Gözleri parlarken gülümsedi, aynı şekilde karşılık verdim "Demek yörüngenim." dedi gülümsemeye devam ettim derin bir nefes aldım "Evet ve daha da fazlasısın benim için." utanarak gözlerini kaçırdığında arkadan İrfan Can'ın sesini duydum.
"Az önce bana limanımsın diyene bak." arkamı dönüp ona sert bir bakış attım, İrfan Can sırıtarak soyunma odasına giderken ben önüme dönüp güzelliğime baktım.
"Böyle ortalık yerde konuşmak yerine bir yemekte konuşmaya ne dersin doktor?"
"Olabilir derim komutan."
"Hadi be oradan." ne dediğimi fark edip hemen toparlamaya çalıştım "Yani, şey şaşkınlıktan." Yıldız, güldü halime "Anlıyorum." dediğinde "Tabii anlarsın çok zekisin sen maşallah." diyerek daha çok saçmalamaya devam ettim.
"Sen bence git bir duşunu alıp kendine gel, sonra yemek yemeye gidelim." diyerek bana yol gösterdiğinde güldüm "Olur olur yeriz." gülerek arkasını dönüp ilerdi bende hızla üzerimi değişmek için ilerledim.
///////
Sakin bir restoranda karşılıklı otururken son derece gergindim. Sevdiğim kadın tüm güzelliğiyle karşımda oturuyor, her göz göze geldiğimizde gülümsüyordu.
"Kalbim cidden yerinden fırlayacak en sonunda." hayıflanmam karşısında güldü "Anlat bakalım." diyerek konuya giriş yaptığında derin bir soluk verdim konuşmaya başladım.
"Kulübe geldiğin gün, seni gördüğüm ilk an yörüngene girdim Yıldız. Hem de öyle bir girdim ki bildiğim her şeyi unuttum. Seni daha fazla görmek için sakatlık numaraları yapmaya başladım." utanarak kafamı eğip geri kaldırdım gözlerinin içine bakmaya devam ettim "Sana aşık oldum ben Yıldız gözlüm, şarkıda da dediği gibi seni severdim, hem uyanık, hem uykumda. Ben seni sevmeye devam edeceğim, yörüngem olmaya, benimle olan Yıldız'ım olmaya devam edeceksin." kısık bir tonla tamamladım konuşmamı "Sen beni sevsen de sevmesen de kalbim hep seninle olacak."
Yıldız, yüzümü ciddiyetle süzdü, süzdü, süzdü. Bana asırlar gibi gelen dakikaların sonunda yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi bu gülümseme göğsümü rahatlattı. Elini uzatıp elimin üzerine koyduğu an gözlerim oraya çevrildi.
Ellerim titremeye başladı, güldüm. Benim gülmemle Yıldız'da güldü "Yörüngeme girdiğin ilk andan beri seviyorum seni komutan." dediği an gözlerim doldu.
Bu dünyanın en büyük lütfunu yaşıyordum, sevdiğim tarafından seviliyordum.