kék ruhára esett, amit fehér, kényelmes de elegáns cipővel vettem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Milán ahogy mondta 20-ra itt volt értem taxival amibe Peti is bennt ült.
-Szioka-köszönt Milán miközbe nyitotta ki az ajtót hogy beszálhassak.
-Sziasztok! Köszöntem beülve a taxiba.

Pár perc alatt ott is voltunk a buli helyszínén ahol mikor beértünk Milán meghívott minket egy italra közben beszélgettünk, nevettünk majd táncolni kezdtünk.
Időközben Peti lelépett szóval ketten maradtunk Milánnal.

-Nagyon jól nézel ki!-súgta a fülembe miközben kezei a derekamon pihentek én pedig háttal táncoltam neki.

-Te is!-fordultam felé. Nem lesz belőle gond hogy itt táncolunk nyílvánosan? Hisz megint születhet cikk, lesifotó-soroltam.

-Nem érdekel! Élvezzük az estét.

Nagyon jól éreztük magunkat.
Táncoltunk késő hajnalokig.
Milo úgy pörgetett a táncparketten hogy bele is szédültem.

A buli után elindultunk gyalog haza.
Peti még maradt és azt mondta hogy ő máshol alszik ma.

-Feljössz hozzám? - kérdezte Milán.
-Végülis..miért ne?-gondolkodtam
-Jó! Figyelj...már mondtam hogy nagyon kedvellek meg minden..és azt szeretném kérdezni hogy..leszel a barátnőm?

E kérdés hallatán sokadszorra is lesokkolódtam és örömmel mondtam hogy igen, leszek!
Ezután egy forró csókot váltottunk ott Budapest utcáin.

Milán körbevezetett a lakásukba, Megsimogattam Tucot is.
Nem nagyon szeretem a macskákat de Tuco aranyos.
A szobájába vitt be ,,végállomásként".

-Hát ez az én szobám!-jelentette ki.
-Kupis-mondtam őszintén majd elnevette magát.
Lassan közeledett felém és csókolni kezdett amit én viszonoztam.
Majd a falnak lökött és benyúlt a ruhám alá amitől én libabőrös lettem.

-Akarod?-nézett a szemembe.
-Igen! -Feleltem őszintén.
Azért arról nem nyilatkoznék mennyiszer képzeltem el vele ilyen dolgokat...
Levette a ruhámat, majd elkezde puszilgatni a nyakamat,majd a mellemet miközben szedte le a csipkés melltartómat.
Vadul én is levetkőztettem, majd az ágyra dobott, felém hajolt és puszilgatni kezdte a testemet egészen a bugyim-ig amitől én már nedvesedni kezdtem.
Mikor elért a bugyimhoz lehúzta, és belyehezte 2 ujját amit kör-körösen elkezdett mozgatni, én pedig csak halkan nyögtem.
közben felém hajolt és csókolt.
-Jól csinálom?-kérdezte.
  Elég nedves vagy-mosolyodott el.
-Igen! Olyan hosszúak az ujjaid! Persze hogy jó!

Miután befejezte, kinyalt.
Lábaimat felhelyeztem a nyakába, behajolt én pedig a hajába benyúlva hangosan élveztem a dolgot.

Pár perc múlva egy gumit vett elő az éjjeli szekrényből, felhúzta, majd behelyezte a férfiasságát.
Először csak lassan, majd egyre gyorsabban kezdte ki-be tenni. Közben a szemembe nézett és fejem felett összekulcsolta a kezünket.
Egyre hangosabban ziháltünk és nyögtem, közben belé válytam a körmöm Milo hátába amire ő még mélyebbre ment és a nevét kiáltva pár percre rá élveztem el.
Egyszerre mentünk el...

Miután befejeztük ezt a csodás dolgot összebújva beszélgettünk a történtekről. Az idő elég későre járt, már-már világosodott.
Háát remélem a szomszédokat nem mi ébresztettük fel..khmm.
Nagykifli-kiskifli pózban aludtunk el.
Imádom ezt az érzést!

Bátorságból szerelem (Valkusz Milán ff.)Where stories live. Discover now