"Bir şey mi unuttun Jungkook?" Dediğimde kafasını sallayarak bana doğru geldi. Tam içeri geçmesi için yol verecekken izin vermeyip yanağıma sulu bir öpücük bırakarak kaçarcasına arkasını dönüp arabasına binmişti.
Arkasında kalbi duracak kadar çarpan bir ben bırakarak....
Tae'den
"Off düşmüyor ne yapacağım!!" Hana'nın alnında duran bezi alarak tekrar sirkeli suya batırıp sıkarak anlına bıraktığımda irkilerek tısladı.
"B-baba ç-çok soğuk." Dediğinde ofladım tekrar. Geceydi ve Hana ateşlenmişti.
"Şşt geçecek bebeğim."diyerek fısıldadım. Ilık duş aldırmam da işe yaramamıştı off!
Telefonumu alarak Jungkook'u aradım. Arabam yoktu ve çocuklarımın babası olarak ona haber vermem gerekiyordu.
Birkaç çalıştan sonra telefon açıldı."Tae?"
"Jungkook, Hana ateşlendi gelmen gerekiyor." Dedim telaşla.
"Nasıl? Ne zamandan beri böyle?" Endişeyle sorduğunda gözlerim Hana'ya kaydı.
"Yaklaşık kırk beş dakikadır böyle."
"Neden daha önceden haber vermedin Tae!?" Sert sesiyle konuştuğunda dudaklarımı ısırdım.
"Ateşini düşürebilirim sandım." Dediğimde ofladı.
"Tamam. Birazdan geliyorum sizde hazırlanın, Min-Jun için de kardeşimi çağıracağım. O gelecek eve." Dediğinde onaylayarak telefonu kapatıp Hana'yı hazırladım. Ardından bende giyinerek çantamı alıp aşağı indim. Kapı çaldığında kucağımda Hana ile açarak gelen kişiye baktım. Jimin gelmişti..
"Enişte, ben geldim Min-Jun uyuyor değil mi?" Jimin içeri geçerek konuştuğunda onu onaylayıp çıktık evden ki Jungkook da arabadan inerek bize kapıyı açıp bindirdi. O da direksiyon koltuğuna geçtiğinde hastaneye sürdü arabayı.
.
.
.Doktorla hemen Hana'yı yatağa yatırmış onunla ilgileniyorlardı ben de korkuyla onu izliyordum. Şimdi ise Serum takıyorlardı.
"Al." Jungkook elindeki kahveyi uzattığında onu reddettim.
"İçmeyeceğim." Dediğimde yanıma oturarak elimi tuttu.
"Bütün gece ayaktaydın, iç de kendine gel, hadi?" Gözleriyle kahveyi işaret ettiğinde pes ederek alıp bir yudum aldım. Her ne kadar boğazımdan geçmese de?
Doktorlar bize döndüğünde Jungkook ile birlikte atağa kalkıp beklentiyle ona baktık..
"Doktor bey kızımın durumu nasıl ateşi düştü mü?" Jungkook sorularını sıralarken ben de doktora bakıp kafamı salladım usulca.
"Durumu iyi Bay Jeon. Küçük hanım biraz üşütmüş bu yüzden ateşi çıkmış. Şimdi ise durumu iyi ve yazdığım ilaçları zamanında içmeli." Dediğinde derin bir nefes aldım rahatlayarak. Kızım iyiydi.
"Peki doktor bey. Siz reçeteyi bana verin." Jungkook doktorla beraber çıkarken ben Hana'nın yanına giderek saçlarını okşamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You || Taekook
General FictionTae, boşandığı işkolik eşine hala deli gibi aşıktı... SemeKook UkeTae #Taekook "Tüm hakları Jungkook'un minik eşinde saklıdır.." '(+18) Sahneler mevcuttur. Okumak istemeyenler defolsun pls!'