SELAM YENİ BÖLÜM GELDİ 🎉 📲
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🌟
BU ARADA BEN YAŞLARI SALLAMAYA BAŞLADIM O YÜZDEN ÇOK TAKMAYIN 😇
YAZIM YANLIŞLARI MANTIK HAYALARI OLABİLİR,İYİ OKUMALAR ☄️🍂
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
İzem:Mustafa ve Sinan salak bir şey istemiştir herhalde.
Eftelya:Yine de ümidimizi kesmeyin ee okula falan gidiyoruz dimi?
Eris:Evet evet Yarın okula gidicez bugün 1 Haftalık tatilin son günüymüş mutfakda takvim var öyle yazıyor.
Ben:Yine de çok garip değil mi?Benim önceki hayatımda da anne ve babam boşanmıştı.
İzem: Benimkiler de.
Eftelya:Harbi benim ailemde.
Eris:Benimkiler küçük yaşta vefat etmişler.
Ben:Fotoğraflar ve kimden ve neye göre gelen paralar bu işte bir gariplik var ne olursa olsun o parayı harcamaya çalışalım.
İzem:Burda part time bir işe görebiliriz.
Eftelya:Siz Eris ile giremezsiniz yaş tutmuyor.
Eris:Hemen bir yere gitmeye gerek yok daha yeni faturaları falan ödemiş üstüne alışverişe falan gitmişsin.Yani hemen gerek olcağını sanmam sabah bile doğru düzgün kahvaltı yapmayan insanlarız biz.
İzem:Eris haklı hem şu dua işi biraz makara geldi.Bir dua ettik ama bir daha yaşıyoruz değildir.
Eftelya:Harbi nerde bu kabir hayatı?
Ben: Yarın okula gidip sınıfları talan edicez belki diğerlerinden bir ipucu buluruz.
Eris:Umarım iyidirler.
&MUSYAFA AY&
Mustafa(Ben):Hadi ama Sinan diğerlerine ulaşmamız lazım.Kardeş olma ihtimalimiz var mı!?
Sinan:Sen salakmısın!Aynaya baktın mı tipine baksana!
İyi de aynada ki ben ben değilim yani bu ben olmama vücut nakli diye bir şey yok bildiğime göre.
Mustafa(ben):Bu işte bir halt var Sinan şakayı bir köşeye bırakalım Balkona varana kadar her yeri aramaya başlayalım ne bilgi çıkarsa.
Sinan:Olur hızlı olalım saat geç oluyor.
Hızlıca ayrıldık ben mutfağı aramaya başladım buzdolabında ilaçlara varana kadar her şey vardı dolapları karıştırmaya devam ediyordum.Tencereler,Tavalar burda hiç bir şey yok Halı'nın altına eğilip baktım tabloların arkasını hızla kontrol ettim bir şey yoktu hızlıca uyandığım odaya doğru yürüdüm.Çekmeceleri calışma masasını yatağın altına baktığımda mavi bir klasör(dosya) çıktı ben Sinan'ı çağırırken oda bağırarak yanıma gelmişti.
Sinan:Abi bak ne buldum!
Ben:Öne fotoğrafta biz varız.
Sinan:Görünüşe Göre ******* Lisesinde son sınıf öğrencisiyiz.Sınıfımız 12/B burda bizim kızlar veya diğerleri yok.
Ben:Sen harbi malsın Sinan!Biz bu tip ve imajda isek onlarında dış görünüşü vs. Degişmiştir.Kimseye çaktırmadan okulu aramalıyız.Bende Mavi bir klasör buldun hadi bakalım.
Klasörü oturup incelemeye başladık...
(!UFAK BİR HATIRLATMA ARASI MERT VE BORAYI SORARSANIZ ONLAR TEK BAŞLARINA ÇÖZMEYE ÇALIŞACAKLAR KARDEŞ DEĞİLLER!)
~MELİSA ARŞ'DAN DEVAM~
İzem:Ya ikişerli yatalım bari.
Eris:Ben korkarım zaten.
Eftelya:Ben İzemle yatıcam.
Eris:Bende Melisayla.
İzem:Kormasan şaşarım zaten Eris.
Eris:Kes abla müsveddesi.
İzem:Nerde terlik yokkk.
Eris:Ağlaa.
Ben:İzem ve Eftelya hadi yataklarınıza Eris benim olan odaya gidelim.
Eris:Olur.
Erisle beraber 'benim olan' odaya geldik.Eis yatağa girdiğinde ben bağdaş kurdum ve önümdeki kağıtlara bakmaya devam ediyordum.
Eris:Melisa uyumam gerek.
'Biliyorum ama diğerleri ya bizden daha kötü bir durumdaysa-' sözümü kesen Eris ile tekrar ona döndüm.
Eris:Bende onlar için üzülüyorum ilk defa ayrı kaldık biliyormusun.Biz kimsesizler dik.Birbirimizi bulduğumuzda bir aile olduk ve inanıyorum onları bulucaz.
Ben:Eris sakın ağlama yoksa bende ağlarım.
Eris:Tamam denerim.
Deyip burnunu çekmesi beni güldürmüştü.Dosyayı tam çalışma masasına koyayım derken Yere düşürdüm oflarken kaldırdığımda Kocaman iki tane fotoğraf çıktı.
Ben:Eris bir şey çıktı burda.
Hızla yataktantan fırlayıp gelen Eris ile çalışma masasının ışığını açtım.Fotoğrafta ben Ve Eftelya yan yana çekilmiştik.İlk sırada İzem ve onun bir arka çaprazında Eris vardı.Yanda sınıf olarak 12/A yazıyordu.
Eris:Biz bu haldeysek diğerlerininde dış görünüşü değişmiştir.
Ben:Hayli hayli.
Arkadaki daha büyük olan fotoğraf'ın kenarda 'TOPLU' yazısı ile gözlerimi gezdirmeye başladım.Hmm eşit ağırlık öğrencileri toplanmış.Hoclaar en önde büyük bir ihtimal en önde olanda müdür olmalı.
Eris:İşte yarın fotoğrafı okula götürürüz tanıdıkça fotoğrafın üstlerine adlarını yazarız sonra öyle çıkar zaten.
Ben:İyide okulda Allah bilir Kaç tane Mustafa vardır.Mert vardır sadece bizimkiler değildir.Birazda dış görünüşe bakarız.
Eris:Haklısın bu arada şurda asılı olanlar bizim formalarımızmış.
Ben: Fotoğraftan belli oluyor ne!Ben mini etek giyiyormuşum.Eftwlyada Hatta İzem bile!
Eris gülerken ben bir fotoğrafa bir formaya bakıyordum.Benim Okan çantanın yanına gittim ve en ön gözüne fotoğrafları koydum yarın Eftelya ve İzem'e de çıkmadan bahsederiz.
Eris:İyi geceler Melisa.
'Sana da kardeşim' arkamı döndüğümde biraz olsun umudum artmıştı.İlk olarak birlik olmalıyız...
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
BÖLÜM BİTTİ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 🌬️
-Lady_Midnight-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Hayatta...
Literatura FemininaOkullarının başına yıkılması ile kendileri bambaşka yerlerde bulan bir grup gencin hikayesi... !Kesinlikle Hayal ürünüdür! •Lady_Midnight•