Bu fici, fic için kurduğum guruptaki arkadaşlarım önerdi. O yüzden bu fici biraz guruba göre kurgulayacağım.
Kapağı tasarlayan Ela'ya teşekkürler💗 Venaris
Bu ficde hyunjin'i yine kendi karakterine göre kurgulayacağım ama shipler tamamen kurgu olacak yani gerçek gurupta bunlar konuşulmuyor.
Hyunjin'i kendime göre kurguladığım için diğer karakterleri de guruptakilere göre kurgulayacağım.
Felix: aptalinondegideni
Chan: Venaris
Seungmin: hyunjinenayisi2000
Jisung: flxxlym
Minho: linoseviyomsaneabe
Changbin: cemreb44
Jeongin: Yonglixx0
Yan çiftler: jeongbin, chanmin ve minsung olucak.
Pek bir beklentim yok ani bir kararla yazmaya karar verdim. Yinede güzel olacağını düşünüyorum.
Karakter tanıtımı
Hwang Hyunjin 17 yaşında fic yazarı. Fici çok ünlü olmasada okuyan bir kitlesi var. Aktif bir yazar. Her gün bölüm atar. Fici bazen arkadaşı Changbin ile okulda yazar. Hetero. Kibar ve sosyal biridir.
Lee Felix 16 yaşında fic okuyucusu. Yazmayı denese de beceremediğini düşünüp bırakmıştır. Hyunjin'in ficini ise rast gele görmüş ve okumaya başlamıştır. Bisexual. Tatlı ve sanalda sosyal olsada gerçek hayatında asosyal biridir.
Seo Changbin 17 yaşında. Hyunjin ile iki seneden beri arkadaş. Hyunjin'i bu konuda her zaman desteklemiştir. Hetero. Şakacı, komik olarak biridir.
Yang Jeongin 15 yaşında, okuyucu. Instagram'da gördüğü pov üzerine fice başladı. Hetero. Sevimli, cana yakın biridir.
Bang Chan 19 yaşında. Fic yazarı. Bir çok hikayesi beğenilen bir yazardır. Hyunjin'in Ficini, okuyucusu ve aynı zamanda arkadaşı Seungmin önerdiği için okumaya başlamıştır. Hetero. Nazik ve koruyucu biridir.
Kim Seungmin 19 yaşında. Fic okuyucusu. Bang Chan'ın ficini okumaya başlar ve daha sonra arkadaş olurlar. Bangchan'a karşı boş değildir. Hyunjin'in ficimi, güzel bir fic ararken bulmuştur. Bisexual. Anlayışlı ve iyi biridir.
Han Jisung 18 yaşında. Fic okuru. Sanaldan tanışmış olduğu ve daha sonradan sevgilisi olan Minho ile fici okur. Uzak mesafe ilişkisi olsada güzel bir ilişkileri vardır. Bisexual. Komik ve eğlenceli biridir.
Lee Minho 18 yaşında. Onu hayata bağlayan Jisung ile fici okumaya başlar. Oldukça yalnız ve sıkıcı bir hayatı olduğunu düşünür. Jisung ile bir gün görüşmeyi hep hayal eder. Bisexual. Soğuk kanlı ve içe dönük olarak bilinir.
Minsung için kurguladığım kişiler dışında diğer shipelere kurguladığım kişilerin bir ilişkisi yoktur.❗
Sedece kişilik analızi için koyulmuştur gerçek hayatla bir ilgisi yoktur❗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YB AT!/Hyunlix
FanfictionHyunjin her gün bölüm atmasına rağmen her dakika yb at yazan Felix'e sinir olur. Kim bilebilirdi ki bu ficin onların kaderi olabileceğini... ✨Texting ✨Hyunlix ✨Minsung ✨Chanmin ✨Jeongbin