Bölüm 6

25 11 8
                                    

SELAM UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMIYORDUM📲

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🌟

UZUN BİR BÖLÜM OLDU 👀

YAKINDA İNSTA BÖLÜMÜ GELİR BELKİ☄️

SINAV HAFTASI OLUNCA SÖMÜRÜYORLAR İNSANI YA NEYSE.🌸

UZUN BİR SÜRE BÖLÜM ATMİCAM HABERİNİZ OLSUN.DAHA DOĞRUSU ATABİLECEKMİYİM BİLMİYORUM?

BU ARADA YADA SÖYLEMİCEM SPOİLER OLUR MU Kİ NEYSE SÖYLEMİYİM SİZ OKUYUN😵

YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR İYİ OKUMALAR DİLERİM HERKESE 🍂☄️

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Gelen mesajdan sonra hepimiz birbirimize bakakaldık.

Bora:Hemen çıkalım bu okuldan.

Hızlıca eşyalarımızı alıp çıktık ve etrafımızda kimse olup olmadığını kolaçan ediyorduk.

Eria:Ya ölürsek!

Sinan:Ağzını hayrı aç gerizekalı!

Eftelya:Bu sefer ölmek yok ahmaklar bunu o güzel kafanıza sokun.

İzem:Eftelya haklı bizim eve gidelim ve orda konuşmaya başlayayım.

Ev yakın olduğu için hızlı adımlar ile eve giriş yaptık.Salona dağıldığımızda herkes buldukları belge faturalar ne varsa sehpaya yığdı bir de telefonlara gelen mesajlara.Mert biraz yürek yiyip hepimizin telefonundan o numaraları aradı ancak.Hatların kapatıldığını öğrendik.Oturup plan yapmaya başladık...

Ben:Müdürde gariplikler seziyorum.

Bora:Melisa haklı bana da hiç düzgün biri gelmedi.

Mert:Beni görmezden geldi.

İzem:Beraber olmamızı istemiyor.

Sinan:Ahhh kafayı yicem.

Eftelya:Sahi neler oluyor bu lanet yerde eski hayatıma geri dönmek istiyorum.

Eris:Ağlayabilirmiyim?

Mustafa:Sakın Eris!Yarın okula gidiyoruz.

Sinan:Mal yatın Cumartesi ya okul kapalı.

Bora:Bence Asıl Mal sensin Sinan.

Mert:Mustafa'nın demek istediğini anladım.Yarın gidip okulu aricaz anlaştık.İlla ki bir ipucu bulucaz okul saatlerinde mesaj geldiyse okuldan birinin işi olmalı.

İzem:Bakın bu olaylar üst üste geliyor hem biraz tadını mı çıkarsak?

Ben:Nasıl yani?

Eftelya:Bunun canı sıkılmış bunu demek istiyor.

Ben:İyi de İzem gerçek hayatta da bizle dışarı çıkmak istemiyor.

Sinan:O zaman mangal yakalım ne dersiniz?

Eris:Nasıl yani?

Mustafa:Eğlenelim diyoruz yarın öğlene doğru gideriz falan fistan hadi gidelim.Markete gittik bir şeyler aldık,sonra parka geldik mangal yaptık.Aksam saatleri olduğu için kimsenin olmamasını normal olarak düşündük.Mustafa ve Eftelya birbirlerini kovalıyorlardı.Bora ve Eris bizim biraz ötemizde frizbi oynuyorlardı (umarım doğru yazmışımdır).Sinan ve İzem de çekirdek ve kola almaya gittiler.Şuan Mert ile öylesine konuşuyorduk.

Mert:Yapmak istediğin bir şey varsa söyle benim için burda oturma.

Ben:Onları izlemek daha eğlenceli.

Başka Bir Hayatta...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin