Han Jisung's pov:
Lino hyungın söylediği şey sayesinde elinde ne olduğunu görmediğim adamlar elinde olanları önümüze attı. Gerçekten attı bu arada.
Jiwoon, Gaewul, Sarah, Jiwoo, Nnami.
Jiwoon ve köpekleri?
Her yerlerini kanları kaplamıştı. Uyanıktılar ve önümüzde diz çökerek benden özür diliyolardı.
Minho
Yeter! Meleğim, ne düşünüyorsun?Jisung
Onları görmeyi düşünmüyordum hyung...Minho
Rahatsız mı oldun? Hemen gönderebilirim. Eğer bir daha görüşmek istersen bu sefer kanları üstünde olmaz.Korkudan birazcık Lino hyungın arkasına saklanmış olabilirim. Biraz 👌
Jisung
Olur, şu an onları görmek istemiyorum.Minho
Götürün!Emri ile adamlar geldi ve onları kaldırdılar.
Minho
Yarın görüşmek ister misin aşkım?Jisung
Olur.Aşkım gibi şeyleri garip bir şekilde hiç de garipsemiyordum, garipsemediğim için garip buluyordum sadece.
Minho
Yarın üstlerinde kan olmasın ve düzgün konuşabilsinler. İstediğinizi yapabilirsiniz.Jiwoon
Hayır! Lütfen!Minho
Zaten fahişesiniz, bundan bir şey olmaz. Gidelim hayatım.Belimden tutup beni yönlendirmeye başladı. Arkamızdan Hyunjin hyung gelirken Lino hyung onu durdurdu eli ile.
Minho
Sen burda kalıyorsun. Birazdan geleceğim.Arkamı göremediğim için ne yaptığını anlamadım. Lino hyung yine beni yönlendirmeye başladı.
»»————————««
3. katta olan bir odaya getirdi beni. Toplam 8 kat vardı. Aynı zamanda asansör de vardı bu saray gibi olan evde.
Kapı kırmızı, yeşil ve mavi renklerinde boyanmış ve üstünde sticker gibi birsürü şey vardı.
İkimizi de içeri soktu. Toplam 2 dolap, 3 şifonyer vardı. Ayrıca çok naif, temiz ve ferah bir odaydı.
Minho
Sol kapıdan geçersen banyoya gidersin, sağ kapıdan geçersen yanıma gelmiş olursun meleğim. Bu dolapta etek ve crop gibi şeyler var. Bu dolapta ise günlük kıyafetler var. Eğer bol bir şey istersen bana söyle, hemen ayarlarım. Kkami ve Bbama da yanında kalır istersen.Lino hyung konuşurken ben etrafı inceliyordum. Yatak büyük ve düşmesi imkansız bir yataktı.
Kitaplıkta birsürü kitap vardı. Yatakta da birsürü peluş. Ayıcığım da oradaydı.
Minho
İstediğin bir şey varsa Nina'ya söyle. O senin hizmetçin.Jisung
Peki, teşekkür ederim Lino hyung.Minho
Sorun değil bir tanem. Ben aşağıdayım, bir şey olursa gelirsin yanıma. Birkaç dakika sonra seni kontrol edip odama giderim, olur mu?Jisung
Olur.Minho
İyi geceler, güzelliğim.Jisung
İyi geceler, Minie~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEDDY BEAR - Minsung (Daddyking)
FanficHER HAFTASONU YB GELİCEK Han Jisung, çocukluğunu yaşayamamış, ailesini tanıyamadan farklı bir aileye verilmiş, liseli bir gençti. Üvey ailesi ona okuluna yakın büyük bir ev almıştı, bibirlerini seviyolardı ama Han Jisung onlara ait hissetmiyordu. Ço...