2.Bölüm

3.5K 193 109
                                    

Arkadaşlar ikinci bölümle karşınızdayım umarım beğenerek ve severek okuyacağınız bir bölüm olur bol bol satır arası yorum yapmayı ve yıldız bırakmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum iyiki varsınız canlarımmm ❤️ ❤️❤️🥰🥰🥰🤗🤗🤗

Sizden ricam hayalet okuyucu olmak yerine oy verip yorum yaparak fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim.

Şurdan 👉🏻 fatmaakkartal19  hesabımızı takip ederek ailemizi büyütebilirsiniz.

Tiktok o_biryazar hesabımı takip etmeyi unutmayın.

Instagram o_biryazar63 hesabını takip etmeyi unutmayın.

Keyifli Okumalar Dilerim Canlarım💚❤️💛
(Arat'dan Devam)

Arama yumruğumu atıktan sonra biraz daha dövdüm,adamlara bunların ikisini ayrı odalara kilitlemesini sonra icabına bakıcağımı söyledim,ikisini kaldırıp götürdüler Adar'bana bakıp konuştu.

"Adar:Arat buraya gelirken Ciwan amca ne dedi?"

"Arat:Ben karar verilmiştir dedim ama öyle olmaz oğul ağalar karar versin dedi, bende tamam bav dedim,burdaki ağalar toplanıp toplantı yapılacak onlar ne karar verirse o olucak."

"Adar:ee ağalar ne zaman toplanıcak?.

"Arat:toplanıcağı zaman haber vericem dedi bende ondan haber bekliyorum?

"Arat:Adar beni biraz rahat bırak gidip dinlenicem."

"Adar:tamam sen git dinlen bende gidip biraz dinlenim sonra tekrar onların ikisine bakarım."

Adar'la konuştuktan sonra odama çıktım odaya girdim buralarda hava sıcak olduğu için üstümü çıkartıp yatağa uzandım ve gözlerimi kapatıp,kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Gözlerimi açtığımda,saate bakmak için telefonu elime alıp saate baktım saat 14:00 tam iki olmuştu hava sıcak olduğu terlemiştim duş almak için yataktan kalktım ve banyoya gittim suyu açıp kendimi soğuk suyun altına bıraktım duş aldıktan sonra dolaptan saç kurutma makinasını çıkartıp prize taktım,saçımı kuruladım saçımı kuruladıktan sonra,giyinme odasına gittim dolabın kapısını açıp içinden gri takım elbisemi çıkardım ve giyinmeye başladım.

Giyindikten sonra saatimi takıp telefonumuda alıp odadan çıktım ve Adar'ın kaldığı odaya gittim,kapıyı çaldım gel diyince kapıyı açıp odaya girdim odaya girince oda hala yatıyordu ve onun yanına giderek onu dürtükleyip konuştum.

"Arat:kalk lan kalk birde ben onlara bakarım diyordun gelmiş burada hala uyuyorsun".

"Adar:oğlum bir yürü git başımdan zaten uykusuzluktan başım ağrıyor bide sen gelmiş başımda bağırıyorsun benim mi kardeşim senin mi beli değil git kendin bak."

"Arat:o zaman niye diyorsun ben bakarım bide niye uykusuzsun ben onu anlamadım?"

"Adar:sabaha kadar o iki gerizekalıyı aradığımız için olmasın kardeşim."

"Arat:Tamam anladım kalk duş mu alırsın ilaç mı içersin ne yaparsan yap ben babamı arıyorum."

Babam aranıyor...

Bir kaç çaldırmadan sonra babam telefonu açtı ve konuştuk.

(Arat ve babasının konuşması)

BERDEL(ZORAKİ AŞK+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin