recess

341 54 99
                                    

Jungkook yüzüne vuran güneş ışığıyla başında derin bir ağrı hissederek uyandı. Etrafına baktığında gördüğü ilk şey yan koltukta gömleksiz bir şekilde uyuyan Yoongi'ydi.

Gece içtiklerinin şişeleri etrafa dağılmış içinde bulundukları salon darmadağın bir hâl almıştı.

Jungkook doğrulup yerde duran bir teneke kutuyu alıp Yoongi'nin kafasına fırlattığında Yoongi horlamayı bırakıp kafasını kaldırdı. Kısık gözlerle etrafa bakarken homurdandı "Saat kaç oldu?"

Jungkook genişçe esnedi "Bilmiyorum, sanırım fazla alkol gözlerimi kör etti"

Yoongi kıkırdayıp başını ovuşturduğunda Jungkook telefonunu alıp ekranı açtı. Halasından gelen sayısız aramayı ve mesajı gördüğünde eliyle alnına vurdu "May halaya haber vermeyi unutmuşum"

O May halasını ararken Yoongi ayağa kalktı ve Hoseok'dan öğrendiği güçlü akşamdan kalma içeceğini hazırlamaya gitti.

Jungkook halasıyla konuşmasını sonlandırdıktan sonra telefonuna gelen bir sürü instagram bildirimiyle kaşlarını çattı, dün gece oldukça az şey paylaşmıştı. Ne olduğunu anlamak için instagrama girdiğinde ise gördüğü şeyle adeta bütün uykusu kaçmıştı.

instagram

instagram

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

562 ❤️

jkook: to new beginnings 🥂

bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.

***

Jungkook sarhoşken paylaştığı ve ne zaman çekildiğini bilmediği bu fotoğrafa anlamsızca bakarken eliyle alnını ovuşturarak mutfağa doğru ilerliyordu ki ayağının büyük bir şeye takılmasıyla dengesini kaybedip yere düştü.

Yere düşmesiyle acıyla inlerken duyulan başka bir sesle neye takıldığını görmek için döndüğünde yerde Yoongi gibi üstsüz bir şekilde yatan Namjoon'la göz göze geldi.

Birbirlerine anlamsız bakışlar attıkları sırada Namjoon'un hâlâ nerede olduğunu anlamaya çalışır gibi bir hâli vardı.

Aniden içeriden gelen çığlık sesiyle ikisi de aynı anda yerden kalkıp sesin geldiği yere ilerlemişlerdi. Lavabonun önüne geldiklerinde karşılaştıkları görüntü adete bir rönesans tablosundan fırlamış gibiydi.

Hoseok küvetin içerisinde başını tutuyor, Yoongi ise her tarafa dağılmış tuvalet kağıdı rulolarının arasında yerde yatarken bağırarak küfür ediyordu.

"Niye bir anda küvetten kafanı çıkarıyorsun? Tanrım! Öleceğim sandım"

Hoseok ne olduğunu anlamaya çalışarak kendi kendine küfretti. Yoongi yerden kalktığında sakin olmaya çalışıyormuş gibi derin bir nefes aldı "Evimden daha kaç kişi çıkacak korkuyorum"

reflection tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin