-Akkor elviszem a kocsit szervízre majd jövök!-Kiáltottam oda Petinek aki épp a Roma meccset nézte.
-Jolvan! Hogy jössz haza? Gyalog?
-Igen!
-Te tudod, csak érj haza épségben nehogy most meg elraboljanak itten..ezek után..-Viccelődött.
-Ne irigykedj!-szóltam vissza.Miután leadtam a kocsit gondoltam sétálok egyet a városban.
A Margit szigeten mentem mikor szembejött velem a lány aki lesmárolt.
Leálltam vele beszélgetni, egyébként tök rendes, megint bocsánatot kért a dolog miatt..megtudtam a nevét, viccelődtünk, bekövettem instán (amit azóta le is stalkoltam+facebookon is megnéztem) tejóég ezt nem kéne!Csak hogy hallottunk egy fényképezőgép hangot...amitől nem vártunk valami sok jót úgy hogy elbúcsúztunk! Baszki ha ezzel címlapra kerülök és a barátnőm megtudja...
Rohadt életbe! Valaki lefotózott minket! Most mit tegyek? Mit mondjak majd?
- bosszankodtam Petinek miután hazaértem
- huu teso ebből magyarázd ki magad..de amugy mennyi esély volt erre is hogy összefutsz vele a Margit szigeten? Egyáltalán mit kerestél ott?
- Csak gondoltam sétálok egyet...aztán jött ő..tök jól elbeszélgettünk-gondoltam vissza.
Csak hogy ennek ára lesz sajnos.. vagyis azért remélem nem..
-Megoldjuk-mondta Peti biztatóan.Másnap reggel
Arra keltem hogy valaki puszilgat a nyakamnál.
-Ez jó érzés?-kérdezte
-hmm igen-feleltem félálomban.
-És ez?-ment egyre lejjebb a köldököm alá..
-ohhh igen..
- Na és ez?- kérdezte ingerültebben majd abban a pillanatban mintha valami koppant volna a homlokomon!
-Aucs!-kiáltottam fel majd a mérges barátnőmmel találtam szembe magam. Ajjaj!
- Ez mi a szar?- tartotta fel a telefonját amivel az imént fejbe ütött.
A készüléken egy cikk volt megnyitva..jajj ne!
A cikkben ez állt:
Valkusz Milánt tegnap reggel azzal a titokzatos lánnyal kapták lencsevégre aki koncert után ölelés közepette lekapta az énekest!
A fotón láthatólag jól elvoltak!
De mit szól ehhez Milán barátnője?
Vagy már szakítottak? Esetleg szerelmi háromszög alakult ki?-Basszus megtudom magyarázni-védekeztem.
- Na hadd halljam!-vonta fel a szemöldökét.
- Szoval elvittem a kocsimat szervízre és gyalog sétáltam haza majd útközben összefutottam azzal a lánnyal..felismertem és leszólítottam, és elkezdtünk beszélgetni egy kicsit. Mégegyszer bocsánatot kért.-meséltem el mi történt.
-Persze pont összefutottál vele...egyáltalán miért szólítottad le?-kiabált.
-Őszintén nem tudom...de még ő mondta hogy nem kéne hogy itt együtt beszélgessünk..
-Jaj milyen aranyos! Kár hogy nem érdekel!-bosszankodott.Abban a pillanatban jött egy insta értesítés a telómra. Anna írt. Francba!
A barátnőm előbb elolvasta az értesítést mint én..
-Ki az az Anna? Ez az a lány?
-Hát..igen-mondtam lehajtott fejjel.
-Ezt nem hiszem el! Be is követted? Irogatsz is vele? Ezt a részét nem említetted a hazugságodnak.
- Jó bevallom igen elkértem az instáját, nem irogattam még vele, most írt először rám, gondolom ő is látta a cikket.
- Bazdmeg! Jó tudod mit? Hagyd hogy tönkre tegye a hírneved ez a picsa! Én végeztem! Hazamegyek! Szia!
-Most szakítasz? Kérlek ne menj el!
- Igen szakítok!
S ezzel a mondattal becsapta maga mögött az ajtót.- Mi történik itt? -Jött ki Peti a szobájából álmos fejjel.
- Szakított velem!-ültem a kanapén lehajtott fejjel.
- Na mesélj!-ült le mellém ő is és hallgatott.
- Most nemrég úgy keltett hogy fejbevert a telefonjával amin egy cikk állt a tegnapi összetalálkozásunkról Annával..
-Baszki nemár egy cikk?-nézett döbbenve.
-Igen, meg is keresem..áá itt van-adtam át neki a telefont hogy olvassa.
-Huhh..ez durva..most mi legyen?
-Fogalmam sincs! Hát elmondom az igazat ami történt!
-jaaa csak valószínű nem fog neked hinni senki!
-Utánna azon akadt ki hogy bevallottam neki azt hogy bekövettem instán és megkérdeztem a nevét..szóval szakított!
Ezt megérdemlem!
- Hát igen van benne igaszság...de most miért követted be? Tetszik?
-Igazából...sokat gondolok rá azóta! És érzek köztünk valamit...
- Hát te tudod...most már úgyis szingli vagy és ő kezdeményezett szóval nincs vesztenivalód!-Vonta meg a vállát Peti.
-Igazad van! Egyébként onnan jött rá hogy követem instán hogy PONT akkor rámírt mikor veszekedtünk!
Tényleg nézzük meg mit írt.-vettem elő a telómat.Anna: Szia Milán! Nem akarlak zavarni de láttad már a cikket? A tegnapi összefutásunkról?
*melléklet*
Baszki bekövetkezett amitől féltünk! Most mit csináljunk? Én kezdtem a botrányt és ezért vállalom a felelősséget, nem akarom hogy egyedül vidd el!❤️Ahogy olvastam a sorokat elmosolyodtam!
-Naaa megmutatod végre mit írt?-zökkentett ki Peti.
-Jaa igen persze.- adtam a kezébe a telefont.
-Amugy aranyos!-mondta miközben olvasott.
-Tudom..-vallottam be halkan elmosolyodva.
-Hát akkor írjunk vissza!-ajánlotta fel izgatottan.Milán: Szia Anna! Nem zavarsz! Engem a cikkel keltett reggel a barátnőm, nagyon meglepődtem, és megírták a sorsomat mert szakított velem a barátnőm...
Aranyos vagy hogy segíteni akarsz, tanácstalan vagyok! Hagyjam a francba az egészet? Csináljak egy videót amiben elmondom hogy mit történt? Aztán ki hinné ezt el?
Szerintem egyenlőre hagyom..aztán ha faggatnak akkor kiállok magamért!Anna: Sajnálom hogy vége a barátnőddel,és hogy miattam! Hülye voltam!
De én is kiállok érted ha kell, hiszen a rajongód vagyok!Ezt megbeszéltük! Tettem le a telefont és nem tudom miért de jobb kedvem lett!
-Na gyere hozzuk el a kocsimat a szerelőtől és menjünk a Budapest Parkos koncertünkre próbálni!-Pattantam fel vidáman. Valami megfogott ebben a lányban. Érzem.
- Let's goo-állt fel Peti is és megkezdtük a napot!
YOU ARE READING
Bátorságból szerelem (Valkusz Milán ff.)
FanfictionA 20 éves Annának érettségi után nyáron egy felejthetetlen Valmar koncerten fenekestül felfordul az élete..és olyan botrányban lesz része aminek ő az okozója....