2.rész

115 8 0
                                    



Maya

Kira kezében két sörrel, egy zacskó chipsszel, és a karján egy pokróccal érkezik meg a kanapé mellé, ahol Jo kezében a távirányítóval vár rá. Én egy egyszerű Mojitot kotyvasztok maguknak a konyhában.

Kizárt volt, hogy Kira is koktélozzon velünk, ezért leugrott az öt percnyire lévő boltba pár sörért, ezzel váratva meg minket. De ha már ott volt, akkor hozattunk vele egy kis rágcsálnivalót is. Szóval, így alakult, hogy negyed óra késéssel kuprodik be Ana mellé és nyújtja át kezébe a kedvenc sajtos chipsét.

– Eldöntöttétek mit nézünk? - hallom kérdését.

– Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt - közli rögtön Jo, és nevetni kezd.

A konyhában állva is hallom a nevetését és nem bírom ki mosolygás nélkül. Pont végzek, úgyhogy elindulok kifelé hozzájuk.

Jo a kanapé közepére kuckózik be, mint mindig. A pléddel betakarja lábait, aztán egy puszit dob felém, miközben elveszi tőlem a koktélját. Leülök Jo jobb oldalára és a koktélomba kortyolok.

– Nahát, ez isteni lett - vigyorgok, mintha meglepő lenne.

Kira is belekortyol a sörébe, majd a levegőbe lóbálja.

– Akár csak ez. Chloe nem csatlakozik? A mai estét is kihagyja?

Lefagyok, ahogy megkérdezi, leengedem a poharat az ölembe. Hát persze, hogy nem bírja ki, hogy ne jegyezze meg. Néha úgy pofán...

– Kira! - szól rá Jo és a fejét rázza, hisz tudja, hogy ez érzékeny téma számomra.

– Semmi baj - szólok rögtön és legyintek, mintha nem lenne nagy dolog. - Nem tud jönni - teszem még hozzá és mosolyt erőltetek magamra.

Talán jobb, ha nem tudják milyen érzések kavarognak bennem emiatt.

Jo szidására Kira csak a szemét forgatja. Végülis nem lehet hibáztatni érte, akárhogy nézzük, valahol igaza van. Elvileg együtt vagyunk, de tízből talán két filmen van itt, és az is csoda.

– Még mielőtt elindítjuk... nem lesz kedvetek enni egy pizzát esetleg? - vált témát gyorsan Kira.

– Óóó, hát nem nekem van a leggondoskodóbb csajom a világon? - mosolyog rá Jo és megcsókolja.

Én a szemeimet forgatom és a telefonomért nyúlok, az ilyen kérdések már alapból egy határozott igent tartalmaznak.

– Szokásos? - kérdezem, mivel már nem csak Jo, hanem Kira kedvencét is tudom fejből.

– Szokásos - bólint Kira és megsimogatja Ana fejét, majd egy újabbat kortyol a sörből. - Bár, tudjátok mit? Milenne ha kipróbálnánk valami olyat, amit egyikünk se kóstolt még?

Felé fordítom a fejemet és értetlenül nézek rá, még el is fintorodok. Kevés pizzát szeretek, de azokat nagyon, és sosem jártam jól a kísérletezésekkel.

– Az mégis miért lenne jó?

Jo is kérdőn néz, ami eléggé meg is lepheti, mert egyből visszavonulót fúj.

– Jó, jó... - emeli magasba a kezét. - Nem azt mondtam, hogy olyat amit senki nem szeret... de akkor legyen a szokásos.

Jo felnevet a megadásra és újra megcsókolja, ezúttal hosszabban. Én a telefonomba bújok, hogy véletlenül se lássam őket, de nem bírom ki, hogy ne szúrjak oda nekik.

– A filmet szeretném nézni, nem a ti nyelvcsatátokat

Lehet, hogy csak az irigység beszél belőlem? Talán jó lenne, ha én is oda tudnék bújni valakihez? Ha rám is olyan csillogó szemekkel nézne Chloe, ahogy Kira szokott Jo-ra?

A Pokol CsókjaWhere stories live. Discover now