1

560 48 6
                                    

14/09/2014 = Jisung 10 yaşında (normalde 15 yaşında)

Yazar;

Önünde olan test kitabını kapatıp etrafına baktı Jisung. Odasında Bbama'yı göremeyince endişelenip diğer odalara baktı.

Mutfak, salon, Bbama'nın kendi odası gibi her yere baktı.

Bbama'yı birinci katta bulamicağını anladığında ikinci kata çıktı.

Yine her odaya baktı. Ve yine aynı sonucu aldı: hiçbir şey.

Bu sefer üçüncü katta olan odasına çıktı. Bbama'nın en sevdiği üçüncü alandı.

Birincisi Jisung'un yanı, ikincisi Jisung'un birinci katta olan odası ile birleşik olan odası, üçüncü ise Jisung'un üçüncü katta olan odasıydı.

Odasında her yeri aradı. Gardolap, bilgisatar masası, yatak, yatağın altı gibi her yere baktı.

Oralarda da yoktu.

Şifonyerin önüne gitti. Anahtarını alıp dışarı bakıcaktı.

İlk çekmeceyi açtığında bir zarf gördü.

Biraz korksa da zarfı eline aldı. Zarfı nazikçe açtı ve içinde olan notu çıkardı.

'Sevgili Han (Bang) Jisung

Her ne kadar kendini üvey gibi

hissetsen, bizim gerçek ailen olmadığını bilsen bile sana içtenlikle söylüyorum ki benim gerçek kardeşim gibisin. Bizi sevdiğini biliyorum, biz de seni seviyoruz. Her ne kadar öz olmasan da öz kardeşim gibisin. Sana bir şey olsun istemem, aynı zamanda sevdiğin ve değer verdiğin kişilere de bir şey olsun istemem. Biliyorum, çocukluğunu yaşayamadığın için gerçekten çocuk gibi olduğunu ama bu huyun çok hoşuma gidiyor. Seni çok seviyorum ve sakın üzülme Bbama şu an çok iyi. Anahtarını al ve dışarı çık minik sincabım!

~(Öz) abin Bang Chan

Okurken gülümsediğini sonra fark etmişti. Üvey abisi olsa bile onu öz abisi olarak görüyordu.

En sevdiği aile üyesiydi Bang Chan.

Chan için de aynısı geçerli, Jisung onun için çok değerli.

Mektubu geri zarfın içine koydu. Zarfı da çekmecenin içine.

Anahtarını alıp koşar adımlarla dışarı çıktı. Kapının önünde Bbama oturuyordu.

Abisi Chan'ı göremediğinde biraz üzülse de eğilip Bbama'nın başını okşadı. O sırada arkasından abisi Chan gelip elleri ile Jisung'un gözlerini kapattı.

Bu Jisung'u korkutsa da tanıdık kokuyu alınca gülümsedi.

Chan
Bil bakalım ben kimim?

Jisung
Hmm... Tabii ki Chan hyung!

Chan
Doğru cevap!

Chan ellerini Jisung'un gözlerinden çekip sarıldı. Bang ailesi çok zengindi ve çok popülerdi.

Jisung da abisine karşılık verdi.

Chan
Hadi gel bakalım, sana hediyeler aldım!

Jisung
Ne aldın??

Chan
Süpri-

?
NE DEMEK YAPAMAM?!

Ormandan gelen yüksek ses ile Jisung fazlasıyla korkup yere düşmüştü. Bbama anında yanına gidip oturdu.

Ama ne Chan ne de Jisung gözlerini ormandan ayırıyordu.

Zaten ıssız bir yerdi burası. Kimse gelmezdi.

Jisung
O ses neydi hyung?

Chan
Ah, merak etme sincabım. Eminim ki bir sorun yoktur. Hadi gidelim.

Jisung
Timam hyung.

Chan
Ya da dur, bir şey alıp gelicem. Hiçbir yere gitme, tamam mı?

Jisung
Gitmem hyung.

Chan
Aferin sincabıma. Hemen gelicem.

Chan giderken arkasından baktı Jisung.

O Chan'a bakarken başka biri ise onu izliyordu. Çok sinirli biriydi ama Jisung'u görmesi ile içinde olan sinir kaybolmuştu.

Hatta Gaol-ha'ya şans vermişti. Ölmemesi için.

İşte o gün söz verdi kendine 'Onu canım pahasına koruyacağımm ve kimsenin onu üzmesine izin vermeyeceğim.'

TEDDY BEAR - Minsung (Daddyking) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin