Han Jisung's pov
Lino hyung ilk önce bana kahvaltı hazırlamış ardından da okula götürmüştü. Şimdi de sınavdan çıkmış okulun önünde duran ve arabasına yaslanan Lino hyung ile bakışıyordum.
Bugün LGS olmasına rağmen Jiwoon ve diğer köpekleri gelmemişti. Ne olduğunu bilmiyorum ama iyi bir şey olduğunu da düşünmüyorum.
Minho
Binsene arabaya güzelim.Sonunda konuştuğunda arabaya baktım. Tamamen siyah renkteydi ve dışarıdan arabanın için görünmüyordu.
Sonra tekrar Lino hyunga baktım. Sırtımda olan çanta ile yanına gittim. Yanına gittiğimde biraz eğilip elini saçlarıma daldırıp okşadı.
Sonra dik durup kapıyı benim için açıp bana yer verdi. Ben de arabaya bindim.
Lino hyung ben bindikten sonra kapıyı kapattı ve sürücü koltuğuna geçti. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.
Minho
İstersen uyu güzelim, gideceğimiz yer biraz uzak.Jisung
Nereye gidiyoruz ki?Minho
Süpriz meleğim.Jisung
Peki.Çantamı koltuğun arasına bırakıp uzandım ve gözümü kapattım. Güvendiğim kişiler çok olmazdı ve uzun sürerdi güvenmem ama Lino hyung bir istisnaydı.
»»————————««
Hafifçe dürtüler ile gözlerimi açtım. Üstünde Lino hyung görmeyi elbette planlamıyordum.
Minho
Günaydın meleğim. Kalk bakalım.Üstümden kalkınca ben de kalktım. Arabadan çıktığımda önümde saray gibi bir büyüklükte bir ve vardı.
Her yanı duvarlar ile kapatılmış, her yerde koruma, saldırma köpeği ve silahlı kötü insanlar vardı.
Çok gerici.
Lino hyung bir elini belime atıp yavaşça yürümem izi sağladı. Lino hyungı gören silahlı insanlar önümüzde eğilip büyük kapıyı açmışlardı.
Ortada diğerlerinden çok çok ama çok daha büyük bir bina vardı. Sağında bir solunda bir ev olmak üzere 2 ev vardı.
Havuz ve büyük bir bahçe vardı. hizmetçi olduğunu düiündüğüm kadınlar ve erkekler koşuştururken Lino hyungı görünce durup önünde eğilip koşmaya devam ediyolardı.
Saray gibi olan ortadaki binaya girdik.
Merdivenin orda beni durdurup kapıya bakıcak şekilde döndürdü.
Minho
Tommy, getirin.Jisung
Neyi getiricekler Lino hyung? Ayrıca burası neresi?Minho
Evimiz güzelim. Getiricekleri şey ise süpriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEDDY BEAR - Minsung (Daddyking)
FanfictionHER HAFTASONU YB GELİCEK Han Jisung, çocukluğunu yaşayamamış, ailesini tanıyamadan farklı bir aileye verilmiş, liseli bir gençti. Üvey ailesi ona okuluna yakın büyük bir ev almıştı, bibirlerini seviyolardı ama Han Jisung onlara ait hissetmiyordu. Ço...