Jungkook arkadaşlarının yanından ayrıldıktan sonra girdiği ara sokakta kostümünü giydi ve ağ atarak zıpladı. Batan güneşe doğru binaların arasında sallanırken düşünebildiği tek şey ailesiydi.
5 yaşından beri May halası ve amcasıyla birlikte yaşıyordu. Annesi ve babası hakkında hatırladığı tek şey ölmeden önce evden ayrıldıkları o geceydi. Annesi evden ayrılmadan önce yanağını okşayıp alnına nazik bir öpücük kondurmuştu.
Babası hakkında hatırladığı tek şey ise kapıya yaslanmış şekilde onlara gülümseyişiydi.
Annesi, May halasını kenara çekip elindeki bavulu sıkıca tutarak ona hararetle bir şeyler anlatırken Jungkook meraklı gözlerle onları izliyor, ebeveynlerinin nereye gittiklerini anlamaya çalışıyordu.
Ailesi gittikten sonraki birkaç haftası tamamen camın önünde onları bekleyerek geçmişti.
Halası ve amcası gerçeği ona 13 yaşına bastığı gün anlattılar. Jungkook o güne kadar anne ve babasının bir uçak kazasına kurban gittiğini sanıyordu. Gerçekleri sindirmek onun için çok zor olmuştu. Ama halası ve amcası bu süreç boyunca hep onun yanında olmuşlar bir an olsun kendini yalnız hissetmemesi için uğraşmışlardı.
Jungkook bunlar için minnettardı elbette.
May halası onun hakkındaki her şeyi -örümcek adam olduğu gerçeği haricindeki- bilirdi. Sevdiği birinin Örümcek Adam olduğunu öğrenmesi, o kişinin tehlikenin tam merkezine girmiş olduğu anlamına gelirdi. Bu yüzden bu sırrı kendine saklamaya karar verdi ve arkadaşlarına dahi anlatmadı.
Son attığı ağ ile havada takla attı ve ağını attığı binanın yangın merdivenine oturup May'in Jungkook evden çıkarken son anda çantasına attığı sandviçi çıkarıp yemeye başladı. Bir yandan da cebinden çıkardığı telefondan instagrama girmeye çalışıyordu.
1,659❤️
yoongi.min: 🏀
yorumlar:
jung_h: aptal herif oyunun ortasinda cikip foto cekilmeye basladi
⤷yoongi.min: Manitan yeniliyor diye oyunu bıraktık iyilik de yaramıyor
⤷kim_joon: pardon??
⤷yoongi.min: Sevgilin öpüşmekten düzgün skor tutamamış diyorum :D
⤷jung_h: picjkook: Hoseok'un gerçekten hakem olması şaka falan mı :d
⤷jung_h: hayirdir kocum hakemlerle bi sikintin mi var??
⤷jung_h: @kim_joon alo sevgiline laf atiyolar kocam cabuk yetis!!
⤷kim_joon: arkadaşlarını satıp önemli(!) işlerini halletmeye gidenler yorum yapmazsa yalnız.
⤷yoongi.min: bana bile girdi @jkook
⤷jkook: geçmiş olsun bro sana sokan sokmuş @yoongi.min
⤷jung_h:😯