1. Virág

28 6 0
                                    

Az első interjút lunamayfield1028-al készítettem. Ez életem első interjúja, úgyhogy valószínűleg kicsit amatőr lesz, de legalább az alanyom csodálatos volt. Amellett, hogy csodálatos ember, zseniális író, költő, őszintén ajánlom a könyveit.

Én: Mi az a pár szó, amivel jellemeznéd magad?

LM: Zenerajongó, kocka, feltűnő.

Én: Mit gondolsz, fontos néha zenét hallgatni? Lehet a jó zenének mondjuk olyan hatása, mint egy jó könyvnek, filmnek?

LM: A zene, amit hallgat az ember, sokszor többet mond el, mint bármi más.
A zene is ugyanolyan fontos része az éeltünknek, mint a fény vagy a levegő.
Van az a pont, mikor már csak a zene nyújt menedéket.

Én: Neked volt ilyen pont az életedben?

LM: Igen, volt, és van jelenleg is. De azt hosszú lenne felsorolni.

Én: A zenén kívül mi, vagy ki segít neked ilyenkor?

LM: A bátyám és a barátaim rengeteget segítenek.

Én: Szerinted hogy kell barátkozni?

LM: Nem tudom ezt elmagyarázi. Mindenki másképp fejezi ki a közeledési szándékát egy másik embertársa felé, így azt tudnám mondani, hogy ahogy éppen jön. Őszintén és lazán.

Én: Mit gondolsz, van olyan helyzet, amikor jobban járunk, ha nem vagyunk őszintén önmagunk?

LM: Mivel én mindig önmagamat adom, így erre nem tudok mit válaszolni.

Én: Volt már olyan, hogy valaki meg akarta változtatni azt, aki vagy?

LM: Sokszor próbáltak megváltoztatni, például olyanok, akiket barátaimnak hittem.

Én: Próbáltak? Azaz már nem részei az életednek?

LM: Szerencsére már nem.

Én: Ha valaki egyszer már bebizonyította, hogy nem érdemes a figyelmedre, eljátszotta a bizalmadat, adnál neki még egy esélyt?

LM: Nem.Ilyenkor soktam mondani: kő, papír, olló.
Arra van az ajtó.

Én: Kreatív mondás. Elérkeztünk az utolsó kérdéshez: Mire vagy legbüszkébb az életedben?

LM: Annak ellenére, hogy sokszor balul ütnek ki a dolgok,
hogy az élet megannyi akadálya után még itt vagyok.
Élek, megélem a pillanatot, merem vállalni önmagam, és még sorolhatnám.

Még egyszer köszönöm az interjút. A felső számot én választottam, szerintem passzol.

2024. 03. 08.

Ültess egy virágot!Where stories live. Discover now