'' Yeniden var olduğumda '' işte hayatım bu kelimelere bağlıyken, hayatını mahfetmeye hakkım yok. Ben gittiğim andan itibaren hiç var olmamışım gibi hayatına devam edecekken, neden her şeyi dahada zor kılıyorsun ki? Üstelik kader bile bizim birlikteliğimize karşıyken. dedi genç kız hiddetle.
Genç adam oturduğu yerden yavaşca kalkıp kızın etrafında daireyi andıracak bir biçimde yürümeye başladı ve ardından konuşmaya başladı. ''Kader,kader,kader her şey o kader kitabının yüzünden değil mi? Her ne kadar anlamak istemesende bir kez daha söyleyeceğim. Ruhun olmadanda seni sevebilirim. Baksana herkesin imrenerek baktığı bir bağlılığımız var, bu şeye aşk denilemez aşk bu kadar muazzam olamaz. Ruhun olsada olmasada, seni daima sevebilirim. Zihnim unutsa bile kalbim unutur mu?'' Genç adam konuşmasını bitirdikten sonra genç kız tekrar konuşmaya başladı;
''Ruhlar ölümsüzdür, ancak kaybettiğinde asla bulamazsın! Ben bu dünyaya ait değilim eninde sonunda gideceğim, ama ruhumu kaybetmek... Bedenin var ama ruhun yok, senin izlerin yok, senin bağlılığın yok dayanamam. Ben seninle yaşadığım her anı hatırlayacakken, ben senin için sokaktan geçen bir insandan farksız kalacağım...''
Genç adam kızla arasındaki mesafeyi kapatıp sıkıca sarıldı, çok geçmeden genç kızda ince çelimsiz kolları genç adamın boynuna dolandı. Son kez genç kızın pamuk gibi yumuşacık dudaklarıyla dudaklarını birleştirdi.
Birbirlerinden ayrıldıklarında genç adam tekrar konuşmaya başladı ;
''Madem gideceksin, madem ki seni unutacağım bana seni sonsuza kadar kadar hatırlatacak bir şey bırak.''
Genç kız elini kaldırıp, hafifçe parmaklarını hareket ettirip ardından sağ bileğini havaya kaldırdı.
''Bu dövmeler yan yana gelirsek eğer parlamaya başlayacak,hiç bir güç bu dövmeleri bileğimizden silemez. Bu dövmeler bizim hüzünümüz, ruhumuz ve ölümsüz bağlılığımız.''
Genç kız ellerini havaya kaldırıp bağırarak konuşmaya başladı;
''Bir zamanlar neyse, yine o olsun. Hayatına girdiğim tüm insanların hiç var olmamışım gibi hayatlarına devam etmesini emrediyorum.'' diye bağırdı.
Genç adam yere çökmüş bir şekilde, sol kolundaki dövmeye baktı ve azından sadece iki sözcük dökülüverdi. ''Siyah Kuğu''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kuğu
FantasiaKaranlıkta kaybolduğun her an, daha da karanlığın içine girki seni daha da yakından izleyebileyim. Seni göremediğm zamanların acısını bırakta karanlıktan çıkarabileyim. Beni her hissettiğinde sol bileğini kaldır ve dövmene bak... '"Siyah Kuğuyu His...