Reggel (vagyis majdnem délben) megilletődve keltem, hisz hirtelen nem tudtam hol vagyok...aztán gyorsan beugrott hogy hol is vagyok és hogy mit is keresek itt.
Ennek tudatában elmosolyodtam.
Átfordultam Milán felére de ő nem volt ott.
Kimentem a konyhába mert kintről zörgést hallottam... és ott volt Ő!
Egy szál alsógatyában reggelit készített.-Jó reggelt! Te minden lányt csak úgy a szobádban hagysz egyedül és kijössz reggelit csinálni? - álltam mellé mosolyogva.
-Neked is jó reggelt, bár igaz hogy lassan dél... és nem, a legtöbb lánynak nem is csinálok reggelit.- kacsintott
-Ooo ez megtisztelő! És mit eszünk?
- Tojásrántotta, szereted?
-Hmm..elmegy..-játszottam nemtetszésemet.
-Hát jó akkor nem kapsz.-jelentette ki.
-Naa csak vicceltem!
-Egyébként jól aludtál?
-Igen! Te is? Mióta vagy fennt?
- Fél órája kb. A ma éjjelnek lesz folytatása?-vigyorgott kajánul.
- Még meggondolom-kacsintottam ezuttal én.
Abban a pillanatban felkapott, a pultra ültetett és heves csokolózásba kezdtünk.
Az idilli pillanatot a csengő szakította félbe..
-Ki lehet ez?- indult Milo a csengő felé.
-Petyaa hát te élsz?-kiáltott bele a kaputelefonba, mire én a jelenetet nézve elnevettem magam a pulton.
-Na mi az hazajött a Peti?-kérdeztem.
-Ja! Biztos nem marasztalta ott a csaj ebédre!-nevetett.-Maricsom!-üdvözölte Milán a bejárati ajtóban álló Petit, aki kissé kómásan lépett be az ajtón.
Hosszú volt az éjszaka?
- Hát eléggé! Nincs valami algopirin? Meg kaja?Miközben Petiék gyógyszert kerestek én gyorsan megterítettem és tálaltam a kaját.
Majd visszajöttek a konyhába és bruncholtunk egyet( délben reggeli).-És hol lesz a következő koncertetek?-kérdeztem miközben beleittam a narancslevembe.
- Huuu teso az mikor is lesz?-tűnődött Peti.
- Szerdán lesz Szegeden.- helyeselte Milán.
Nem jössz el?-kérdezte tőlem.-Dee..amugy szívesen mennék már..
-Nyugodtan gyere! A backstageből nézhetsz minket.-vigyorgott Peti.
Aztán ha látnak? Semmi közük hozzá.-zárta le ennyivel.
Egyébként ti most...-Járunk!- feleltük egyszerre.
-Huu örülök!Miután megettük az ételt én elmosogattam,épp a tányérokat mostam mikor hátulról két kezet éreztem a derekamon és hogy valaki belepuszil a hajamba.
-Jó kis háziasszony vagy te!-súgta Milo a fülembe amire elmosolyodtam.
-Hát két ilyen szuper fiúnak bármit!
-Nem nézünk egy filmet?-kérdezte, én pedig már felé fordulva egy ,,nézhetünk"-kel válaszoltam majd megpusziltam.
Megnéztük összebújva a filmet, egyébként vicces volt szóval jókat nevettünk rajta.
Majd a film után elköszöntem tőlük és megbeszéltük hogy akkor szerdán idejövök időben és innen indulunk a koncertre.
Milóval valószínű külön megyünk kocsival Míg Peti a turnébuszban a többiekkel.Miután hazaértem még olvastam, felhívtam Bencét hogy megint beszámolhassak a történtekről;) aztán hamar este lett, még álmodoztam az ágyamban, és a szerdát vártam, de közben féltem is egy kicsit. A netre is felmentem megnézni hogy nem-e született újabb cikk vagy valami videó a tiktokon, hisz a buliban nyílvánosan együtt voltunk..de hálisten nem jött velem szembe egyiksem.
Milo szemszöge
Miután Anna elment csak azokra tudtam gondolni amik a buli után sorban történtek.
Beavattam Petit is aki örült hogy összejöttünk hisz neki is szimpi a lány.
Ő is beavatott engem hogy mi történt mikor nem aludt itthon, hogy neki is jó éjszakája volt:) bár ő nem jött össze az illetővel de biztos hogy fognak még találkozni.Várom a Szegedi koncertet, hogy Ő is ott legyen! Láttam rajta hogy azért egy kicsit fél...majd egyszer felvállaljuk hogy együtt vagyunk.
De semmi közük hozzá kivel hogy vagyok.
Egyébként azért már lecsillapodott ez a Siófoki dolog...
Azért ránéztem a netre hogy nem-e született egy cikk vagy tiktok a buliról, mondjuk ahogy táncolunk vagy ilyesmi.
De nem,szerencsére!
YOU ARE READING
Bátorságból szerelem (Valkusz Milán ff.)
FanfictionA 20 éves Annának érettségi után nyáron egy felejthetetlen Valmar koncerten fenekestül felfordul az élete..és olyan botrányban lesz része aminek ő az okozója....