4

320 35 10
                                    

Okul çıkışı

Han Jisung:

Okuldan çıkıp arabaya bindim. Jack yine bana selam verdiğinde cevapsız bırakmadım.

Aramızda öyle yakınlık yoktu. Sadece selam-selam vardı o kadar.

Jack arabayı sürmeye başladığında yine kafamı cama çevirdim. Radyodan da şarkı çalıyordu.

Şarkı dinlemeyi çok severim. Stresimi azaltıyor.

Evim ve okulum çok yakın değildi o yüzden yolculuk uzun sürebiliyordu.

Telefonumu alıp açtım. Direkt abimi aramıştım.

"Alo, Sung?"

"Merhaba hyung."

"Merhaba Sung. Okulun nasıl geçti?"

"Güzeldi. Senin şarkın noldu?"

"Bitti. Az önce ünlü idol Yeowol'a verdim."

"Çok sevindim hyung. Bbama nasıl?"

"Çok iyi. Berry ile oyun oynuyolar şimdi."

"Bir ara gelirim yanınıza. Ama ders çalışmalıyım bu gün, üzgünüm hyung."

"Sorun değil Sung. Sınav senen geçsin telafi ederiz."

"Olur! Çok güzel olur hyung. O zaman ben kapatayım, senin de işlerin vardır zaten. Biraz ders çalışmalıyım."

"O biraz ne kadar biraz?"

"Çok biraz."

Abim bana kıkırdayıp iyi dersler dedi. Vedalaşup telefonu kapattım ve cebime koydum.

Ayıcığı kimseye göstermeden çantama iyiki koymuşum.

Yoksa Jiwoon onu çalabilirdi.

Jack
Geldik Jisung Bey.

Jisung
Tekrardan teşekkür ederim Jack.

Jack
Önemli değil Jisung Bey, görevim bu.

Gülümseyip arabadan çıktım.

Anahtarımı çıkartıp elimde tuttum. Kapının önüne gelince kilidi açmak için anahtarı deliğe soktum.

O sırada yerde bir zarf gördüm. Artık ne şaşırıyodum ne de korkuyodum.

Alışmıştım.

Her ne kadar çocuk gibi olsam da alışamicağım şey yoktu. Ama bu aralar keyfim hiç yerinde değildi.

Jiwoon'un dedikleri beni korkutuyodu.

Zarfı elime alıp eve girdim ve kapıyı ardımdan kapattım.

Çalışanlar evimi düzenlemişlerdi.

Salona geçip çantamı koydum. Zarfı da masaya koyduktan sonra kitaplığa gidip yeni aldığım test kitaplarını çıkarttım.

Bu aralar çok fazla test çözüyordum. Aynı zamanda konu tekrarı yaparak defter de bitiriyordum.

Bu hafta toplam olarak 8 test kitabı, 10 defter bitirmiştim.

Test kitapları ve birkaç defter ile salona geri döndüm.

İlk önce notu okicaktım.

Zarfı açıp notu çıkarttım ve okumaya başladım.

"Neden bu günlerde çocuksu

davranışlarını sergilemiyosun Sungie? Birisi bir şey mi dedi? Moralin mi bozuk? Ne oldu? Bu gün okula giderken de keyifli değildin. Hatta köpeğin kendinden çok sevdiğin köpeğini abine bakması için verdin. Ne oldu benim çocuksu davranan şirin bebeğime? Ne oldu benim her okul günü heycanla gidip gelen bebeğime? Ne oldu her gün Bbama ile vakit geçiren bebeğime? Ne oldu da her gün kafanı kaldırmadan ders çalışıyorsun? Eskiden biraz çalışıp vaktini ailen ve Bbama ile geçirirdin. Ne oldu minik meleğim? Sorun ne? Hiçbir zaman cevap vermesen de bu sefer senden cevap istiyorum. Bir kağıda olan biteni yazıp zarfa koy ve kapının önüne koy Sungie. Birde ayıcığı çantanın içine koyma, elinde taşımalısın. Kimse onu senden alamaz, merak etme.

~Koruyucun"

Bu sefer notta yazdığı gibi yapmaya karar verdim. Birilerine anlatmam gerekiyordu bunları.

Ama ona güvenebilir miydim?

Kaç yıl oldu bilmiyorum ama her zaman bana yardım ettiğini hissediyorum.

Yazmaktan bir zarar gelmez bence.

Defteri açıp kalemlikten bir tane kalem, bir tane silgi aldım.

"Büyük bir sorun değil. Sadece ders

çalışmalıyım, sınav senem ve hukuk kazanmak istiyorum. Yani sorun var ama büyük değil. Birde artık genç oldum, çocuksu davranışlarım artık sıktı. Herkesi sıktı. Artık olgun davranmam gerektiğini düşünüyorum. Bu kadar, bir sorun yok... Ne demeliyim? Hyung mı demeliyim?

~Han (Bang) Jisung

Başka bir kağıttan zarf yapıp notu katladım ve içine koydum.

Ayağa kalkıp duş kapıyı açtım ve zarfı yere koydum. Aynı yazan kişinin istediği gibi.

Sonra geri içeri girip ders çalışmaya başladım.

TEDDY BEAR - Minsung (Daddyking) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin