Reggel haza kellett szaladnom mert hívott a futár hogy megérkeztek a Shein rendeléseim. Teljesen kiment a fejemből. Miután hazaértem gyorsan átvettem a már kifizetett csomagokat és indultunk is vissza Milánnal a lakásába, mert hogy az ágyból rángattam ki hogy el kénne vinni engem haza.
- Mi jókat rendeltél?- kérdezte álmos hangon. Még nem teljesen ébredt fel, a haja is össze-vissza állt neki, de nagyon jól nézett ki így is.
- Telefontokokat, egy szexibb pizsamát, ékszereket, ruhákat, magassarkúkat.
- Azta! A pizsamát alig várom hogy lássam!-vigyorgott kajánul.
Haza értünk és Peti fogadott minket a konyha asztalnál ahol épp egy szendvicset majszolt.
- Hát ti hol jártatok?-Reggel a futár keltett hogy megjöttek a rendeléseim szóval gyorsan elugrottunk értük. Szerencsére hamar odaértünk.- válaszoltam.
-Jaa értem. - bólogatott.
Én elmegyek lakásnézőbe! -Jelentette ki Peti a semmiből mire egyszerre dermedtünk le Milánnal.-Hogy miii? Tesó! Itt hagysz?-Nézett rá meglepődve.. aztán egy ,,hálistennek"megjegyzéssel nevetni kezdett és a plafon felé mutatott két kezét összetéve.
Mire Mariccsal is elnevettük magunkat.-Jó most viccen kívül-ültünk le mindhárman a kanapéra.
El szeretnél költözni?-kérdezte Milán komolyabb hangon, mintha kicsit elszomorodott volna. Megértem, én is szomorú lettem:(- Uuhmm igen, már egy ideje gyűjtök egy saját albérletre és nézegetem is őket folyamat a neten.
Most kinéztem magamnak egy olyat ami viszonylag közel van, olcsó és el lehet benne férni.
Zavar ez téged?- Nem, nem zavar, örülök hogy találtál egyet! Egyedül mész oda?-kérdezte Milo
-Igen, egyenlőre egyedül leszek...aztán majd alakulnak a dolgok tudod..
-Mikorra várható hogy elmész?
- Hát szeptember 1.-én adja át a tulajdonos.
Szóval ezt a nyarat még itt töltöm aztán átcuccolok oda.Tehát Peti elment lakásnézőbe én pedig divatbemutatót tartottam Milánnak a kérésére.
- Mit szólsz hogy Peti elmegy?-kérdeztem miközben bontottam ki a csomagjaimat.
-Hát...Jól elvoltunk együtt és hiányozni fog a sok hülyülés, de ez az élet rendje azthiszem.
Na CAT WALK-oljál nekem egyet kisasszony, hadd nézzelek!- Igenis főnök!
Bemutattam neki azt a pár ruhát amit rendeltem+az ékszerek és a magassarkúkat.
Tényleg úgy sétáltam ki a szobából hozzá a nappaliba mint egy model miközben ő a kanapén ülve vágyakozva meredt rám.
-Most pedig jöjjön a szexisebb pizsama!-kacsintottam rá.-Tyűűhaaa! Ez tényleg szexi!-állt el a lélegzete mikor kiléptem hozzá.
Barna szemeivel hosszan végigmért miközben nyelvével körzött egyet a felső ajkán.
-Le is vehetem rólad?-kérdezte egy félmosolyal az arcán.
-Dehát csak most vettem fel!-forgattam a szemem.
Majd a kanapéról felállva sétálni kezdett felém majd kezemet megfogva a hálóba vezetett...
A szoba közepén heves csokolózásba kezdtünk.
-Gyönyörű voltál az összes ruhában.-Mondta a szemembe nézve, miközben a fülem mögé tűrte szőke hajtincseimet.
-Mire én csak mosolyogva megöleltem.
Úgy szeretem ezt az embert!Enyhe 18+
A tükörbe nézegettem magam a pizsiben mikor hátulról két kezet éreztem meg a combomon felkúszva a popsimig, közben a nyakamtól lefele nyengéden puszilgatott.
Milo szembe fordított magával a derekamnál fogva, majd a falnak döntött és a felsőm levétele után nyaldosni kezdte a mellbimbómat, mire halk nyögések hagyták el a számat. Belenyúlt a gatyámba hogy ott végezze ujjaival a dolgát és közben csak csókolóztunk, szívtuk egymás nyakát.
Körmeimmel belemarkoltam széles vállába
-Te vadállat!-horkant fel egyet, mire nevetni kezdtünk.
Én is elvégeztem vele a dolgom... majd az ágyra dobott és ott folytattuk a szerelmeskedést...!😉....
Miután végeztünk Milán megszólalt hogy ő éhes és hogy nem eszünk-e valamit.
-De ehetünk, én is az vagyok. Egyeztem bele.
Te szoktál főzögetni nem?-kérdeztem kíváncsian.
-Igen szoktam, elég jókat!-Kacsintott.
-Akkor? Megmutatod mit tudsz? Főzünk valamit?-kérdeztem izgatottan.
-Persze! Főzzünk valamit! De, desszertet is csinálunk mellé, akkor pedig te mutatod meg mit tudsz!-Vàgott vissza.
-Jó legyen!-kiáltottam fel.Eldöntöttük miket alkossunk! A választás tenger gyümölcsei tésztára és brownie-ra esett, így elmentünk megvenni a hozzávalókat.
Megbeszéltük hogy két külön boltba megyünk hogy ne együtt lássanak minket.
(Ilyen ez a híres élet).
és ő a tésztához, én pedig a sütihez veszek alapanyagot.
Szerencsére nem voltak sokan boltban és a kocsiban sem láttak minket együtt remélhetőleg.Bár most úgy beszélek mintha szégyellném őt.. erről szó sincs..még én is alig hiszem el hogy a barátom, olyan gyorsan történt ez az egész, egyáltalán valódiak az érzelmei?
Mikor vállaljuk fel a kapcsolatunkat?
Mit fognak szólni majd hozzá?
Nem indult ez az egész túl jól...-Valami gond van Anna? -Kérdezte nekem pedig a szívem egyre hevesebben vert ahogy kimondta a nevem.
-Öhmm..nincs semmi csak elbambultam.-
Erőltettem mosolyt az arcomra.
-Biztos? Nekem elmondhatod!-Mosolygott.
- Okés,rendben.-Zártam le ennyivel.Hazaértünk, leparkoltunk éés kezdődhettek a nagy munkálatok:)
-Na gyere nyomjunk zenét!-Hozzta Milán a JBL-t a konyhába.
-AAA úgy imádok a konyhában munka közben zenét hallgatni és táncolni!-Mondtam boldogan, mire Milo is velem örült.Nekikezdtünk először a tésztának, beosztottuk ki mit csinál.
Mikor azzal megvoltunk jöhetett a brownie ahol részben én voltam a főnök;)
A csokis krémet egymásnak adtuk a szájába
-Uuhh ez Isteni! Kiáltott fel Milán.Nagyon jól telt ez a sütős-főzös délután!
Beszélgettünk, nevettünk, táncoltunk, hülyéskedtünk, csókolóztunk, el pakoltunk magunk után, közben hazaért Peti is aki ott állt az ajtóban pár másodpercig míg felfogja mit művelünk a konyhában. Oopsi-Mi folyik itt gyerekek?-Kérdezi nevetve.
-Hát mi..főztünk,sütöttünk, elvoltunk.-válaszoltam,közben Milán már terített is 3 főre.
-Reméljük éhes vagy teso mert neked is jut.-Tette hozzá Milo.Leültünk egy est ebédre, mindegyikünknek mertem tésztát, és jóízűen elfogyasztottuk.
-Hát ez kurva jó!-Szólalt meg először Peti.
-Anna úgy látszik nagyon eltaláltuk, nekem is nagyon ízlik!-Jelentette ki a pasim,
- Finom lett, imádom a tésztákat!-Mire egyszerre vágták rá hogy ,,én is"!-Naa jöhet a desszert?-Tálaltam fel azt is.
-Anna cukrászdában dolgozik és azt a szakmát tanulja, tudtad Peti?
-Naa tényleg? Nem tudtam, na akkor el sem költözök innen!-nevetett Marics.
Miközben ettük a brownie-t meséltem a szakmáról és a munkahelyemről/suliról.
Aztán ők is elkezdtek nosztalgiázni és meséltek az iskolájukról.Jókat nevettünk.
A süti is isteni volt!1 órával később elbúcsúztam tőlük mert másnap munka volt nekem.
-Hazaviszlek!-Indult meg Milán.
Elköszöntem Petitől, megköszönte a vacsorát és már mentem is le Miloval a kocsihoz.-Jól éreztem magam veled Anna!-Jelentette ki mélyen a szemembe nézve, én pedig majdnem elájultam.
-Én is jól éreztem magam veled Milán!-viszonoztam én is boldogsággal eltöltve, ezután magához húzva lassan megcsókolt.
-Jóéjt, beszéljünk még holnap,szólj ha szeretnél koncertre jönni.
-Rendben szólok! Neked is jóéjt,köszi hogy hazahoztál.
Egy arcra puszival köszöntem el tőle és szerelem ittasan szökdeltem be a lakásba.
Elvégeztem mosolyogva esti rutinom, közben írt hogy hazaért, és rá gondolva bújtam be az ágyamba remélve hogy ennek soha nem lesz vége!
Annyira szeretem őt!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bátorságból szerelem (Valkusz Milán ff.)
FanficA 20 éves Annának érettségi után nyáron egy felejthetetlen Valmar koncerten fenekestül felfordul az élete..és olyan botrányban lesz része aminek ő az okozója....