Azt hittem, az a sok szarság, amin keresztül mentünk, majd gyilkolni fogja az érzéseinket. Ha nem is gyilkolja, de legalább annyira meggyengíti az egymás iránt érzett bizalmunkat, hogy majd csak nehezen tudunk nyitni egymás felé ismét.
Egyáltalán nem így történt, Anával a kapcsolatunk szinte az összes romantikus nyálas filmet felölelhette volna. Kapcsolatunk... Beszélek zöldségeket. Hivatalosan sosem volt kimondva, hogy mi is van köztünk valójában. Ana tényleg nem erőltetett semmit, hagyta, hogy minden a maga tempójában alakuljon köztünk. Engem annyira nem is érdekelt, a fontos csak az volt, hogy újra ölelhettem, újra csókolhattam, elveszhettem a szemeibe, és társam volt mindenben.
Eleinte persze buliból buliba jártunk, éjszakáztunk, bepótoltuk a kiesett idő ágytornáit. Hol nálam voltunk, hol Anánál, aztán már inkább csak nálam. Ugyanis Maya - míg mi fasírtba voltunk és Ana házon kívül volt - becsajozott. Nem is akárkit szedett össze. Egy jól menő üzletasszonyt, akit még a régi Érzéki Pokol néven futott bárban ismert meg, miután Ana lelépett, és sokan mások is fellázadtak Ana indítványozására, pár hétre bezárt és Chloe lépett a régi tulaj helyébe. Bár az, hogy ki szedett fel kit, még a mai napig vitatémát kelt köztük. Mondjuk köztük mi nem kelt vitát? A szex. Az határozottan jól működik köztük. Persze én erről csak Anától tudok.
Szóval Chloe, Maya újdonsült barátnője jobb szereti kisajátítani magának Mayát, és ezzel együtt az egész kecót is, így mi sokszor átkényszerültünk hozzám. Aztán, egy idő után már megszokottá vált, hogy Ana hozzám járt fel munka után. Már tartott nálam saját fogkefét, csináltunk neki egy saját fiókot, amiben csak az ő ruhái voltak, aztán már egy kis szekrény részt is kiürítettem neki, és így történt, hogy egy idő után a szárítón is az ő ruhái lógtak, és a konyhaszekrénybe is ott volt a saját műzlije az enyém mellett.
Eleinte Chloe bárjában dolgozott részmunkaidősként. Vagy inkább csak beugrózott, ha nagyobb forgalmak voltak. Mellette a saját bárját próbálta fellendíteni. Bérelt egy szuper helyet, ahol teljesen szabadkezet kapott. Persze kellett neki a pénz, szerette volna teljesen kivásárolni magának.
The Grass Skirt lett a bár neve, San Diego majdnem tengerpartján fekszik egy élettel teli kis utcában. Hangulatos kis helyet faragott belőle, majd négy hónapjába telt mire minden a helyére került és végre megtudta nyitni. Engem egyedül a honlap szerkesztésével mert megbízni, meg néha egy kis pakoló munkát kaptam még. A nyitó buli nagyon jól sikerült, sokan eljöttek és elég hamar fellendült a hely annyira, hogy már a bérleti díjon és a rezsiköltségeken túl termeljen egy kis plusz bevételt is.
Ana rengeteget dolgozott, mellette mégis minőségi időt tudtunk egymással eltölteni. Sosem szorult háttérbe a másik semmi miatt.
Még a bátyámat és kicsi családját is bemutattam neki. Való igaz, hogy bátyám, Ray volt az erőszakosabb, mutassam már be a lányt, aki így el tudta csavarni a fejem. Szerencsére a náluk tett látogatásunk is remekül sikerült, hamar megtalálták a közös hangot. Ana érdeklődött a nővérem, Isabell után is, de vele nem tartom a kapcsolatot. Cserébe egy csomó gyerekkori sztorit elmeséltem Anának, hagyva, hogy minél nagyobb belátást nyerhessen csóró gyerekkoromról.
Miután Ana már nem járt sűrűn haza Mayához, és a saját bárja mellett már nem vállalt több melót Chloe bárjában, kitalálták, hogy minden kedden este legyen egy "csajos nap". Mit is takart ez... Általában főzés, evés, ivás, filmezés, társasozás, rengeteg beszélgetés. Eleinte mindenki ott volt, Chloe is és én is. Aztán az idő múlásával Chloe egyre kevesebbet jelent meg, mindig munkára hivatkozva. Egy-két alkalom alól nekem is sikerült kihúzni magam, de én nem kaptam annyi lehetőséget rá Anától.
Nagyon ritkán Tracy és Matt is benéztek de az ő életük eléggé felborult, amikor Matt egy jó állásajánlatot kapott Európában. A kapcsolatuk végül nem ment rá, de nem tűnnek felhőtlennek. Tracy most valami műszempilla tanfolyamot végez, szeretne majd Matt után menni, de a tanfolyamból hátra van még másfél éve...
Félbehagyni pedig nem szeretné, mert igen sok pénzt rakott bele. Így Matt néha haza jár hozzá, amikor van több szabadnapja, vagy Tracy utazik ki hozzá, ha épp van valami hosszabb ünnep és el tud szakadni a munkából, de... nem túl életszerű ez nekik egyelőre.
Hát így telt az elmúlt majdnem két év, mióta Ana újra betoppant az életembe.
Hogy tökéletes választás volt-e? A tökéletes az egy elég kemény jelző, és nem, közel sem tökéletes. Ahogy én sem. A vele töltött idő viszont tökéletes, minden percét imádom.
De mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Amikor az ember már a felhők felett jár a boldogságtól, és azt hiszi most bármire képes lenne, akkor jön az igazán nagy vihar. A forgószél pedig pillanatok töredék része alatt becsukja a mesekönyvet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Pokol Csókja
RomanceTalán sokan nem is sejtik, hogy a pokolnak hányféle változata létezhet, amíg legalább kettőt meg nem tapasztalnak belőle. Én megismertem egy újabbat: amely szép lassan megfojt belülről, miközben olyan vágyat ébreszt fel, amelynek létezéséről sem tud...