5. Bölüm

200 26 6
                                    

''Ruhumu özgür kıl, bedenimi al...'' Tüm hayatım boyunca istediğim belkide tek istekti bu. Kim bilebilirdi ki merakıma yenik düşüp gittiğim gezegende bir insana bağlanacağımı. Onun  için kadere bile karşı çıkacağımı kim bilebilirdi ki ? Ben bile tahmin edemezdim. 2 sene öncesine kadar tek hedefim vardı o da Lina Tanrı konumuna ulaşınca onun yerine geçmekti. Bu koca eşsiz gezegene hükmedecektim, ölümsüzlüğü bahşedebilen kişi olacaktım. Şimdi ise tüm hayatımdan vazgeçmek azımdan çıkacak iki kelimeye bakıyordu ''kabul ediyorum'' ya da ''kabul etmiyorum''

***Flashback (geriye dönüş)

''Yunan tanrıları insanları dört kol, dört bacak ve iki yüzlü olan bir kafa ile yaratmıştır. Güçlerinden korkan Zeus ise onları ikiye ayırır ve hayatları boyunca diğer yarılarını aramaya mahkum eder. Sen insan ırkından üstün bir varlıksın Alanis görünüşün insan gibi olsa da onlardan farklılıkların var. Sen bir insanla bir araya gelirsen durdurulamaz olursun, buradaki ırkların ve diğer türlerin iyliği için buna izin veremem....                                                                                                                                                                   Senelerdir ikinci bir varis gelmedi mührüm bir tek sende var, ben asıl konumuma ulaştığımda yerime kim geçecek. Basit bir takıntıyı bu günlere kadar, bu halde getirdiğine inanamıyorum! O çocuk için buradan vazgeçmeye nasıl cürret edersin.  Oysa ki senden çok umutluydum Alanis...''

Lina ilk defa birisine bu denli uzun bir açıklama yapmıştı, ve o kişi bendim şokla gözlerim açılırken hafifçe dudaklarımı yaladım ve konuşmaya başladım.                                                                                                   '' Bana vadedilen hiç bir şey umrum da değil, onsuz nefes bile alamazken burada olamam başlı başına yanlış. İki senedir senden tek istediğim ruhumu özgür kılman, bedenim burada kalsın ona yeni bir ruh yaratıp yerime geçirmek çok zor olmasa gerek. Hele de bir tanrı vekiline göre, öyle değil mi Lina?''

''Hala anlayamadın mı ? Bunca zaman neden gitmene izin vermediğimi sen gidersen mühürün de seninle birlikte gidecek, mühürün sadece kalbine bağlı.  Her zerresinde siyah kuğunun eşsiz gücü saklı. Onu keşfetmekte senin elinde. Senden tek bir isteğim var Alanis şimdi git ve uzun uzun düşün neleri gözden çıkardığına iyice bak, eğer kararın değişmezse işte o zaman seni burada kalmaya zorlamayacağım. Ancak her şeyini gözden çıkarmaya hazır olmalısın Alanis, her şeyin bir karşılığı vardır öyle değil mi?



''Biliyorum uzun süredir yazmıyorum üzgünüm. Artık bölümler en geç bir hafta içerisinde yüklenecek, ama bu birazda size bağlı okuduğunuzu belli ederseniz sevinirim. İyi okumalar.''


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah KuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin