YENİ BÖLÜM GELDİ 🎉📲
VOTE VE YORUM ATARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM 😇
HANİ SÜREKLİ DİYALOG DA OLURMU DEMEYİN BENİM ÖNCEKİ KİTAPLARIMI OKUYANLAR BİLİR ZATEN ;)
NEYSE YAZIM YANLIŞLARI, MANTIK HATALARI OLABİLİR.İYİ OKUMALAR ☄️🍂
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
'Abla,Abla Uyan!'Gelen sesler ile ağrıyan başımı ovalayıp olduğum yerde dikeldim ne oldu bana en son?Gözlerimi açtığımda önümde duran çocuğun kim olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Eris:Zeynep bak yaşıyoruz!
'Eris senmisin oğlum!?' soruma kafa sallayan Erisi kollarıma sardım.Peki ya diğerleri?
Ben:Eris diğerleri nerde?
Eris:Bak ben bilmiyorum nasıl tekrar yaşadığımıda ben ölmeden önce kardeşin olmaya dilemiştim.Sizinle olmayı Ve dualarım kabul oldu sanırım.
Ben:İyi de bende beraber olmamazı dilemiştim.
Eris:Bak sanırım En büyüğümüz sensin evdeki belgeleri karıştırdım.Anne ve babamız boşanmışlar ve sende hepimize bakmak istemissin gibi bir şey her ay üstüne yüklü miktarda para yatıyor.
Ben:Bir dakika ne!Birde hepimize derken?
Eria:Tek kardeş değiliz anlaşılan.Bir dakika kapı çaldı sanki
Ben:Eris ben evin salonunun nerde olduğunu bile bilmiyorum.
Eris:Ben biliyorum hadi gidelim.Ha bu arada Ablamsın şimdi yabancı biri falan gelir.
Erisi takip ettim ısrarlar çalan kapıyı Eris açacaktı ki kapı kendi kendine açılması ile Erisi arkama aldım.İyi de bu iki kız kim?
???:Pardon biz yanlış kapıya geldik galiba
???:Anahtar ve bize bu evi gösteriyordu ama?
Ben:Adlarınız nedir kızlar?
Kızların ikiside kağıda bakıp bize döndüler.Eris de o arada bir elini koluma koymuştu.
Kızlardan birinin Eftelya diğerinin adının İzem olması dikkatimi çekmişti.Eris hızlıca kolumu çekmeye başladı.
Ben:Kızlar soyadınız Arş'mı?
Eftelya:Evet de siz nerden biliyorsunuz?
Eris:Ablalarım geldi şükürler olsun.
İzem'e ve Eftelya'ya sarılıp ağlayan Eris ile bende gülümsüyorum.
Ben:Evinize hoş geldiniz Ben Melisa Arş ablanızım.
İzem:Melisa gerçekten senmisin!?A-ama nasıl?
Ben:İçeri geçin de anlatalım.
Eris peçete almaya gittiğinde bende oturduğumuz yerin salon olduğunu anladım.
İzem:Ciddi ciddi Sen Melisamısın?
Ben:Verem edecek beni burda ya!
Eftelya:Hayır gerçekten Melisa!
İzem: Haklısın bunu Melisadan başka kim diyebilir ki!?
Gelip bana sarıldıklarında içim biraz olsun rahatladı.Eris de geri geldiğinde elinde kağıtlar vardı.Hızlıca yanımıza oturup hemen önümüzdeki yer sehbasının üzerine koydu elindekileri ve bize döndü.
Eris:Öncelikle sevgili ablalarım.
İzem:Ablalarım derken?
Ben:Biz kardeşiz yani önceki hayatımızda arkadaştık ama.
Eftelya:Biz simdi sıfırdan doğmuş gibimiyiz yani?
Eris:Onun gibi bir şey ben ölmeden önce sizin kardeşiniz olmayı ve tekrar yaşamayı diledim.
Ben:Bende kardeşlerimle beraber olmak istiyorum falan demiştim sanırım.
Eftelya:Bende öyle şeyler dedim sanki.
İzem:Bende ee sonra.
Eria: Şimdi burdakine göre biz dört kardeşiz başka kardeşimiz ablamız veya abimiz yok.En büyüklerimiz Melisa Annemizle babamız boşanmışlar ve Melisa da burda yazan ifadeye göre onlara ben bakmak istiyorum vs. Şeyler söylemiş ifadesinde.Bunun üzerine her ay iki tarafta da yüklü miktarda para geliyor ve bu şekilde geçmimizi sağlıyormuşuz yanlış değilse yaklasık 2-3 ay önce başlamış yani o sıralar boşanmışlar.İşin garip tarafı Annemiz ve babamız'ın veya bizim fotoğraflarımız yok yani belki vardır ama görünürde yüzeysel olarak yok.
Ben:Çok mu uyudum ben yoksa sen deha mısın!?
İzem:Bir işe yaradı ee sonra?
Eris:Ne sonrası kardeşiz diyorum iyi de banka hesabı falan olmalı o zaman telefon falan var mı?
Eftelya:Efe dur peki ya diğerleri?
Ben:Biz bunları dilediysek onlar ne dilediler!
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
BÖLÜM BU KADARDI BİR DAHA Kİ BÖLÜM DE GÖRÜŞMEK ÜZERE 🌬️
-Lady_Midnight-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Hayatta...
ChickLitOkullarının başına yıkılması ile kendileri bambaşka yerlerde bulan bir grup gencin hikayesi... !Kesinlikle Hayal ürünüdür! •Lady_Midnight•