1-Sana yavşaya bilir miyim

1K 94 249
                                    

Yine şu bir sürü "yb at" yazılarıyla uyandım. Her gün yeni bölüm attığımı bilmesine rağmen niye bunu yapıyordu. Hemde sadece bir iki tane değil bir sürü yazıyordu.

Şaka gibi üşenmeden yazıyordu. Ama tatlı birine benziyordu. En azından linç değildi. Fakat sadece "yb" yerine neden bunu yapıyordu? Anlamak zor.

Aslında ilk başlarda sadece okuyordum fakat daha sonra denemek te istedim. Daha önce bunun gibi herhangi bir şey yazmadığım için pek cesaret edemiyordum. Okulda bu konuyu konuşunca yazmaya karar vermiştim.

(Flash back)

"Ya olum yaz işte dene en azından"

"Yapabilir miyim bilmiyorum?"

"Yaparsın tabii bende yardımcı olurum okulda da yazarız"

"Ama daha hiç bir şeyi düşünmedim"

Yazmak istiyordum ama o okuduğum mükemmel yazarlar gibi olmayacağını biliyordum. Ama onlarda annesinin karnından yazar olarak çıkmıyordu ya? Bir yerden başlamak gerekti. Önce konu seçmem gerekti. Daha önce çok fic okumuştum ama benzer bir şey yazmakta istemiyordum. Birlikte düşünmeye başladık.

"Ya bence polis ve katil ilişkisi güzel olur"

Changbin'in önerisi güzeldi ama buna benzer çok fazla kitap vardı.

"Hayır çok klasik"

"O zaman kafede çalışan garsona aşık olsun"

"Çok sıkıcı. Biraz aksıyonlu bir şey"

"Hmm patronuna aşık olsun? Çalışan patron ilişkisi çok tutar"

"Of hayır bundan milyon tane var yaz dizisinde miyiz?"

"Kendin bul o zaman dalyarrak ne desek beğenmiyorsun"

"Yardımcı olacktın güya"

Zil çalınca çantamı alıp okuldan çıktım. Yol boyu düşünsem de herhangi bir konu bulamamıştım. İlk ficin konusunu bulmak ne kadar zordu. Belkide yazmamalıydım?

Eve gelince üstümü değiştirip odama geçtim. Yatağıma uzanıp Instagram'da gezinmeye başladım. Çok sıkıcıycı. Rast gele kaydırıyordum. Tâki izlediğim bir dizinin editini görene kadar. Bu diziyi gerçekten çok severek izlemiştim. Edit dikkatimi çekmişti.

Aklımda hemen bir fikir geldi. Ficimin konusu bu olabilirdi. Çünkü zaten buna benzer pek bir fic görmemiştim ve gerçekten güzel bir konusu vardı. Elime telefonumu alıp Changbin'i aradım. Diziyi ona da anlattım.

"Yaz dizisinde miyiz diyen kimdi acaba"

"Bu farklı hem hepsini geçirmeyeceğim ya sadece konusu biraz benzer"

"Aman sen bilirsin benim güzel fikirlerim hala daha iyi"

"Tamam senin güzel fikirlerin sende kalsın"

(Flash back end)

Böylelikle yazmaya başlamıştım. Daha sonra ise konu bulmak kolaylaşmıştı. Çünkü okuyucularım da fikirlerini belirtiyordu onların önerilerinden yola çıkarak kolayca yazıyordum. Fakat çok fazla öneri geliyordu ve karmaşık halde olduğu için bazen kafam karışıyordu. Bunu çözmek için bir gurup kurmaya karar verdim.

Ficime bölüm yazıp sonuna ise gurup kuracağımı belirttim. Bir kaç saat sonra gelmek isteyenlerle birlikte, Changbin'i de alıp bir gurup kurdum.

HwangHj "Binnie" yi ekledi.

YB AT!/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin