Uzayda keşfedilmemiş milyarlarca yer vardır, binlerce gezegen ve milyonlarca canlı. Dünyada yaşayanlar ise bu gezegenlerden sadece 8 tanesini keşfedebilmişlerdir. Benim yaşadığım gezegen ise onların keşfedemedikleri, keşfedemeyecekleri tek yer Meriz...
Meriz gezegeninin olağan üstü bir çekimi vardır, insanlarımızın diğerlerinden hiç bir farkları yoktur. Ancak onlardan bizi ayıran bir özellik vardır, o da doğa üstü güçlerimiz.
Ben Alanis soy adım yok çünkü gezegenimizde her isimden sadece bir tane olmak zorunda. Annem ya da babam yok. Dünyada yaşayanlar gibi bir kadının rahiminde oluşup, doğmuyoruz. Aslında bakarsanız yaşama başlama hikayemiz çok farklı...
Dünyada yılda bir kez, sadece 9 kasım günü Meriz gezegeninin simgesini taşıyan dilek balonları dünyanın dört bir yanında dağıtılır. Bu dilek balonlarını aynı gün içerisinde uçuran herkesin dileklerini gerçekleştiririz. Her gerçekleştirdiğimiz dilek ise bizim nüfusumuzu arttırır.
''Alanis'' gelen sesle elimdeki tarağı aynanın önüne bırakıp, uzun sarı saçlarımı yavaşca arkaya doğru attım ve Eva'nın konuşmasını bekledim.
''Biliyorsun ki bugün 9 kasım, seninde kader kitabının olduğu böüme gelip sana ayrılan dilek balonunu alman gerek. Unutma ne kadar dilek gerçekleştirirsen o kadar yeni kişi aramıza katılır.''
Eva odadan çıktıktan sonra, yavşca oturduğum yerden kalkıp kader kitabının olduğu bölüme gittim. Elimi dikkatle kitabın üzerine koyup bana ayrılan dilek balonunun gelmesini beklemeye başladım. Dilek balonunu aldıktan sonra tekrar odama dönüp kendimi koltuğun üzerine atıverdim. Şimdi geldi sıra dilek balonuna, elimi yavaşca şıklattım ve dilek balonunun içerisinden 2 tane kağıt çıktı. Kağıtlardan birini alıp okumaya başladım. ''Bileğimdeki dövmenin sırrını çözmeyi isterdim.'' Kelimeleri okur okumaz içimdeki olmayan umut kırıntıları bile heyecanlanmaya başlamıştı. Dünyada milyarlarca insan varken onun dilek balonu mu bana denk gelecek çok saçma. Yanımda duran ikinci kağıdı da alıp alayla açtım, ama gördüklerim yerimde buz kesmeme neden olacak cinstendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kuğu
FantasyKaranlıkta kaybolduğun her an, daha da karanlığın içine girki seni daha da yakından izleyebileyim. Seni göremediğm zamanların acısını bırakta karanlıktan çıkarabileyim. Beni her hissettiğinde sol bileğini kaldır ve dövmene bak... '"Siyah Kuğuyu His...