12

233 29 83
                                    

Han Jisung's pov:

Lino hyung dediğime gülüp yanağımı öptü ve odadan çıktı. Üstümü çıkarıp pijama giymiştim.

Yatağa girip ayıcığıma sarılarak gözlerimi kapattım.

Lee Minho's pov:

Meleğimin yanağını öpüp odadan çıktım. Minie demesi çok tatlıydı. Yerim

Aşağı indim. Hyunjin, Yeji ile konuşuyordu.

Minho
Hyunjin.

Sesim ile ikisi de bana döndü.

Minho
Bang Serim, Bang Jaemin ve Bang Chan nerde kaldı?

Hyunjin
Salondalar. Seni bekliyolar.

Aldığı cevap ile salona gittim. Gittiğim gibi oturdukları yerden kalkıp selam vermişlerdi.

Ben de onlara selam verip tekli koltuğuma oturdum ve bacağımı dğer bacağımın üstüne attım.

El hareketlerim ile çalışanları salondan gönderdim.

Minho
Hoş geldiniz, Bay Bang, Bayan Bang ve Bang Chan.

Jaemin
Hoş bulduk. Bu 'önemli konuşma' ne ile alâkalı acaba Bay Lee?

Minho
Oğlunuz, Bang Jisung ile alâkalı.

Chan
Kardeşim mi? Onun ne suçu var?

Minho
Bir suçu yok. Zaten kötü bir şey yapsaydım şu an ona ayırdığım özel odada ayıcğına sarılmış şekilde uyuyor olmazdı.

Serim
O hâlde oğlumuzdan ne istiyorsunuz? O bizim için çok değerli!

Minho
Biliyorum, sizin için çok değerli. Ama benim için daha değerli Bayan Bang. Jisung'a kötü bir şey yapmayacağımdan emin olabilirsiniz.

Jaemin
Yani, sizinle kalacağını mı söylüyorsunuz Bay Lee?

Minho
Tam olarak onu söylüyorum Bay Bang. Hiçbir kısıtlamaya mâruz kalmayacak. İstediği gibi okulunu okicak, güvenliği sağlanıcak, sağlığı güvence altına alınıcak. İstediği gibi istediği kişilet ile görüşebilecek.

Serim
İstediğimiz gibi gelip bakabilecek miyiz?

Minho
Benim olan şey aynı zamanda Jisung'undur. Jisung'un olan şey ise sizi de ilgilendirir. Dilediğiniz gibi gelebilirsiniz.

Chan
Kardeşimi seviyorsun yani? Aşk olarak.

Minho
Tabii ki. 7 yıldır herhalde.

Chan
O hâlde aile üyemiz sayılırsın, değil mi? Eğer ciddi düşünüyorsan tabii.

Minho
Ciddi düşünüyorum tabii ki de. Eğer Jisung da isterse çocuk yapmayı bile düşünüyorum.

Serim
Oğlumun mpreg olduğunu nerden biliyorsun?

Minho
En az 7 yıldır ona aşığım Bayan Ban-

Serim
Anne diyebilirsin herhalde? Çocuk yapmayı bile düşünüyorsun. Oğlum sayılırsın.

Minho
Ah, bu kadar kolay kabul edileceğimi hiç düşünmemiştim. Her neyse. En az 7 yıldır ona aşığım anne, tabii ki de biliyorum.

Serim
O zaman bu harika. Sana güvenebileceğimi düşünüyorum. Su-ahn seni tanısa eminim çok severdi.

Jaemin
Ama Jiyoung'tan emin değiliz.

Babamın dediği şey ile hepimiz kıkırdadık.

Chan
O hâlde biz kalkalım. Ama bugün kardeşimi hiç görmedim, görebilir miyim?

Minho
Tabii. Göstereyim odasını.

İkimiz de ayağa kalktığımızda onu asansörün önüne götürdüm.

Asansöre bindik ve 3. kata çıktık. Bebeğimin odasının önüne gelip -uyuduğunu bile bile- kapıyı çaldım.

Sonra kapının önünden çekilerek Bang Chan'a yer açtım.

Aşağı inip Bayan Bang ve Bay Bang'ın yanına gittim.

Biraz daha konuştuktan sonra Chan da geldi ve gittiler.

Önce eşimi kontrol ettim. Sonra da odama gidip üstümü değiştirdim ve yattım.

TEDDY BEAR - Minsung (Daddyking) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin