- Héj-héj, ezt nem lehet-tolt el magától Milán.
- Jaj neharagudj!-kértem bocsánatot.Körülöttem mindenki ledöbbenve figyelte a jelenetet, páran nyílván videóztak is szooval let's go tiktok...hurrá!
Kínomban Bencére néztem aki ott állt mellettem és ledöbbenve egy ,,úristen megtetted"-et tátogott.Mindeközben Milo feldúlt barátnője jött oda színpad felől és kiakadtan kezdett oltogatni hogy ,,mit képzelek magamról" meg hogy te ,,picsa" stb....
A barátnője visszament a backstage-be Milán pedig mondta hogy ezt többé nem szeretné átélni vagy nem fog kijönni fotózkodni!
-Figyeljetek, szeretjük a rajongóinkat és szívesen csinálunk képet/adunk ölelést mert ez nekünk is jól esik+belőletek élünk de van egy határ rendben? Bajba is kerülhetünk ha esetleg kiskorú az illető!
-tartott monológot Milo a még ott álló aláírást kérő rajongóknak, beleértve engem is.
- Ez így van!-Értett egyet Peti is.
-Te mennyi idős is vagy? - Szúrt ki a tömegből Milán egyenesen a szemembe nézve amitől nekem összerándult a gyomrom..
- khmm 20-nyögtem ki
- Ohh az még belefér-mosolyodott el, amitől hevesebben vert a szívem!
Még egyszer elnézést kértem, megköszöntük a képeket és elhúztunk a lehető leggyorsabban onnan!-Najooo ez mi a fasz volt Anna??? -Akadt ki nevetve Bence.
-Jééézus nem tudom.. nem fogtam még fel!!-kiáltottam
-Nemhiszem el hogy megtetted... azta..lekaptad a Milánt...milyen volt? Mesélj!
-Mit meséljek láttad a szemeddel! Hát amugy nem tartott sokáig a dolog nyílván..de az a pár másodperc is jó érzés volt! A puha ajkai ahogy rátapadtak az enyémre..
-A tiktokon híres leszel az biztos!-Húzta el a száját.
Nem hittem volna hogy megteszed..de a nyarat egy you only live once pillanattal kezdted és bevallom élveztem a műsort!
Egyébként a végén azért megkérdezte hogy hány éves vagy meg mondta hogy a 20
azért még belefér, egy huncut mosollyal az élén szóval... van még esély:)-Hát én is meglepődtem magamon..tejóég és a barátnője csak úgy a semmiből felbukkant és elkezdte osztani az észt!
Milán szemszöge
-Tesooo ez mi a szar volt?- zökkentett ki a gondolataimból Peti a turnébuszba hazafelé menet.
-Bakker! Mit meg nem mernek csinálni ezek a rajongók! Hihetetlen!
-Ez azért van mert túl jó szívű vagy és mindent megengedsz nekik, ők ezzel visszaélnek!-szólalt meg a barátnőm a busz hátuljából.
-Vagy azért mert olyan ellenálhatatlan vagyok-büszkélkedtem!
-Jujjha..csak nehogy mégegyszer előforduljon! Vigyázz Peti te is sorra kerülsz, csoda hogy téged még nem kaptak le!
-Hát csak 1-2 arcon puszit engedtem-emlékezett vissza Marics.
- De neked nincs barátnőd, Milánt meg csak én puszilgathatom!-mosolyodott el büszkén.
-De eltoltam magamtól és mondtam hogy ezt nem szabad,ugye Peti?!-védtem meg magam
- Így igaz-értett egyet zenésztársam
-Jolvan naa én is láttam, csak gondoltam beavatkozok és leoltom azt a kis....-szitkozódott a szerelmem
- Okés szerintem ezt fejezzük be!-szólt bele Peti! Inkább énekeljünk egyet, bár tudom most énekeltünk másfél órát de kit nyom?!
-És már kapcsolta is a JBL-t Peti, így hát az út hátralevő részében buliztunk egy jót! Legalábbis a többiek
Nekem pedig azon a lányon járt az eszem...meg azon a pár másodpercen...Sziasztook! Ez most egy hosszú rész lett és eddig ez tetszik a legjobban hiszen... most indul be igazán a sztori!
Remélem tetszik!😍😊Ha igen jelezzétek!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bátorságból szerelem (Valkusz Milán ff.)
FanficA 20 éves Annának érettségi után nyáron egy felejthetetlen Valmar koncerten fenekestül felfordul az élete..és olyan botrányban lesz része aminek ő az okozója....