Helloooğğğğ umarım ikinci bölümü beğenmişsinizdir ve üçüncü bölümle karşınızdayım umarım severek ve beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur bol bol satır arası yorum yapmayı ve yıldız bırakmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum ve iyiki varsınız❤️❤️❤️🥰🥰🥰🤗🤗🤗
Bu bölümden sonra oy ve yorum sınırı koyucam ve sınır dolmadan bölüm gelmez.
Tiktok o_biryazar hesabımı takip etmeyi unutmayın.
Instagram o_biryazar63 hesabını takip etmeyi unutmayın.
Keyifli Okumalar Dilerim Canlarım 💚❤️💛
(Havin'den devam)
Konağın kapısı açıldığında babam onlar gelmişti,önce annem ayağa babamın yanına gitti bende ayağa kalkıp,karşısında bekledim. Annem ağlayarak babamın kolundan tutmuş ve kararın ne olduğunu soruyordu bende babamın gözlerinin içine bakıp karar berdel değil demesini bekliyordum fakat tam tersi olmuştu.
"Baver ağa:Ben karar verdim Havin Berdel olucak,Karar berdel'dir." Demişti
O anda başımdan kaynar sular döküldüğünü hesttim ve duyduğum kelimelerle dona kalmıştım gözyaşlarım bir bir akarken annem konuşmaya başladı.
"Bejna hanım:Ne dersen sen ağam başka yol yokmudur?"
"Baver ağa:Ben diyeceğimi dedim Berdel olucak!!"
"Bejna hanım:Olmaz ağam benim Havinim daha küçüktür."
"Baver ağa:Olacak dediysem olacak benim oğlum ölmeyecek!!"
Babam ne demişti benim oğlum ölmeyecek. Peki ben ne olacaktım? ben onun öz evladı değilmiydim? babam kendi elleriyle beni bir ateşe atmıştı sessiz kalmıcaktım benim hayallerim vardı öylece durmayı bırakıp konuştum.
"Havin:Ben istemiyorum baba abimin hatası yüzünden neden ben."
"Baver ağa: Sana sormadım Havin Berdel olacak dediysem Berdel olacak!! abine bir şey olursa Ben kendi ellerimle seni öldürürüm!"
"Havin: Hayır baba kabul etmiyorum. Abimin hatası yüzünden neden ben? Ölürüm'de evlenmem ne o aileye gelin nede o ağaya gelin olurum,canımı alsanda berdeli kabul etmiyorum!!"
O an babamın damarına basmışım gibi yüzümde babamın ellini hissettim bana tokat atmıştı atığı tokatla yere düşmüştüm ayağa,kalktığımda bir tane daha tokat atmıştı yine yere düşmüştüm,ağlamam hıçkırıklara dönüşmüştü. Babamın ayaklarından tutum ve bu sefer yalvardım.
"Havin:Lütfen baba beni o zalim acımasız ağayla evlendirme bende senin evladın değil miyim? Beni hiçmi sevmedin baba? bende senin öz evladın değilmiyim? hem benim hayallerim var ben küçükken bana hep küçüğüm demezmiydin hep öyle seslenirdin ne olduda değişti baba lütfen cevap ver lütfen."
Babam aşağı eğilerek saçımdan tuttu ve konuştu. "Baver ağa:Sen benim sözümü söyledim. Sözümü dinlemeyip bir şey yaparsan abine bir şey olursa kimseye kalmaz ben kendi ellerimle seni öldürürüm anladınmı!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL(ZORAKİ AŞK+18)
ChickLitBu Topraklarda Bütün Kızların Kaderi Aynıydı Kimse Kimse Kaçamazdı (Havin'de Kaderi Aynı Olacaktı Kaderinden Kaçamıcaktı). Onların acı dolu aşk hikayesine şahitlik etmeye hazırmısınız. Aram Sevdasına Kavuşmak İçin Kardeşini Hiç Düşünmeden Sevdiği Kı...