Eğer bu hikayeyi okuyan birileri varsa lütfen yorum ve vote atar mısınız? Vote o kadar da önemli değil ama yorumlarınızı okumayı çok isterim. (Hayır koyun tilkisi sen buna dahil değilsin sen zaten yapıyorsun bunları.) Şimdiden teşekkür ederim iyi okumalarrr
Bizden Adam Olmaz
Çileğim: Elifsu dünden beri bir şey istemedi yaşadığına emin miyiz?
Siz: Birincisi Elifsu'yu sevmediğimi Elif denilmesini sevdiğimi biliyorsun. İkincisi de bu seferlik bu kadar eski triplerinden kazandıklarım hala duruyor.
KARABİBERİMM: Ama Elifsuyum adın çok güzel.
Siz: Değil.
Çileğim: Öyle.
Zorba: Oha amk o kadar çok şey mi almışız?
Siz: He valla hala bitmediler.
Zorba: Beleşci.
Siz: Zorba.
Zorba: Sensin o.
KARABİBERİMM: Tek bir gün, tek bir gün ya tartışmadan duramıyor musunuz siz?
Siz: Yo
Zorba: Duramıyoruz
Çileğim: İyi yiyin birbirinizi.
Çileğim: Bu arada Elifsu hiç anlatmadın Jelibon neredeymiş?
Siz: Bir tane adam bulmuş taaa Bornova'da bana ulaştı. Bugün buluşacağız getirecek Jelibon'u.
Çileğim: İyi iyi Lidya sen ne yaptın?
KARABİBERİMM: Benim açımdan bir şey olmadı gittiler boşanıp geldiler. Zaten anlaşmalı boşanma olduğu için uzun sürmedi.
Çileğim: Ay iyi sen kendini nasıl hissediyorsun peki?
KARABİBERİMM: Nötr yani belliydi zaten küçüklüğümden beri sadece o günü bekliyordum.
Çileğim: Sevindim. Aybik sen ne yaptın dün?
Zorba: Hiç klasik bir gündü işte.Ekstra bir şey olmadı.
Çileğim: Harika. Dün hiç öğün atladınız mı?
Siz: Hayır.
Zorba: Hayır.
KARABİBERİMM: Hayır.
Çileğim: Aferin size çocuklarım.
Siz: Çilek rutin kontrollerini yaptığına göre ben hazırlanmaya gidiyorum.
Çileğim: Dikkatli ol adam neyin nesi kimin nesi bilmiyoruz.
Siz: Olurum.
KARABİBERİMM: Jelibon'u almadan dönme.
Zorba: Niye öyle bir şey yapsın zaten Jelibon'u almaya gidiyor.
Zorba: Neyse adamın organ mafyası veya insan kaçakçısı olmadığına emin ol.
KARABİBERİMM: Dikkatli ol.
Siz: Tamammm olurum.
Çileğim: İnşallah