SELAMMMM YENİ KİTABIMA HOŞGELDİNİZ🎉
BU GÖRDÜĞÜNÜZ İLK YAPTIĞIM KAPAKTI İÇİNE SİNMEDİ DEĞİŞTİRDİM BENDE 🌸
EĞER İLK DEFA DENK GELİYORSAN HESABIM BAKMANI ÖNERİYORUM😇
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.🌟
NORMALDE YİNE AYNI ADLARI KULLANACAKTIM DEDİM BU SEFER ADLARIN BAŞ HARFLERİNİ KULLANARK YAPTIM VEYA KOMPLE DEĞİŞTİRDİM KAFANIZI ÇORBA ETMEYEYİM BEN👀
YAZIM YANLIŞLARI, MANTIK HATALARI OLABİLİR.İYİ OKUMALAR 🍂
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
'MELİSA ARŞ'
Selam ben Melisa,Melisa Arş Lise son sınıf öğrencisiyim ve bu benim son söylediklerim şuan enkazın altındayım ve en yakın arkadaşlarım bile benimle aynı çatı altında.Allahım ölmeden önce son bir şey istiyorum arkadaşlarımla tekrar hayata tutunmak istiyorum.Benim tekrar ailem olun çocuklar...
'EFTELYA ANI'
Ben Eftelya şuan okulumuzun enkazı altında kaldım.Dayanacak tek bir gücüm kalmadı arkadaşlarım da benimle beraber bu enkazın altında.Allah'ım senden son bir şey istiyorum.Kardeşlerimle tekrar yaşamak istiyorum...
-İZEM İNAN-
Ben İzem bu lanet yerde daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum.Son bir isteğim var.Kardeşlerimle beraber olup Dünya'nın içinden geçmek.
•MERT DEMİR•
Bugünde ölüyoruz Daha diğerlerine ulaşamadım bile yaşayın lan!Birbirimiz için yaşayın...
~MUSTAFA AY~
Eğer olurda yaşamaya devam edersek yolunuz açık olsun beraber olalım yeter...
°SİNAN SERT°
Kardeşlerim eğer hala nefes alıyorsanız benim içinde yaşayın...
*BORA AKSU'
Bu hayatta yaşamayı bile beceremedik çocuklar gerisi sizde...
&ERİS EZER&
Gözyaşlarım kurumuştu ilk defa bu kadar korktuğumu hissettim Melisa,Eftelya,İzem,Mert,Mustafa,Sinan, Bora benim ailem oldunuz umarım diğer hayatta da beraber oluruz...
(Bunlar ekibin son sözleri yazarken bir tık üzüldüm)
(BU ARADA NORMAL ESKİ HAYATLARI ANİME TARZINDA OLDUKLARI İÇİN NORMAL İNSANA DÖNECEKLER YANİ BU ŞEKİLDE GELİŞECEK,BU ARADA HANİ YENİ HALLERİ VE SOYADLARI DEĞİŞECEKLERİ İÇİN UFAK BİR TİYO OLSUN.BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE YENİ HAYATLARIYLA BAŞLİCAKLAR)
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Hayatta...
ChickLitOkullarının başına yıkılması ile kendileri bambaşka yerlerde bulan bir grup gencin hikayesi... !Kesinlikle Hayal ürünüdür! •Lady_Midnight•