the night we met

525 81 147
                                    


2.BOLUMU YAYINLAMAM SAKA MII??

gercekten bu yazarlik isini assiri ozlemisim(kitabi okuyan 4 kisi var 2 si benim arkadaslarim 😭😭😭)

ama olsundu ben inaniyorum bu kitap muhtesem bi sey olucak herkes hayran olucak!!!
(aldim kabul ettim oyle de oldu 777)

AY HAZIRSANIZ GIDIN OKUYUN COK HEYECANLANDIMM









Jungkook çantasını çöp kutusunun içine fırlattıktan sonra kendisini terastan aşağı bıraktı.Yere yaklaşınca kolunu uzattı ve ağını karşıdaki binaya attı.Vücudunu doğrulttu ve iki bina arasında sallandı.Hızla dumanların yükseldiği binaya doğru ilerlemeye başladı.

Jungkook üstünde durduğu binadan aşağıya göz attı.Bütün sokağı bir duman bulutu kaplamıştı,yanan binanın önündeki sayısız itfaiye çalışanı ve polis etraftaki kalabalığı kontrol altına almaya çalışıyordu.Polislerin onu engelleme çabalarını umursamadan feryatlar içinde yanan binanın içinde kalan çocuğu için binaya girmeye çalışan kadını gördü.

Jungkook bulunduğu yerle yanan bina arasındaki mesafeyi hesapladıktan sonra karşısında duran pencerenin kenarlarına ağ atıp zıpladı ve ayaklarıyla camı kırdı.

Görüşü buğulandı,etraf öylesine dumalıydı ki aldığı nefes boğazını yakıyordu.Bastığı yerlere dikkat ederek diğer odaya adımladı.Yanan kalaslar yüzünden önü kapanan kapıyı içinden lanetler okurken ağıyla çekmeye çalışsa da ateş yüzünden ağı eriyordu.

Odanın içinden gelen boğuk gürültüyle Jungkook zamanının giderek daraldığını farketti.Yapacak başka bir şeyi olmadığının bilinciyle derin bir nefes aldı ve yanan kalasları elleriyle kaldırdı.

Ateşin kostümünü erittiğini ve tenine işlediğini hissettiğinde acıya daha fazla dayanamayarak kalasları kenara fırlattı.Kostümünün ellerini kaplayan kısmının tamamen yandığını gördüğünde umursamadan diğer odaya geçti.Yanan iki kalasın arasında kalan ve büyük ihtimalle uzun süredir zehirli havayı soluduğu için nefes almakta zorlanan küçük kız yaşlı gözlerle kendisine bakıyordu.Jungkook küçük kızı korkutmamak için maskesini burnuna kadar açtı ve hafifçe gülümsedi "Seni buradan çıkaracağım,sakın korkma tamam mı?"

Küçük kız korkuyla başını salladığında Jungkook kızın önündeki yanan kalası kaldırmak için harekete geçti.Tavana ağını attı ve kızın üstüne doğru sarktı "Elimi tut hadi"

Kız elini Jungkook'un eline uzattığında Jungkook kızı hızla yukarıya çekti ve sıkıca tuttu.Kız korkmuş gözlerle kucağında olduğu kostümlü adama baktı.Jungkook minik kızın güvenini kazanmak için oldukça dikkatli hareket ediyordu. "Şimdi seninle bir iş birliği yapmalıyız" Kızdan herhangi bir tepki gelmedi,hâlâ minik gözlerinden boncuk yaşlar dökülüyordu.

Jungkook onu daha sıkı tuttu "Benden korkmana gerek yok,seni dışarıda bekleyen annene götüreceğim" Küçük kız titreyen elini yavaşça Jungkook'un burnunun hizasında duran maskeye uzattı.Jungkook derin bir nefes aldı "Maskemi çıkarırsam bana güvenecek misin?" Küçük kız onaylarcasına başını salladı "Pekala maskeyi çıkarabilirsin ama bu ikimizin arasında bir sır olacak"

Küçük kız yarısı açık olan maskenin tamamını çıkardığında karşısındaki süt tenine tezat bir şekilde alnına dökülen çikolata saçları olan çocuğun güven veren kahve gözlerine baktığında içinin rahatladığını hissetti.

reflection tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin